השקעות נדלן בלאס וגאס ארהב...

השקעות נדלן בלאס וגאס ארהב...

שלום לכל שהמעוניין,
שמי גיא ניסגודה (יחד עם ענת מגד וצוות "אר אקס ריאלטי") ואנו סוכני נדל"ן מקצועיים ברשיון ממשלתי בלתי מוגבל, עם נסיון עשיר (99.0% הצלחה) בעבודה/ייצוג לישראלים מישראל, בכל נושא רכישות/השקעות נדלן בלאס וגאס ארהב.
אנו מציעים את כל השרותים הנדרשים בהתאמה אישית לכל לקוח/משקיע, תחת קורת גג אחת, כולל ייצוג מלא (במקביל לעו"ד - בנבאדה , לאס וגאס לא צריך) בכל עסקה, ולפי החוק בארה"ב בכלל, ובמדינת נבאדה (נוקשה וחזק יותר מכל מדינות ארהב) בפרט.
אנו בעלי השכלה מתאימה, ומקצועית לענות על כל שאלה שנוגע לכל הקשור בהשקעות נדלן הארהב, ובלאס וגאס (כמו: רכישה, ניהול שוטף, חוקים, עסקים, מכירה, השכרה, פתיחת חברה, פיננסים) וכן מסתייעים בקולגות מקצועיות וקבועות לנושאים נלווים כמו: הנה"ח, מיסוי, הלוואות, תיקונים ושיפוצים, ביטוחים ועוד...
לפני שאתחיל בפרסום מאמרים/פוסטים רלוונטים, מענינים, ויעילים מאוד, אסביר כמהה מכו סוכן נדלן מקצועי ברשיון בארהב, ומה ההבדל בלאס וגאס נבאדה.
עצם היותו של שוק הנדלן גורם משמעותי ביותר בכלכלת ארה"ב מאז התחילה ההתפתחות הכללית לאחר התחברות הצפון עם הדרום, החלה הבנייה, וההתישבות (פיונירים) להתפרס על כל שטחי ארהב, וכמו כן גם כל השרותים הנלווים הנוגעים לכך (בנייה, תכנון, בנקים, עירייה/טאבו, ביטוח, ריהוט, שרותים (חשמל, מים...), וכל המסביב אשר יוצר תעשייה מסועפת יעילה בכל עסקת נדלן באשר היא, החליטו המחוקקים לגבש חוקיות בסיסית אשר הולכת ומשתפרת ומתעדכנת עם השנים, בכדי להן על תחום חשוב זה לכלכלה (יותר משוק ההון), ובמיוחד עם התחלת ההגירה ההמונית מאירופה (במיוחד של היהודים אשר נמלטו מהזוועות) החל תחום הנדלן על כל מרכיביו להתפתח מ "ניו יורק" ומרכז ודרומה עד קליפורניה, כאשר ניו יורק היוותה אבן הדרך להתפתחות נדלנית מעצמתית.
בשורה אחת החליטו - שחובה לעסוק בנדלן אך ורק עם רשיון מתאים, ובפיקוח מלא של הממשלה (בתחום החוקים הפדראלים) ושל הרשויות המקומיות (חוקי מדינה, מחוז ועיר), וכידוע על אמריקה כ "בירת החוקים העולמית" הכל נעשה ביתר יעילות, אם אמצעי פיקוח, ואבטחה ללקוחות/רוכשי הנדלן.
מדינת נבאדה (לאס וגאס) אשר היתה מדבר שומם ודי נטוש בתחילת המאה הקודמת, נטוש כל כך עד שהממשלה השתמסה בשטחים רבים בה לאחסון תחמושת, מתקני נשק, בסיס ח"א, ושטחי ניסוי (אזור 59), היתה מדינת מערב פרוע לשמו!
עד לתחילתה של לאס וגאס, ועצם גילוייה בידי מחפשי זהב, ומשקיעי נדלן ועסקים (יהודים ברובם ועם איטלקים), והחלה להתפתח,
