הסייד הנודד
New member
השיר הטוב ביותר
עוד פינה שלא הייתה הרבה זמן, בעיקר עקב זה שאחד השירים הכי טובים של ערן לא נבחרו באלבום הקודם (שולחן הכתיבה כמובן) וכמות המצביעים המדהימה. אבל לא נתייאש ונמשיך הלאה עם האלבום הבא: "אתה חברה שלי-משירי יונה וולך" כשבאתי לקחת אותה מהעננים תותים תשלח לי שקט (ההכרה שלי נמוגה) מילים רעות (זה לא מה שיש) בעיות זהות שם יש קסיוס אתה חברה שלי כשתבוא שיר קדמשנתי (סקס אחר) מת בארץ מה השיר הטוב ביותר לדעתכם?
עוד פינה שלא הייתה הרבה זמן, בעיקר עקב זה שאחד השירים הכי טובים של ערן לא נבחרו באלבום הקודם (שולחן הכתיבה כמובן) וכמות המצביעים המדהימה. אבל לא נתייאש ונמשיך הלאה עם האלבום הבא: "אתה חברה שלי-משירי יונה וולך" כשבאתי לקחת אותה מהעננים תותים תשלח לי שקט (ההכרה שלי נמוגה) מילים רעות (זה לא מה שיש) בעיות זהות שם יש קסיוס אתה חברה שלי כשתבוא שיר קדמשנתי (סקס אחר) מת בארץ מה השיר הטוב ביותר לדעתכם?