במה תבחרו
F feldman89 Well-known member ביום שישי ב- 11:14 #3 נכתב ע"י ady18: גיא מזיג לבד במדבר לחץ כדי להרחיב... מעולה
P Private Investigator Well-known member ביום שישי ב- 12:42 #4 לא שמעתי את השיר הזה לפחות 20 שנה. כשיצא מאוד אהבתי אותו והפתיח אפילו היה אחד הרינגטונים הראשונים שלי
לא שמעתי את השיר הזה לפחות 20 שנה. כשיצא מאוד אהבתי אותו והפתיח אפילו היה אחד הרינגטונים הראשונים שלי
F feldman89 Well-known member ביום שישי ב- 14:11 #5 נכתב ע"י Private Investigator: לא שמעתי את השיר הזה לפחות 20 שנה. כשיצא מאוד אהבתי אותו והפתיח אפילו היה אחד הרינגטונים הראשונים שלי לחץ כדי להרחיב... מקסים ממש
נכתב ע"י Private Investigator: לא שמעתי את השיר הזה לפחות 20 שנה. כשיצא מאוד אהבתי אותו והפתיח אפילו היה אחד הרינגטונים הראשונים שלי לחץ כדי להרחיב... מקסים ממש
F feldman89 Well-known member ביום שישי ב- 14:35 #6 כל קיץ- מיקה קרני שיר השנה הפרטי שלי 1996/7 תשנ"ז