השריפה בכרמל http://www.youtube.com/user/ed5265
I itamarc8 New member 18/12/10 #3 ../images/Emo10.gifניפטר הכבאיי דני חייט הוא עפולאי השבוע אלך לנחם המשפחה משתתף בצערם העמוק והכבד