השם יעזור לנו להבין .

אמיתי 21

New member
השם יעזור לנו להבין .

עמ``י עש``ו אם צריך תרגום למה שכתוב כאן רק תגידו אבל זה חשוב להבין מה כתוב כאן רבי יהודה פתח `` כמו אמר האל, השם בורא השמים ונטיהם`` . כמה אית להו לבני נשא לאסתכלא בפולחנא דקושא בריך הוא כמה אית להו לאסתכלא במלי דאורייתא דכל מאן דאשתדל באורייתא כאיו מקרב כל קרבנין דעלמא קמי קדשא בריך הוא ולא עוד אלא דקדשא בריך הוא מכפר ליה על כל חובוי ומתתקנין ליה כמה כרסיין לאלמא דאתי. לחיים ושלום
 
אמיתוש-מזל טוב!!!

קודם כל המון המון מזל טוב!!!!! היום לפני 22 שנים אמיתוש שלנו נולד אז המון המון מזל טוב, בריאות אושר ועושר שבורא עולם יגישם כל משאלות לבך לטובה ותזכה במהרה לתורה חופה ומעשים טובים. ובקשר למקור שהבאת, לא הבנתי מילנ במילה אבל נראה לי שהבנתי את הרעיון: זה שאנו לומדים תורה זה שקול כנגד כל הקרבת הקרבנות שבעולם, נוסף על כך בורא עולם מכפר למשתדלים בתורה על כל עוונותיהם . <מקווה שהבנתי נכון.....> תודה על מה שכתבת.... שבורא עולם יכפר לנו על כל חטאותינו וישלח לנו משיח צדקנו וונדר
 

zipihersko

New member
אמיתי,יש לך יום הולדת וככה אתה שותק

המוןןןןןןןןןןןןןןן מזל טוב, רק אושר, ורק שמחת חיים ושכל משאלות ליבך יתגשמו לטובה ותזכה במהרה לחופה ולמעשים טובים... בקרוב ביום הולדת שלי, עוד ימים ספורים... :cool: לילימ
 

אמיתי 21

New member
תודה . אשריך .

עמ``י עש``ו וכל הענין שהבנו מהזוהר הקדוש כדי להעיר אנשים שצריך ללמוד תורה וגם תורתנו הקדושה מכפרת כמו שבזמן בית המקדש שהיו מבאים קורבנות כך לימוד תורה עולה כנגד זה ופשר הענין כי גם יום הולדת של אדם מכפר על עונות שאדם עשה וזה כל העניין של התעניות בימי הולדת שב``ה ובישועתו יכבוש את כעסו מעלנו יחזיר את בית מקדשנו במהרה בימנו ומשיח צידקנו יבוא ויהיה שלום בארץ לחיים ושלום
 
מזל טוב צדיק :)

לי, זה קצת הזכיר את המסר של ירמיהו, אבל מה אני יודעת בהשוואה לגאון הדור, אמיתי הצדיק בן ה-22 ...
 
למעלה