השלבים אצלי העוגה נשלחה לגן של הילד שלי שגם מצויין במפה
L lala g New member 28/4/04 #2 טוב אני יעביר בערב לא עובר לי התמונות אני יקטין בבית ואשלח כל הזמן מסתבכת עם זה