התאונה א`

  • פותח הנושא שש
  • פורסם בתאריך

שש

New member
התאונה א`

התאונהו שש תאונה צלצול הטלפון קטע את קו המחשבה שלי, הלו? -היי , עונה לי רוי , אני חייב לדבר עמך - שוב אתה הסתבכת ? אני שואל - - אני חייב לדבר אתך , אני שומע קול רציני, ספק מתחנן ספק כואב - נו טוב אני אומר לו ניפגש מחר אצל הדרוזי על חומוס עם פול….. תשמע הוא אומר לי, נכון שכמה חודשים לא נפגשנו ואני לא בסדר, אפילו לא התקשרתי, אבל אני חייב לדבר עם מישהו -מה קרה אני אומר לו כשאני מבחין בעיניו המבריקות המתגלגלות בעצבנות שלא כהרגלו. לפני כמה חודשים ,הוא פותח ומספר, נסעתי לכפר הוורדים לפגוש כמה אנשי עסקים, רציתי להקים חברה לחקר רפואי במתחם תפן, אתה יודע יש שמה הרבה אפשרויות לסיוע עד שאתה עומד על הרגליים. אתו יום היה קר מאוד הדרך חזרה הייתה בכביש מושלג וכוסיות הוודקה ששתיתי שם הלמו קצת בראשי ,בקיצור היה לי מצב רוח טוב, אבל הדרך הייתה מעצבנת, והתנועה מזדחלת לאיטה . רק אחרי שעליתי לכביש המהיר ביציאה מחיפה התחלתי מאיץ את המהירות וכך שייטתי על הכביש ,המוסיקה הייתה רועשת וככל שהמוסיקה הייתה יותר סוערת כך הרגל שלי לחצה על הדוושה. בדיוק שחלפתי את העלייה אחרי תחנת הכח של חדרה הרכב שלפני סטה במהירות לנתיב הימני ואני לא מספיק לעשות כלום ו …אני בולם לתוך מכונית סובארו חדשה שעמדה שם בתוך פקק תנועה שנוצר באפס זמן. ממש חשכו עיני מהלומה כזו ,ההגה נכנס לי לצלעות הראש נדחף קדימה לקראת הזכוכית ואני שומע את המנוע מקרטע ומכבה אותו מייד. יצאתי מהרכב ,הוא אומר לי , וכולו רעדה ,כאילו זה עכשיו, יצאתי וניגשתי לרכב שבלמתי לתוכו ,ברכב ישבה המומה בחורה בשנות השלושים לחייה , ניגשתי אליה ושאלתי , הכל בסדר? -אני לא חושבת ככה ענתה, הראש שלי ,אני לא יכולה להזיז את הצוואר, מה קרה? -הייתה תאונה אני אומר , לא הספקתי לבלום, וניגשתי לרכב להביא לה מים. באותו הזמן שכחתי מעצמי , רציתי לדאוג לה , היו לי רגשי אשמה כבדים. הגשתי לה את המים, מכוניות עקפו אותנו מימין תוך צפירות, ולא עבר זמן וניידת משטרה היגיעה . -יש נפגעים ? -למה אתם עומדים באמצע הכביש , מה קרה, עמדו בדקו ,עצרו את התנועה, והסיטו אותנו מחוץ למסלול הכביש -אם מישהו לא מרגיש טוב הוא יכול לגשת לבית חולים , ולהתייצב בתחנה תוך 24 שעות להתלונן, אמרו והמשיכו בדרכם. עכשיו התחלתי להתאושש, לא עבר זמן רב והגרר הגיע, אלה יש להם חוש שישי לתאונות…. קודם תגררו אותה אמרתי, כן בטח , בטח שנתתי לה פרטים ולקחתי פרטים אלא מה אתה חושב. -נו אני אומר לו , למדת לקח לא לנסוע מהר , פעם הבאה תזהר, זה לא שווה המהירות הזאת -על מה אתה מדבר הוא אומר לי , אתה חושב שקבעתי אתך בשביל הסיפור על התאונה….. הסיפור הוא על הבחורה , הוא אומר לי ושוב הניצוץ המוזר הזה בעיניו. סעיד, פעמיים חומוס עם פול על הכיפק אני אומר לדרוזי, ותביא כמה קציצות ליד זה וחמוצים… הגעתי הביתה מאוחר, בילה אישתי הייתה בסלון , תכף ראתה שאני לא בסדר היו לי כאבים חזקים בצד, שום דבר אמרתי לה, הייתה לי תאונה , עד הבוקר זה יעבור לי. בבוקר בקושי קמתי, הכאב בצד היה רציני, נסעתי ישר לבית חולים אסף הרופא במיון ביקשו הפניה ,ובאין הפניה שאלו? תאונה אמרתי והפקידה הכינה לי טופס אדום…אתה צריך להחתים את המשטרה אמרה…בלב אמרתי תחלמי על זה. בקיצור , צילומים , בדיקות שתן רופא ו… הביתה רק מכות יבשות , אין חבלה פנימית. למחרת קיבלתי טלפון, שלום כאן רותי, אתה זוכר