השלישיה, M3, STi, Evo 6

Car Lover

New member
השלישיה, M3, STi, Evo 6

כל השלושה הם דגמי 1:18 מה דעתכם על האיכות, זוויות הצילום, הקלוס אפ, וכמובן הדגמים ?
 

itzm

New member
איכס מכוערות

בעיקר האיבו 6 מה זה הצבע הלבן הזה ?????
 
אריאל,אל תשים לב לאיציק, הוא מקנא!

התמונות יפות, הזויות מעולות והתאורה נכונה. עכשיו תגיד לי, מה יש במיצובישי הזו שקנית דגם שלה? קנה דגמים של משהו מיוחד, לא איזו יפנית סתם...
 

Car Lover

New member
איציק לא מקנא, יש לו גם כזאת

כן, לאיציק גם יש את האיוו הזאת ואני קניתי אותה כי אני אוהב את האוטו הזה, וגם את הדגם
 

itzm

New member
ברור שיש לי מושג זה כריש !!!

או ליתר דיוק 1961 Chevrolet Corvette Mako Shark גירסת הקונספט שאחראית לישינוי הצורה של הקורבט של שנת 1963 יוצרו 2 דגמים 1:1 וחברת סולידו הצרפתית אחראית לדגם שהראתה והיום גם אוטו ארט קנו את הזכיות (תודה לאל) והתחילו ליצר אותה ואת ה 1965 Chevrolet Corvette Manta Ray
 
למעלה