התאהבות
האם ניתן להפסיק להיות מאוהב במישהו או שברגע שנתפשת לזה אין דרך חזרה מה קורה אם התאהבת במישהו בלי לאהוב אותו? איך משתחררים מזה? זה ממש יכול לענות בן אדם... ברגע שאתה מתאהב במישהו אתה מתקשה לתפקד מולו. אתה מרגיש שאתה לא עצמך.. לא מצילח לדבר כמו שאתה רגיל הוא מדבר ואתה מתקשה להתרכז ולהבין מה הוא אומר יש דרך להפסיק את זה? זה פשוט נופל עליך אתה לא מחליט שאתה רוצה להיות מאוהב זה פשוט נורא!
האם ניתן להפסיק להיות מאוהב במישהו או שברגע שנתפשת לזה אין דרך חזרה מה קורה אם התאהבת במישהו בלי לאהוב אותו? איך משתחררים מזה? זה ממש יכול לענות בן אדם... ברגע שאתה מתאהב במישהו אתה מתקשה לתפקד מולו. אתה מרגיש שאתה לא עצמך.. לא מצילח לדבר כמו שאתה רגיל הוא מדבר ואתה מתקשה להתרכז ולהבין מה הוא אומר יש דרך להפסיק את זה? זה פשוט נופל עליך אתה לא מחליט שאתה רוצה להיות מאוהב זה פשוט נורא!