התבלבלתי לגמריי.. עזרה !

roidavid

New member
התבלבלתי לגמריי.. עזרה !

שלום לכולם, קצת איבדתי את עצמי בכל עניין משחק ה- the sims. יש כ"כ הרבה הרחבות ותוספות למשחק שאני כבר לא יודע מאיפה להתחיל.. המצב הוא כזה: אני רוצה שיהיה לי את המשחק ועם כל התוספות האפשריות. השאלה היא מה עושים ? חייבים להתקין הכל מהתחלה אחד אחר השני את התוספות על גבי המשחק הבסיסי ? או שפשוט ישנה איזשהי הרחבה בדרך שכוללת את המשחק הבסיסי ואת כל התוספות שקדמו לה ?? ראיתי גם באתר הרשמי של המשחק, שיוצא כבר the sims 2 .. שזה אומר ? שהמשחק הזה יכלול את כל התוספות ? או שזה משחק אחר לגמרי שנצטרך להתקין רק אותו ?? ממש בלאגן המשחק הזה, אנא עזרו לי !! מי לעשות ??
 
תשובה..

אם עוד לא קנית כלום אז אל תקני כי עוד חודש יוצא סימס 2 שהוא בהרבה יותר שווה ואם תקני עכשיו את הבסיס וכל התוספו זה יהי סתם ביזבוז כסף עכשיו אם את רוצה בכל זאת לקנות אז ככה: בסיס החיים הטובים מסיבה הוט דייט וקיישן חיות וחוויות סופאר סטאר וקסמים עכשיו את לא חייבת להתקין את כולם זאת אומרת, שיכול להיות לך בסיס מסיבה וויקישן בלי בעיה...
 
ולי יש שאלה משלי

מישהו אולי יכול למצוא לי אתר שיש בו את הסירטונים של הסימס שאפשר להוריד אותם ושהם יפעלו במדיה פלייר
 

roidavid

New member
בקשר לתשובתך

קודם כל תודה, התייחסת בתשובה למין נקבה, ואני בן.. חפיף
תראנ אני לא מעוניין לבזבז כסף, כלומר אם אתה אומר שבעוד חודש יצא המשחק החדש, והוא יהיה יותר שווה מכל התוספות וההרחבות האלו, אז ברור שאני יחכה, יש לך פרטים לגבי המשחק החדש ? או למישהו אחר בפורום הזה ? מה יהיה בו ? במה הוא שונה מכל ההרחבות הקודמות ?
 
בטח

זה אתר מעולה אבל נראה לי שהוא בשיפוצים עכשיו אז תיכנס ותראה http://www.sims2.up.co.il ואם זה לא עובד כנס לאתר הרשמי יש בו מלא קישורים לאתרים טובים
 

ThunderMan

New member
סימס 2

בטח! זה יהיה אחלה משחק יהיה בו אחלה גרפיקה גילאים שונים של האנשים אפשרות לבניית בתים עם 3/4 קומות! זה יהיה משחק מאוד מציאותי..אני ממליצה להכנס לאתר www.thesims.com ודרכו להכנס לסימס 2 שזה נראה לי...www.thesims2.com וזה יראה המון תמונות של מה שיהיה שם יש אפשרות להורדת סרטים והקיצר...מומלץ!
 

פפסית

New member
כנס לאתר של סימיל...

הזה שמופיע למעלה באדום. תכנס לקטגוריית על הסימס~~~> סימס 2 ויהיה שם את כל מה שאתה צריך לדעת על סימס 2
 
למעלה