השמיכה שלי ושל גל

השמיכה שלי ושל גל

זו השמיכה שלי ושל גל, בני הצעיר, שסיימתי לא מכבר. עבדנו עליה יחדיו. הוא בחר הצבעים ואני תפרתי. השמיכה ססגונית ומשעשעת...וזה ברור כי הוא רק בן 5. שנינו מאושרים עד מאוד. הוא מהשמיכה...לא נפרד ממנה, ואני מסיום העבודה שנראתה לי אינסופית.
 

ayala26

New member
שמיכה יפה ביותר!

מאוד צבעונית ומקסימה. מה גודלה ומה גודל כל בלוק?
 
גודל השמיכה וסוגי הרבועים

גודל השמיכה שיצאה בסוף, 1.70 מ על 1.80 מ'. הבלוקים: גודל נטו אחרי התפירה ריבוע של 6.5 ס"מ. אלא שהרבועים מורכבים מ-2 סוגים: ריבוע מלא שאורך צלע לאחר התפירה 6.5 ס"מ ורבוע 4 PATCH. הריבועים נתפרו לסירוגין. תודה
 

יאמה

New member
רק עכשיו ראיתי

שכל ריבוע שני מורכב מ 4 ריבועים (מקודם חשבתי שזה הדוגמא של הבד), אלוהים, כמה עבודה!!
 

יאמה

New member
צבעוניות מקסימה,

בהחלט ניכר על השמיכה שהצריכה המוווווווווון עבודה.
 

down under1

New member
איזה שמיכה שמחה!

כל הכבוד על הסבלנות
באמת נראת אין סופית.
 

chayahd99

New member
יפה מאוד../images/Emo70.gif

גם אני רק עכשיו קלטתי את ה - patch 4. את הבלוקים תפרת זה לזה בצורה רציפה, או כל זוג בנפרד? איך עשית את התיפורים ובאיזה דוגמא? אני לא מצליחה לראות בתמונה.
 
השלבים

בכל פעם תכננות את צבע האלכסון הבא, מה שגרם לכך שיהיו לי המון שורות באורכים משתנים כשבכל פעם הוספנות רבוע מהצע הבא לסוף השורה. הכנתי מראש את הרבועים המלאים (צבעים כהים) ולסירוגין שלבתי 4 PATCH שגם הכנתי תוך כדי התקדמות העבודה. הכנת ה 4 PATCH בצורה ריפה. 2 רצועות שחברו להן יחדיו ואח"כ נחתכו לרבועים. וכך לאט לא זה הסתיים. הקושי בעיניין היה, שבעצם לא ידעתי בכל שלב מה יהיה הצבע הבא. העבודה לא תוכננה מראש, והבדים לא נבחרו מראש. ולכן בכל פעם היתה "עצירה" והחלטה. היה קשה לגל להחליט האם עכשיו אדום או כחול או ירוק. לא תמיד הוא בחר צבעים תואמים...ניסיתי קצת לעזור היכן שהוא איפשר לי.
 

la Cigale

New member
יא!!! זה מטורף!! מ ד ה י ם !

מה שכייף שהוא יהיה קשור לשמיכה הזו לנצח... אני רואה את בני מחוברים לשמיכה שחור-לבן שהכנתי לבכורי ללידתו. והעובדה שהוא השתתף בעבודה היא עצומה!!! העבודה שלכם מטורפת. כל החיבורים המדוייקים הללו.... מבינה אותך שהדבר היה נראה אין סופי...
סיגל
 
למעלה