השימסים הגיעו

DirtR

New member
השימסים הגיעו

סוף סוף הגיעו השימסים פרוייקט שיסתום מחדש מתחיל
 

DirtR

New member
הכל יצא ביחד

בערך 50$ וזה כולל אוסף שימסים שונים חוברת שמסבירה את פעולת השסתום ואיך משפיע כל שינוי רשימה של סידורים ממולצים לכול אופי רכיבה
 

dannylior1

New member
חזרת מחו"ל מלא חוש הומור...

הרכיבה בשישי במתקן תצא לפועל או שנדחת לתאריך אחר?
 

KTM 620

New member
בוקר טוב.

תן חוות דעת על התנהגות הבולמים לאחר השיסטום המחודש. קיים הבדל מורגש ?
 

DirtR

New member
חוות דעת תינתן

אחרי שאני ארכב כמה פעמים בקטעי שטח זהים שהייתי סובל בהם באופן כללי מורגש שינוי לטובה במהירויות בולם נמוכות אבל עוד לא הספקתי ממש לרכב רק סיבוב קצר...
 
אני שיסתמתי

מחדש את ה 250 2004- 4 פעימות שלי באמצעות קיט דומה, או זהה,והגעתי לשיכוך משביע רצון,דומה,משהו,לשיכוך של ה WR . ממליץ לטפל גם בבולם האחורי, שם די לשנות את הסג על פי המלצת פרחחי הפורום האמריקאי,והרי לכם כתום שמגהץ כמעט כמו כחול (זה מה שרצינו - לא?)
 

DirtR

New member
תשמע

אני לא מצפה לאיכויות של בולמי מסלול, אבל אני כן מחפש בולמים שלא מנסים להעיף את הרוכב לכל עבר. בהתחלה היה לי ממש סיוט לרכב על הקטום וכל פעם שיפרתי קצת. תחליה החלפתי קפיץ אחורי לקפיץ פרוגרסיבי שיתאים למשקל (הקל מאד) שלי ולאחר מכן כיוונתי סאג אבל לא לפי הספר. ניסיתי כל מני המלצות של אנשים ובסוף יצא שהוספתי עוד כ 15 מ"מ לכתוב בספר היצרן. כמובן שבסוף כוונתי את שיכוכים. השיפור שהרגשתי בהתאם לטיפול בבולם האחורי: הגלגל האחורי נוגע בקרקע הרבה אבל הרבה יותר, כל פעולת הגיהוץ של הגלגל האחורי השתפרה לטובה הגלגל ממש עוקב אחר המכשול ולא מרחף מעליו. נענועי ראש במהירויות גבוהות נעלמו לחלוטין, אני ממש סוגר עם האופנוע עכשיו קודם לא יכולתי לעבור את ה80 קמ"ש. הזנב כבר לא "מקפץ" בבלימות מנוע. מבחנית בולם אחורי אני מסופק כרגע ואין לי צורך לגעת בו יותר. את הבולמים הקדמיים פירקתי לגורמים למטרת שיפוץ כללי ניקיתי טונות של משקעי חול, החלפתי שמן ומחזרי שמן ואבק. לאחר מכן החלפתי קפיצים שיתאימו למשקל שלי וכמובן כיוונתי שיכוכים. השיפור שהרגשתי מבחינת הטיפול בבולמים הקדמיים היה שיפור מבחינת ספיגת מהמורות וחיבור יותר טוב לקרקע. הבולמים קודם פשוט היה נוקשים ואכזריים ,ועכשיו פתאום אפשר להכנס ולצאת במהירויות מחריץ שיוצר טרקטור באדמה ואתה לא "מוכתב" לנתיב שנוצר באדמה. בגדול אתה מקבל עוד ביטחון לטוס ופשוט להכנס דוך במקומות שלא היתה מעץ קודם. אבל מה לא הכל ורוד בספיגת מהמורות קטנות במהירות בולם נמוכה למשל כמו אבנים קטנות שבגודל אגרוף שפתאום שתולות לך בנתיב הבולם הקדמי עדיין נשאר חרא והם זורקות את האמא של הפרונט. מה שאמור לפתור את הבעיה זה הסידור מחדש שמוריד את הלחץ במהרויות בולם נמוכות ובכך אמור לסייע בסוגיה הנ"ל, עוזר? את זה עוד נראה....
 

dannylior1

New member
אל תעצור כאן!!!

מאוד נשמח לשמוע על ההשפעה של הסידור החדש! מתי אתה רוכב עליו?
 

azmaor

New member
כדרור של האופנוע

לא יכלתי להתעלם ממה שכתבת על הבולמים וכל השיפוץ שעשית ורציתי להתיעץ איתך ועם שאר חברי הפורום בבעלותי קתום 520 ובמהירויות גבוהות -ורק בכביש האופנוע מתכדרר על האספלט וממש קשה לרכב עליו הוא מעביר מעיין ויברציות חזקות מאוד שנותנות תחושה של מעיין איבוד אחיזה איני יודע מה הבעיה ואשמח לקבל הכוונה כיצד לטפל בבעיה תודה מראש
 

DirtR

New member
למה הכוונה בכדרור?

נענועי ראש, הכידון מתנועע מצד אל צד? או שהזנב מקפץ בבלימה? אולי אתה מתכוון לקפיצות הקטנות בגלל שהצמיגים 100%?
 
למעלה