מהתאונה, אני לא מרגישה טוב, לא מסוגלת ללכת לבית חולים לבד הצוואר שלי תפוס , אתה מוכן לבא בבקשה לעזור לי , אמרה בקול מתחנן. - אין מי שיטפל בך ? אני שואל - -אני לבד היא אומרת רק היא אומרת אני לבד ומשהוא מאותת לי מבפנים ,מן הרגשה מוזרה מעורבת בסקרנות כזו , אתה מבין? ואז היא אומרת לי , אני חושבת שמן הראוי שתבוא לסייע לי אתה מבין. ומשהו פנימי אומר לי לענת לה -בסדר חמודה אני אבוא. סלים אני קורא , אולי תביא פיתות רגילות , במקום הלאפות האלו שיש להן טעם של קרטון, אני שונא את הפיתות הדרוזיות הללו, כמו נייר אפוי חסרות טעם. תקשיב הוא אומר לי. הגעתי לבית שלה למחרת בערב היא ישבה על כסא בסלון היה ניכר שהיא מתקשה בתנועה -מה שלומך אני שואל בנימוס -אני לא יכולה להזיז את הצוואר -למה לא הלכת לרופא שיתקין לך צווארון כזה ? -אם תבוא לקחת אותי בבוקר היא עונה לי -תראי אני אומר לה הרכב שלי TOTAL LOST כנראה אם אקבל רכב חליפי אבוא, בסדר? היא השפילה את ראשה בעצב ניגשתי אליה והתחלתי לעסות לה בקלות את הצוואר ,עיסוי קליל ותיפוף עם האצבעות, על פי קושי השרירים ניכר שאכן האזור תפוס, התחלתי ללוש קצת יותר בחוזקה והי השמיעה קולות גרגור של כאב מהול בהנאה. לאט לאט הבחנתי ביופייה והתחלתי לתפוס את עצמי , מה אני עושה אצל אישה זרה? האם אני לא מסתבך? אבל משהו מוזר משך אותי להישאר. אני לא אספר לך את כל הסיפורים עם הבית חולים ועם המכוניות והביטוח, מה שרציתי לספר לך זה התחלתי להרגיש קשר מוזר אליה . למחרת אמרתי לבילה שאני נוסע שוב לצפון לפגישת עסקים אבל אני אלון בנהריה בקרלטון, ונסעתי לרותי, הרגשתי שאני מסתבך , ידעתי זאת אבל רציתי להמשיך בכך. רותי ישבה על כסא בסלון עטויה בחלוק סאטין צבעוני. -את רוצה עיסוי שאלתי? -בוודאי רוי היא ענתה לי ניגשתי מאחוריה, מפשיל קמעה את החלוק מהצוואר והכתפיים שלה והתחלתי בעיסוי, לש ומתופף ומחליק וחוזר חלילה -טוב לך אני שואל? היא משמיעה נהמה כזו של הסכמה והנאה ואני ממשיך בעיסוי אני חושב שגם אני נהנתי מזה. ואז בתנועת ניעור כזו היא מנערת את החלוק שלה מעליה וניצבת עירומה ממולי כששדיה הזקופים מסנוורים אותי ביופיים, הדופק שלי מתחיל להיות מהיר אני מתרגש ממש מתרגש ואז אני מושיט יד לגופה הענוג החשוף ומושך אותה אלי. ידי החלו ללטף את שדיה ממולל את פטמותיה הזקורות אל על , והיא החלה להפשיט אותי ואנחנו נגררים אל הספה ומתפתלים שמה מחוברים אחד לשניה, בקיצור אני רוצה לומר לך שזה היה זיון מהחיים. בטח אני אומר לו, אם אני הייתי מתפתל ,אז או היא הייתה הולכת לבית חולים או הספה הולכת לנגר, אבל אתה עם הגוף האתלטי שלך …נו בטח בקיצור אני אומר לו, אז היה לך סטוץ ,יופי , סוף סוף בגדת בבילה, מבסוט , בשביל זה כל הסיפור שלך, חשבתי כבר מה קרה, רגע אתה רוצה לומר ש.. אתה כזה מטומטם שהיא תפסה אותך על חם או מה? תקשיב הוא אומר לי הבחורה הזו כנראה הרבה זמן לא הייתה עם גבר, היא נתנה הכל, אתה מבין הכל ,לא היה לי סקס כזה בחיים ,זה לא היחסי השגרתיים שיש לי עם בילה, אני לא יכול להסביר לך אם לא חשת בזה. כשחזרתי הביתה עם סיפור על העבודה וההכנות להקמת החברה בתפן נכנסנו למיטה בלילה ואז בראש עוברות השוואות ועם כל המאמץ… זה לא הולך אתה תופס ? ואז היא אומרת לי ,רוי יש לך ריח של אישה אחרת, אתה היית עם אישה אחרת, ומתחיל ריב והתחשבנות שבסופה אני לוקח מזוודה ,אורז כמה דברים וטורק את הדלת הפול נתקע לי בגרון ! המשך בחלק ב`
 

