אני כבר לא זוכרת אבל "סוף הסרט"
זה מקום כללי מידי, ויכול להיות שיש כמה קטעי מוזיקה. אז הוא פשוט היה ספציפי. ובכנות, אפילו אם הוא היה אומר לך למה או איך נפלו הבניינים (מנסה כמה שפחות להרוס
), זה עדיין לא מקלקל את הסרט למי שלא ראה. יש
ים ויש
ים. ולא צריך להתרגז על כל תאור של סרט שנותנים פה. מה שהוא כתב ממש לא ספויילר ואין צורך להתרגז. קצת פרופורציות לא יזיקו.