השלישיה, M3, STi, Evo 6

itzm

New member
חחח למה סיפרתה ??

הרכב הוא לא סתם יפני כמו שאתה מכיר בארץ זה דגם משופר עם 4X4 קבוע מנוע משופר והוא מיתחרה בראלי בכל העולם בארץ לא תיראה כזה בגלל תקנות הרישוי למרות שאחד מהמתחרים (שאני אישית לא יודע למה הוא מיתחרה תחת דגל ישראל -לא מגיע לנו ) קנה אחת באנגליה ומיחחרה בה בעיקר בקפריסין
 

meytar

New member
המילה אחת:

c-o-o-l
 

rachelea

New member
יופי של תצוגה

היכן ממוקם אוךם התצוגה של המכוניות? ניתן לקחת אותן לנסיעת מבחן?
 

Car Lover

New member
האולם ממוקם בבאר שבע

אבל כרגע לא ניתן להזמין נסיעת מבחן
 

בּני

New member
בדיוק המחשבה שעברה לי בראש...

ממש נראה כמו אולם תצוגה מושקע. סחטיקה על הפרקט
 
למעלה