שש

New member
התאונה ב`

הפול נתקע לי בגרון ! אני אמנם חלש בחשבון, אבל אחד ועוד אחד אני עדיין יודע, ואני נזכר שאישתי סיפרה לי על חברה טובה שלה מהעבודה שסיפרה ה שבעלה עזב אותה לטובת תחת רענן של רוּסיה צעירה ממנה… וכי היא ( אישתי ) נפגשה עמה וכמה בכי היה שם, והסיפור על הבדידות ועל הנטישה אחרי 25 שנות נישואים איך החברה שלה התמוטטה ממש, וההלם פוגע בי כברק הרי בילה עובדת עם אישתי ,איך לא חיברתי בין הדברים, אישתי כל שבוע הייתה נפגשת עמה בקניון וחוזרת מתייפחת בעצמה. בן זונה אני אומר לו ,אתה סתם חתיכת בן זונה ,איך לא תפסתי את זה הרי זה היה כתוב לי על הקיר כל הזמן, אתה לא מתבייש, אתה נורמלי? -תשמע הוא אומר לי, אני לא יודע מה לומר לך אתה לא היית שם במקומי ואתה לא יכול לומר ככה, אולי גם לך זה היה קורה, אל תעשה מעצמך צדיק וקדוש מעונה, גם אתה היית מספר לי על כל מיני היכרויות אינטרנט בזמנו ..או שהכל דאווין מה ? איך אמרת לי פעם `` חברה שלי אמרה לי תתחיל עם נשואות לא עם גרושות ,ככה לא תסתבך `` עכשיו במקום להקל עלי אתה בא להיות צדיק ולהציק לי ? ואוו , איזו ירידה, כמה עצבים . בכל אופן אני חייתי עמה חצי שנה, חצי שנה לא חזרתי כמעת הביתה ושניסיתי לחזור זה לא הלך רק מריבות, מה שמעניין הוא שלא עלה בכלל נושא של גירושין היא בכלל לא בכיוון, אולי ? אני לא יודע מה לחשוב. למה אתה צריך לחשוב אני אומר לו , מה קרה הרוסייה שלך זרקה אותך? והוא קופץ, איך אתה יודע שהיא הייתה רוסייה , אני לא אמרתי את זה? מה אתה חושב ? שכל העולם עיוור ומטומטם? כולם יודעים מהסיפור הזה כבר חצי שנה ,אני אומר בשביל להציק לו. יופי, חברים יש לי , הוא אומר ומתחיל כבר לנוע על הכסא באי סבלנות סעיד אני קורא, תביא לנו קפה בכל אופן באתי לספר לך שבשבוע שעבר נסענו לברכות של המים האלו ליד פלמחים אתה יודע האגמים הטבעיים האלה, תפסנו שלווה שמה ,התרחצנו ערומים והיה מיספר מהסרטים , באמת היה לי טוב איתה אתה לא מסוגל לקלוט, אבל אני רוצה לספר לך משהו בשביל זה קבעתי איתך את הפגישה הזו. בדרך חזרה נסענו בשביל הכורכר חזרה לכיוון כביש פלמחים , אני רואה מרחוק גיפ טס על החולות לכיוון שלנו ואני במהירות מסיט את ההגה הצידה אבל זה חולות בן אדם , האוטו נתקע לי בחולות והג`יפ נכנס בנו בצד שהיא ישבה והיא נפגעה קשה מאוד , היא נמצאת בבית לוונשטיין משותקת בחצי גוף תחתון, אתה מאמין לכזה דבר. אני לבד עכשיו , מה אתה מציע לי לעשות ,אני לא יודע איך לחזור הביתה אתה מבין אני רוצה לחזור הביתה , תעזור לי שש אני יודע שאתה יכול.
 

