השירשור היומי 04\12\27

la bella dama

New member
השירשור היומי 04\12\27

נממ.. אני מבררת עכשיו אוטובוסים...בלעעע ביטלו את השינה בפנימיה..זה אומר שאני חוזרת באיזה 9 הביום הביתה... וזה אומר שמחר סתם אני לא הולכת לבצפר...חחח יום מעולה!!!!!
 
../images/Emo163.gif

פספסתי ת'הסעה אז אני אגיע עם האוטובוס הבא ואלמד שעתיים לבגרות במתמט' כי יש לי חלון. הייתי באה ב12 לבצפר אבל אין אז הסעה וקצת קשה לתפוס טרמפים עם תיק אומנות ענקי...
 

123יעל

New member
טל../images/Emo24.gif

I
U
 
שכחתי לספר על אתמול

אז ככה- אחרי חודש שלא היה לי שיעור נהיגה אתמול סוף סוף הלך לי טוב! למי שלא זוכר השיעורים האחרונים הלכו לי זוועה. כנראה שהחודש חופש הזה השתלם. אחרי השיעור נסענו לעבודה של אבא להרצאה של אור ירוק, חוץ מאחד שהוא הקשר בין העבודה של אבא שלי לאור ירוק שהוא ממש חפר, השאר היה מעניין. זה היה על על כל הקטע של הליווי ואיך יותר נכון לעשות אותו. קיבלנו ערכה של תיק, 2 עטים, חוברת וספר על תהליך הליווי, דיוידי ודיסק למחשב. מומלץ לכולם, אפילו אם לא ללכת להרצאה, לפחות לבקש את הערכה.
 

123יעל

New member
אוף אני רציתי לפתוח את השירשור היום

יש לי שעה חופשית אז אני שוב כותבת לכם מבצפר!!! אני מתגעגעת! אני מתה מעייפות ויש לי היום יום ממש ארוך! אני לומדת עד חמש ואז אי צריכה להיות בצופים עד איזה שמונה... אה ויש לי מחר מבחן בתנ"ך! שונאת תנ"ך! ואני גם צריכה להכיון הפתעות ליומולדת של ידיד שלי.... בהצלחה לי!! אוהבת הכי
יעל
 
למעלה