השתתפות בפורום -
יקרים ויקרות,
אני פונה אליכם בבקשה להשתתף באופן פעיל בפורום .
שכן אם לא מטרת הפורום מתפספסת בגדול.
פורום לא יכול להתקיים מפוסטים שלי כמנהלת הפורום ושל 2 חברות הכותבות באופן תדיר .
ככל שתכתבו כולנו נצא נשכרים, נחכים ונדע יותר אודות יכולת בפתרון הבעיות שמעסיקות אותנו כאן ועכשיו ומכאן עם יכולת התמודדות טובה יותר.
אני מזמינה אתכם לשתף לכתוב להעלות תמונות שירים, ולהפיח חיים כאן .
.
אתי
יקרים ויקרות,
אני פונה אליכם בבקשה להשתתף באופן פעיל בפורום .
שכן אם לא מטרת הפורום מתפספסת בגדול.
פורום לא יכול להתקיים מפוסטים שלי כמנהלת הפורום ושל 2 חברות הכותבות באופן תדיר .
ככל שתכתבו כולנו נצא נשכרים, נחכים ונדע יותר אודות יכולת בפתרון הבעיות שמעסיקות אותנו כאן ועכשיו ומכאן עם יכולת התמודדות טובה יותר.
אני מזמינה אתכם לשתף לכתוב להעלות תמונות שירים, ולהפיח חיים כאן .
.