רותי ב.

New member
נעתקו המילים מפי.. שש,

קודמקול נורא אהבתי את ההזמנות שלך מסעיד, בהתאם להתפתחות הסיפור, אבל אבל לא הבנתי בסוף, מי היא שנפגעה בסוף... אשתו או הגברת נגיד השניה..
 

Enni

New member
רותי, אני מתה עלייך.

יש לך מן יציאות כאלה שאת לא מבינה משהו בתמימות, בכזו תמימות של ילדה. מתה עלייך. הבחורה שנפגעה היא הרוסייה שאיתה הוא בגד באישתו. על מי הוא עוד יאמר שהיה אחלה זיון? מתה עלייך, כבר אמרתי? אנני
 

דוVשה

New member
יו יו יו יווווווו

ב-ע-ע-ע-ע-ע--ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע-ע--ע-ע....... רק רציתי להצטרף לאנני, מה אסור לי? תותה פרוטה, אוהבת אותך.
 

רותי ב.

New member
מה, לא הבנתי

כאילו רק מתי שאוכלים בחוץ האוכל אחלה, ובבית זה טוטאלי לא ככה? מה פתאום, יש עליות ומורדות גם בבית, ובטח שזה תלוי-בנופים ובתפאורה, ויש אחלות, ויש עוד יותר אחלות, וגם מלשות, פחות... אז זהו, התשובה שלך סופית?? כי זה עושה לי עוד שאלות (-:
 

Enni

New member
לא..

לא רק מתי שאוכלים בחוץ האוכל אחלה אבל כבר נאמר בתחילת הסיפור שהאוכל בחוץ היה יותר טרי והשביע יותר.. כן, התשובה שלי סופית
 

שש

New member
השאלה הנשאלת היא

מי לא נפגע אבל יותר מזה כל אחת צריכה לשאול את עצמה ,אם היא הייתה מוכנה לקבל אותו בחזרה? הרי רוב הפעמים שגבר נתפס בבגידה כזו אין דרך חזרה והקורבן (אישתו )ממשיכה להיות הקורבן של המציאות הזו ושל עצמה והגבר בדיוק כנל קורבן של מה שהוא עשה ושל המציאות שנוצרה בשל כך והרוסייה , היא חתיכה היא תשתקם ותתאושש אל תדאגו לה מה נגמר באמת אני צריך לשאול את אישתי
 

רותי ב.

New member
שש, אני שאלתי את עצמי,

וגם עניתי לעצמי, עוד בפרק הראשון, לא בטוחה שהיא תשתקם כל כך מהר, ממה שקרה לה, חתיכה או לא חתיכה (מה הקשר בכלל???) - שיתוק בחלק התחתון כתבת? לגבי המשאל, שכל אחת תשאל את עצמה, נדמה לי שבפורום נשואים תהיה יותר היענות לענין הזה, אבל, נראה, אולי יהיו פה תשובות. אמממ, ומה עניתי לעצמי??? אז זהו, שעניתי לעצמי, בינתיים..
 

רותי ב.

New member
כן, אבל יש לי הרגשה שפה אחוז

הנשואים-נשואות קטן מזה שבפורום נשואים-נשואות, וחוץ מזה בטח שפה המקום לסיפור כזה, אבל אפשר * גם * שם. ואני גם לא הייתי מקבלת חזרה את האדון, מה עוד שאלמלא קרתה אותה תאונה כנראה שהוא לא ממש היה ממהר לשוב הביתה או משהו כזה.
 

שש

New member
צר לי לאכזב אותך

שאלתי , הם חזרו ,נסעו לחול , עשו חיים ומאז לא שמענו עליהם ומהם
 

Enni

New member
ממש לא!!!!!

