la bella dama
New member
השירשור היומי 04\12\27
נממ.. אני מבררת עכשיו אוטובוסים...בלעעע ביטלו את השינה בפנימיה..זה אומר שאני חוזרת באיזה 9 הביום הביתה... וזה אומר שמחר סתם אני לא הולכת לבצפר...חחח יום מעולה!!!!!
נממ.. אני מבררת עכשיו אוטובוסים...בלעעע ביטלו את השינה בפנימיה..זה אומר שאני חוזרת באיזה 9 הביום הביתה... וזה אומר שמחר סתם אני לא הולכת לבצפר...חחח יום מעולה!!!!!