השיר הכי טוב מאלבום לילה באופרה!

khammel

New member
שכחתי ממנו ../images/Emo6.gif

אני לא רואה באלבום הזה "אלבום" אלא יותר פסקול של סרט. ככזה, הוא לא מן המשובחים, אבל בכל זאת, יש באלבום כמה יצירות חביבות. לא משהו שהייתי רצה לקנות בשביל לשמוע. לטעמי, פלאש הוא מהאלבומים שקונים בעיקר בשביל להגיד שיש את כל האלבומים.
 

7INBAR7

New member
לדעתי BoRhap לוקח

מצטרפת לכל מי שמעלי - שניהם שירים מעולים. אבל אני באמת לא חושבת שיש מקום להשוואה, לטעמי בוהמיין רפסודי יותר מעניין והרבה יותר תופש אותך ישר בפנים. TPS הוא שיר שלי אישית לא יוצא לשמוע הרבה ואפילו קשה לי לשמוע מההתחלה עד הסוף (ואני כן מכירה ואוהבת את השירים היותר כבדים שלהם), הקטע אקפלה של פרדי באמצע תמיד ארוך לי מדי וטיפה מייגע.. אני חושבת גם שאם הם היו משחררים אותו בתור סינגל ולא את BR הוא לא היה מצליח באותה המידה. לגבי MOTBQ- באמת אחד השירים המדהימים שלהם, כשרק נכנסתי אליו היתה אפילו תקופה שחשבתי שהוא עולה על BR. אבל בסופו של דבר ממרחק של זמן, גם הוא לא. וכאן אני מסכימה עם Teo Toriatt , שזה בעיקר בגלל הדיוק שיש בו. אני חושבת שבמבט כולל BR הוא פשוט השיר הכי טוב שהם עשו.
 

Ekrembo

New member
לדעתי זה דווקא השיר הפחות טוב בדיסק...../images/Emo132.gif

בעצם Sweet Lady** יותר גרוע (
) וביתר פירוט, המקצב בשיר נורא מונוטוני, העיבוד מאוד דל בתיאטרליות. בנוסף ובעיקר, המוזיקה לא מעבירה סיפור או מסר. כמובן, שהמעבר ללאב אופ מיי לייף נורא כייפי. אפילו הופתעתי שהרבה מכם אהבו את השיר, יכול להיות שאני מפספס משהו?
_-_-_-_-_ ** sweet lady אנשי הפורום היקרים, אנא מכם, הפסיקו נא להשתמש בקיצורים
. או לפחות לתת רמז כשהקונטקסט לא ברור. אני מרגיש מופצץ בחידות בכל פעם שאני נכנס לפורום
.
 

bidurit

New member
אני חושבת שבגלל שטחנו כל כך את בוהמיין...

אז שיר שיחסית לא מוכן ולא מנוגן הרבה נשמע פתאום מרענן. גם אני מעדיפה לשמוע את השירים היתר "נדירים" שלהם, כאלה שלא מושמעים ברדיו אלא רק בדיסקים, ורצוי הדיסקים הראשונים ביותר :)
 

galb1212

New member
סתם לרקורד

שמעתי את בוראפ מאות פעמים וכל פעם הוא מרגש אותי מחדש
 
למעלה