אני לא מוכנה לקבל אותו בחזרה. הוא לא חוזר אליה כי אוהב אותה. הוא חוזר אליה כי אין לו עכשיו עם מי להיות איפה להיות. פתאום היא משותקת בפלג הגוף התחתון, אז חסר לו הבית? פתאום חסרה השיגרה. לא, הוא לא שווה לא את הכאב שלה, לא את העצבים שלה, לא את הזלזול שהיא מרגישה עכשיו, לא כלום!! הוא פשוט לא שווה.
 

Enni

New member
בגידות..

יש שאלה שאני מתחבטת עימה כבר הרבה זמן. בגידה. אם בחור ובחורה בקשר והם נמנעים מלשכב, האם זו בגידה אם הבחור הולך ושוכב עם מישהי? מצד אחד, כן. הרי הוא הולך עם מישהי אחרת. מצד שני, אולי הוא הולך אליה בשביל הסקס נטו כי אין לו את זה עם חברה שלו. האם אפשר להבין את זה? הרי הוא מוצא אצל מישהי אחרת משהו שהוא לא מקבל בקשר שלא. אם בחור אומר למישהי, שהיא לא החברה שלו, שהוא אוהב אותה. זו גם בגידה? סתם רצון לבחון את דעת הקהל. תודה אנני
 

שש

New member
לדעתי

עד לקיום יחסי מין זה לא בגידה לומר למישהי ``אני אוהב אותך`` זה לדעתי לא בגידה קיום יחסי מין הם בגידה נכון שיש מה שנקרא סטוץ , רק בשביל הכף , אבל זו בגידה נראה את הבחור מסכים שאישתו גם תעשה את זה בשביל הכף סתם ככה?? ואיפה השיוויון ??
 

Enni

New member
...

אני תוהה אם היה לי חבר ולא הייתי מקיימת יחסי מין עם חבר שלי והוא היה הולך לחפש את זה אצל מישהי אחרת, בלי אהבה, בלי רגש, סקס נטו, אם הייתי חושבת שזו בגידה. זה הרי משהו שאני והוא לא עושים וזה חסר לו אולי. אם בחור אומר למישהי שהוא אוהב אותה זה כן בגידה. בגידה זה רק פיסי? זה גם משהו רוחני. אתה עם מישהי שאתה לא אוהב ואומר למישהי אחרת שאתה אותה. זו אחלה בגידה שבעולם. אני בכלל לא חושבת שזה קשור בשום צורה לשיויון, זה עניין של השקפה של כל אחד/ת. תודה על התגובה
 

שש

New member
צר לי הני על כך

אני נשוי 30 שנה ומאושר ואני אוהב עוד כמה דמויות ומבחינתי זו בכלל לא בגידה צריך להביט לתוך הלב למי לבך ונשמתך נתונים אהבה זה כמו אנרגיה יש ואדם יש בתוכו יותר מדי מהאנרגיה הזו והוא חייב לחלוק את זה כמו אנשים שבורכו בהילינג ומעניקים מעצמם ובנדון יחסי מין זה סיפור אחר אתייחס אליו בהזדמנות נקווה
 

חיננית

New member
לא מסכימה איתך חבריקו

אם אתה אומר למישהיא אחרת מאשתך אני אוהב אותך ,וחושב עליה הרבה ומדבר איתה כאן כל הזמן וגם לפעמים בטלפון ואומר לה- אני מת עליך או אוהב אותך-זו בגידה מסוג מסוים.לא רק יחסי מין נחשבים כבגידה . אם אתה מתגפף איתה ,מתנשק מתחבק אך לא מגיע ליחסי מין מלאים -אז זו לא נחשבת בגידה ? זא נייר הלקמוס לבחינת בגידה זה- אם שכבת איתה קרי- קימת איתה יחסי מין..לא בדרך שקלינטון קיים עם מוניקה אלא ממשיים? רק אז נייר הלקמוס שלך הופך אדום? אני בהחלט עם כל הערכתי לדיעותיך פה חולקת עליך.
 

שש

New member
זה לגיטימי

אבל אני בכנות מרגיש כך אני לא סיווגתי גיפופים ושאר מגעים אלה את האהבה הווירטואלית או אחרת שבה אני אומר לה ``אני אוהב אותך`` ומתכוון לזה אבל זה בהחלט לגטימי לחלק עלי על כל פנים אישתי יודעת שיש לי חברות ווירטואליות גם את יודעת
 
למעלה