ההתפתחות המשמעותית ביותר (שיאי עולם) החלה בשנת 2001, ואז כבר ידעו כולם מה יהיה אופיה שך העיר, ואופי ההצלחה שלה, ולכן קמו מחוקקי מדינת נבאדה ובראשם המושל של אותו זמן, ויצרו/קבעו חוקים מקבילים לחוקים הפדראלים (הבית הלבן) נוקשים ומורכבים מאוד, שבעקבותם נהנתה ואו נוצרה מערכת יעילה מאוד של נותני שרותים כולם ברשיון מתאים, לביצוע תקין, בטוח ויעיל של פעולות נדלן (רכישה, בנייה, מכירה, השכרה...) למעשה הנוקשים ביותר במדינות ארהב!
מה עוד שכל עבירה או פעולת נדלן כל שהיא נחשבת לפדראלית (כלל ארהב - בטיפול אפ בי איי), וכל העובר על חוקים אלו (סוכנים ברשיון) צפוי לעד 5 שנות מאסר בכלא פדראלי (לא ממליץ) ועד $250,000 קנס מיידי!!!
ואינני רוצה אפילו לחדד לכם מה יקרה לאותו אלמוני שיעסוק בנדלן (שרות לציבור) ללא רשיון...
בכדי להיות סוכן בנבאדה, חייבים למלא טפסי בקשה, לעבור טביעות אצבע, ותחקיר עבר מקיף (אפ בי איי) ושלא לדבר על האיסור בשום עבירה פלילית קודמת מכל סוג.
לאחר מכן לימודים, ןמבחו פדראלי, וספציפי למדינה (מעל 180 שאלות בזמן מאוד מוגבל).
בכל אופן נשמע הזוי, אבל סוכן נדלן בנבאדה מחליף למעשה עו"ד בליווי עסקאות מתחילתן ועד סופן כולל חוזים, ניירת, העברות, ועוד...
מה עוד שאנו חייבים להמשיך וללמוד כדי לצבור י"ח לימוד רלוונטיות עבור חידוש רשיון, והמשך פעילות תוך פיקוח הדוק מאוד מצד הממשלה, והמדינה.
כואב, ומרגיז לקרוא את האזהרה בראש הבלוג של המנהל לגבי סוכנים סורחים ולא אמינים!
הסיכוי למקרים כאלו אצלינו ברגע שלקוח/משקיע עובד דרך "סוכן נדלן מקצועי ברשיון" שואף לאפס, וקיימת מערכת ממשלתית להגנתו ולפיצויים במקרים חריגים של פגיעה בלקוח.
אנו סוכני נדלן בלאס וגאס, כמובן ברשיון בלתי מוגבל, מוסמכים, מקצועיים, מלומדים, עם נסיון מוכח (בדגש לישראלים מכל העולם) ומציעים ייצוג מלא וליווי מלא ומקצועי לכל לקוח/משקיע.
אנו מבטיחים מקסימום ביצוע, במינימום בעיות, ואנו מלמדים את החוק קודם, ולאחר מכן מתחילים לעבוד עם הלקוח/משקיע,
באמתחתינו מאות עסקאות מוצלחות (גם ממליצים מכל העולם) שבוצעו בלאס וגאס עד היום, ונשמח להשתתף, לייעץ, לענות ולהכווין לכל המעוניין לבחון את נושא השקעות נדלן בארהב בכלל, או השקעות נדלן בלאס וגאס!
אנו אזרחי ארהב, חיים ועובדים פול טיים בלאס וגאס נבאדה מעל ל 15 שנה,
למכונינים אפשר לפנות האימייל:
NADLANLV@HOTMAIL
או בחיוג ישיר מישראל ל- 03-7201111
נשמח לסייע לכל המעוניין.
 
למעלה