התאפקתי חודש ...

  • פותח הנושא alex
  • פורסם בתאריך

טלי12345

New member
בחצר אצל פיני וקורדיליה

שתי אכזבות. אוכל ביננוני ומחירים בשמיים....
 

oh yes

New member
מעיין הבירה: סיפורה של הלוויה פולני

פולנית, פולנית, הלוויה פולנית. לפני כך וכך שנים הסבתא הפולניה שלי מתה. הלכה לעולמה. קברנו אותה (די בשמחה, אני חייב לאמר), השארנו את אבא שלי עם אבא שלו (לבקשתו) והלכנו עם החברים של הורי לבית קפה (קפולסקי אני חושב שזה היה) לא רחוק מדניה, צופה אל המפרץ. ישבנו שם, הזמנו קפה ועוגה לכל החבר'ה, העלנו זכרונות וצחקנו. וכמו שצחקנו אז, לא צחקנו שנים. באמת. אפילו המלצרית שאלה מאיזו הצגה אנחנו באים. אמרנו "אנחנו באים מהלוויה!" "לא של מישהו קרוב, אני מבינה." היא אמרה, ואז אמרתי "קרוב? לא. ברוך השם רק סבתא שלי." שנתיים שלוש אחר כך סבא שלי נפטר. יומיים לפני מותו הוא עוד האשים את סבתא שלי במצבו ("היא הרגה אותי, שתדעו, רק היא! היא מתה, והשאירה אותי ככה למות לאט לאט לבד"). אחרי שקברנו אותו כמו שהוא רצה ("רחוק ממנה ככל האפשר, אני מתחנן") הלכנו למעיין הבירה. "אנחנו באים מהלוויה!" הכרזנו בכניסה, מקווים ליחס מנחם ואולי קצת "מפצה". "שנים שאנחנו רוצים לבוא לכאן והסבא לא נתן לנו!" המשכנו בלחש. טוב לא יצא מזה. האוכל היה איום ונורא - באמת - והאוירה ממש לא נעימה. לא נח, מאוד "פורמייקה" ושרות לא מי יודע מה. זכורה לי דווקא קוסטיצה שמנה באופן יוצא דופן ובעלת חלקים נרחבים שהיו בלתי אכילים, לצד, אני מודה, כרוב חמוץ של שימורי עסיס שממנו ביקשנו תוספת. אלכס, סבא שלי אולי היה פולני, אבל מסתבר שהוא ידע איפה הוא ימות קודם ולא ייתן למשפחה שלו לאכול.
נ.ב. ובאשר למרגרט תייר? כף רגלי לא תדרוך במאורה שלה, ובטח שלא אשלם את מחיריה המופקעים.
 

yael757

New member
מסעדת עינת ליד יוקנעם

הכל ספוג בכמויות אדירות של שמן, הקבבים שכ"כ היללו אותם היו גסים בטעם ובמרקם, החמוצים היו פשוט סתמיים - אכזבה 2. רפאל - המנות מבוססות על מאכלים מרוקאיים (אגב,גם הספר שלו עם אהרוני לא חידש לי כלום מבחינת המתוקים בתור מרוקאית). המנות קטנות ולא מעניינות הדבר היחיד שהיתה לי הארה לגביו-בצק של ספינז' בתור לחם על לבנים-אכזבה (רק היין הסיצליאני היה מעולה) 3. אחוזת דוברובין - מרק פירות ים היה עמוס לעייפה אך לא תובל כראוי, הבשר היה יבש אבל... קימל - מסעדה מעולה - כל מנה טובה יותר מקודמתה וכמובן - קרן ז"ל שכל מילה מיותרת - פעם ראשונה שבאמת היו קבלות ממשיות לשירי ההלל ששרו לה (עד היום אני מחפשת את המסעדה שתחליף אותה) שבת שלום יעל
 

הקורנת

New member
לעומת זאת...

לדיקסי אף פעם לא אסרב ללכת........ הכנפיים שלהם.... ההמבורגרים........ הטוגנים......... הסלטים........ הכבד אווז בריבת בצל.................. האווירה..... השרות........ אין יותר טוב מזה.
 

bel5

New member
מסעדת קרוואן באבו גוש

הצ'יפס לח ושמנוני השיפודים לא יותר מבסדר המחיר 80 שח ביום שישי בצהריים לעיסקית כוללת גם שתיה וגם מנה אחרונה מה זה סתאאאאם אני ממליצה על חליל ברמלה המסבחה אין עליה והחומוס ממש טוב הוא מוכר גם הביתה 13 שח חצי קג (לא בטוחה לגבי המשקל) החומוס עם הבשר מספיק כארוחה והעוף הממולא לא אכלתי כזה
 

לוPה

New member
אורי בורי שירי ההילל על האיש והמקום

וכל מנה גרועה מקודמתה שנים שחיכיתי להגיע - ולא עוד ממש כף רגלי לא תדרוך והכנס ביחס לתמורה ממש לא ברור פיני בחצר - בירושלים מסעדה מעולה ללא נפילות לסגנונו הכי טוב שיש. הייתי לפני שבועיים במסעדה שעברה לתל אביב - כל המנות מלבד הפוקצה מזעזעות לא אכילות שום מנה לא נאכלה וגם לא התענינו בצלחות המלאות שחזרו למטבח.
 

יוּדִית

New member
חוות התבלינים בגלבוע

מרק אפונה נפלא, טרין כבד וריבת בצל ורוטב תאנים נהדרים. פוקאצ'ה טובה וריחנית מלאה בטימין טרי. ומנה עיקרית איומה: חזה עוף. מה יכול להיות רע בחזה עוף? הוא טבל בשמן, טוגן ולא "הוגרל" (מלשון גריל). גם התוספות היו גרועות. אורז סתמי, תפ"א אפויים חסרי משמעות. זו היתה נפילה בגלל כל הביקורות הטובות והציפיות. ואם כבר חזה עוף טוב: יש מקום מול מחנה 80 (מפגש עירון נדמה לי), סתם מסעדה מזרחית אבל חזה עוף נפלא ועסיסי. מומלץ. חג שמח.
 
למעלה