השכנים שלי - המשך

efriend

New member
השכנים שלי - המשך

לפני זמן מה סיפרתי כאן על השכנים שלי, שרבים כל הזמן ומזמינים משטרה מדי פעם. לפני כמה ימים שמעתי ששוטרים דופקים בעוצמה על הדלת שלהם (מולי), וצועקים לאישה שתפתח את הדלת. אחרי דקות ארוכות היא פתחה. התברר שהיא דקרה את בן זוגה לחיים ופצעה אותו (כנראה לא קשה כי ראיתי אותו הולך בכוחות עצמו כעבור מספר ימים). היא הובלה באזיקים אל ניידת המשטרה ומאז לא נראתה. אח"כ שמעתי מפי שכנים רכלנים שלאישה זו יש היסטוריה ארוכה של מחלות נפש, וש"זה מה שקורה כשהיא לא לוקחת את הכדורים שלה". סתם, רציתי לשתף בסיפור הזה...
 

אופירA

New member
מנהל
נו, אז עכשיו יהיה לך הרבה זמן שקט...

בקרוב אצלי, שקט מהשכנים שלי (נקווה שרק בנסיבות הרבה יותר חיוביות!). תברך אותי, חמסה...
 
מפחיד ../images/Emo5.gif

לא יאמן כמה אלימות יש בעולם הזה. ואח"כ לא מבינים למה אני עם זירו סובלנות כלפי אלימות בגן, אני מנסה לקשר בין הילדים ולא לתת להם להרביץ. להראות שיש דרכים אחרות לבקש את מה שרוצים, כל זה כמובן ברמת ההבנה שלהם, בכל זאת בני שנה פלוס.
 
יו אני בהלם

מזלך שלא אותך היא התקיפה , זה מאד לא נעים שיש שכנה כזו בבית שלך תודה לאל שאין ילדים בבית, שלא ראו את הקטע הזה האמת שחולי הנפש שנוטלים כדורים שמרגיעים אותם מסוכנים מאד לאחרונה בעירי הבעל הרג את אשתו, והתברר שיש לו רקע באשפוזים בבריאות הנפש זה מאד מסוכן לבני הזוג שלהם שהם יוצאים מאיזון והופכים לאלימים
 
ויש שכנים אחרים ../images/Emo140.gif

לי יש שכנים נחמדים ומקסימים , תמיד עוזרים אבל גם הם לפעמים צריכים עזרה שאחד מהם לא מרגיש טוב קוראים לי, כאחת שיודעת לטפל, אז במצבים שהגוף בורח מהאיזון , באים אלי שהייתי צריכה לבשל בשר ראש נתקעתי וקראתי לשכנה, מה עושים לקחה את הסיר החזירה לי בשר מבושל וטעים אתמול בלילה משהו כמו 4 וחצי בבוקר התקשרה , מזלי שנכנסתי לישון רק ב3 אז הייתי עוד עירנית פתחתי את הדלת וניסיתי להרגיע אותה מהלחצים בחזה , כי היא היתה מבוהלת וידעתי שבבית שלי תמיד אוכל לקרוא לשח"ל , אבל תודה לאל , תרופות הסבתא עזרו לה היא הרגישה טוב יותר לקראת 5 עלתה הביתה והלכה לישון ורק שיצאה מהבית שלי ונכנסתי למיטה, תפסתי איזה אחריות לקחתי על עצמי היא אמינה בי ובבית שלי כשם שההורים שלי ז"ל תמיד שמרו עליה שהיא היתה יותר צעירה ושהיא נכנסת לבית שלי כיום היא נזכרת בהם וזה עושה לה טוב לנשמה , חלק גדול מההחלמה שלה
 
למעלה