- התאבדות -

מיכל 1

New member
- התאבדות -



מכיר את זו האחת שישבה על גג הבנין - והביטה ישר למורד מכיר את זו האחת שתלתה את החבל - באמצע חדרה - להראות את מלא כאבה.. מכיר את זו האחת שפניה נבלו אל השמש שעלתה על מורד וירדה שם בהר עם ילד קטן על כתפה ועניים כבויות בראשה - כתם של דם על שימלה מכיר את זו האחת - שפגע בנפשה מכיר את זה האחד שקנה את ליבה ואת המחיר ששילם כבר שכח ממילא ולכן לא זכר שהבטיח לשמור - לזו האחת שתחזור.. מכיר את אותה האשה שקפצה אתמול אל מותה מכיר את גופה מכיר את נפשה ואת חלקיה הפזורים בשממה בטח מכיר גם את כל ילדיה שישבו שם בוכים בפינה.. מכיר את אותה השממה - שנותרה אחריה מכיר את ליבה מכיר את ידיה שהשתלבו בידיך בחן שהתאימו כל כך - בלתי יאמן.. כמה הכאב חד שם בלב כמו סכין הפוצעת בכאב.. שבת שלום לכם באי הפורום <לא לדאוג השיר לא מעיד על דבר ממשי>
 
אני כן דואג



התאבדות . פצעת בי חור בנשמה . יש לי כעת דקירות בחזה . בצד ימין . על מה השיר הזה מעיד ? מיכל1 מחפש אותך בצ`אט עוד מעט ..
 

@tagel

New member
מיכלי..



את רק משוררת נכון? את לא הולכת לשום מקום נכון? אני כאן בשבילך אם תרצי
 
מה נישמע תגל ?



היה אחלה של מישחק היום .. מתי ארוחת צהריים בכל זאת ?
 
למעלה