השיר שעכשיו בגלגל"צ מישהו מזהה?? מתוך הסרט להרוג את ביל? תודה מראש חג שמח
I inted New member 27/4/04 #1 השיר שעכשיו בגלגל"צ מישהו מזהה?? מתוך הסרט להרוג את ביל? תודה מראש חג שמח
L Lancelot99 New member 27/4/04 #2 לא שמעתי אבל ניחוש פרוע (אם זאת רק מנגינה) Zamphir - Lonely Shepherd
G Giladovich New member 27/4/04 #3 עוד ניחוש פרוע: Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood - Esmeralda Suite ביצוע מעולה ל-Don't Let Me Be Misunderstood.
עוד ניחוש פרוע: Santa Esmeralda - Don't Let Me Be Misunderstood - Esmeralda Suite ביצוע מעולה ל-Don't Let Me Be Misunderstood.