חחח למה סיפרתה ??
הרכב הוא לא סתם יפני כמו שאתה מכיר בארץ זה דגם משופר עם 4X4 קבוע מנוע משופר והוא מיתחרה בראלי בכל העולם בארץ לא תיראה כזה בגלל תקנות הרישוי למרות שאחד מהמתחרים (שאני אישית לא יודע למה הוא מיתחרה תחת דגל ישראל -לא מגיע לנו ) קנה אחת באנגליה ומיחחרה בה בעיקר בקפריסין
הרכב הוא לא סתם יפני כמו שאתה מכיר בארץ זה דגם משופר עם 4X4 קבוע מנוע משופר והוא מיתחרה בראלי בכל העולם בארץ לא תיראה כזה בגלל תקנות הרישוי למרות שאחד מהמתחרים (שאני אישית לא יודע למה הוא מיתחרה תחת דגל ישראל -לא מגיע לנו ) קנה אחת באנגליה ומיחחרה בה בעיקר בקפריסין