השוואת notebook. עזרה ממי שמבין!

p i z i t

New member
השוואת notebook. עזרה ממי שמבין!

שלום אני מעוניין לקנות מחשב נייד שישמש אותי לאינטרנט, אופיס וצפיה בסרטי dvd. התקציב הוא 5000-6000 שח. יש לי מספר שאלות ואשמח אם תענו על השאלות ותמליצו לי על דגמים ספציפים מתוך נסיונכם (מי שלא מבין בבקשה לא לענות כדי לא להטעות). 1. איזה יצרן עדיך מבחינת אמינות התחזוקה של המחשב ושירות הלקוחות (האפשרויות הם hp,dell,ibm)? 2. מה זה אומר centrino? 3. מה אומר M proccessor? 4. האם cache 2M, וזיכרון 512M יהיה טוב בשבילי או שאפשר גם 256M? 5. איזה chipset מומלץ? 6. האם מספיק להסתפק ברזולוציה מקסימלית של 1024X768 או שזה לא מספיק? 7. האם כדאי לרכוש תוספת אחריות של שנתיים? 8. איזה יצרן הוא הכי אמין מתוך השלושה מבחינת ביצועים ותקלות? 9. מה אומר combo בקשר לdvd? 10. מה עוד חשוב ומה עוד אני צריך לדעת? 11. אשמח להמלצה סופית שלכם על מחשב מסויים ואם אתם לא יודעים דגם אז על יצרן מסויים. 12. מהיכן כדאי לקנות (אילו אתרי אינטרנט, מכרזים, שמות של חנויות גדולות ורשתות)? תודה רבה
 

Jan22

New member
תקרא חביבי ..

דבר ראשון שאתה קונה נייד חשוב שתהיה אחריות לשלוש שנים ,אל תיקח פחות. *הדגמים החזקים הם של IBM,HP,DELL כמובן המחיר בניידים נקבע לפי המשקל ככל שהמחשב קל יותר המחיר גבוה יותר ,HP יש ניידים טובים אבל קח בחשבון שיש(לפחות היה שנה לפני שנתיים) להם שירות לקוחות חרא אבל עדין מחשבים תותחים . *CENTRINO זה בעצם טכנלוגיה חדשה של ניידים ,ברוב הניידים תראה מעבד CENTRINO MOBILE (M) 2MB CH 1.73 MHZ ומעלה ,הקאצ' זהו זיכרון המטמון ועדיף שיהיה 2 . *זיכרון לניידים עדיף החל מ512MB ,אישית ממליץ לך ללכת על 1GB ולחלק לשני סלוטים של 512 כי המעבד עובד יותר טוב עם 2 מאשר אחד ,חברות לדוגמא:GEIL יקרנים מעולים ,KINGSTON . *כרטיס מסך בנייד - ברוב הניידים תראה כרטיס מסך שהוא SHARED כלומר תלוי בזיכרון המחשב ולכן המחשב משתמש בזיכרון הכרטיס מסך ,1024X768 זה נחמד אבל לא מספיק ,בתקציב שלך אתה יכול לקנות מחשב עם הכרטיס INTEL MEDIA ACCELARATOR שהוא תומך ברזולוציה כזו . *קומבו הכוונה 2 באחד ,כלומר צורב רגיל משולש בכונן שקורא גם DVD עזוב את זה לך על צורב DVD . המלצות HP 6110NX או IBM T40 תנסה הם מעולים . באנטרנט לא הייתי קונה דבר כזה ,כי בניידים יש הרבה זיופים לכן עדיף שיהיה לך על מי ליפול במקרה של זיוף שגילית או בעיה במחשב לך לחנות יותר עדיף ,בכל מקרה כנס לZAP.CO.IL הרבה דגמים של ניידים יש שם ,כנס ותתרשם חביבי .
 

duduamar

New member
תשובות

1. ללא שום ספק, IBM בגדול. HP ישראל ידועים ברמת השירות הגרועה שלהם, לא ממליץ לקנות מהם. תריץ חיפוש בגוגל על HP ישראל ותראה... 2. Centrino זהו שם לטכנולוגית הניידים של אינטל. מה שהיא בעצם אומרת זה שהמחשב מורכב ממעבד פנטיום M, ותמיכה אלחוטית. 3. פנטיום M זהו המעבד של אינטל למחשבים ניידים. המעבד המומלץ כיום. 4. מומלץ מאוד 512 מגה, כדי שהמחשב יזרום ולא יתקע גם אם תכביד עליו. אם יש לך בעיית תקציב - אפשר להסתפק ב256, אבל לא מומלץ. 5. כיום מתחיל להכנס הצ'יפסט החדש 915, אבל לא הייתי מתעקש עליו. גם הדור הקודם בסדר גמור. 6. לא מכיר מחשבים ניידים שזו הרזולוציה המקסימלית שלהם. בכל מקרה - אני עובד על כזו וזה מספיק לי. 7. שיקול של תקציב... לא מזיק כמובן, אבל לדעתי אפשר לוותר על זה. 8. IBM. סוס עבודה מנצח. 9. זה אומר כונן משולב, CD רגיל, צורב CD, כונן DVD, ולפעמים גם צורב DVD. 10. תלוי בצרכים שלך. אתה מתכוון לסחוב אותו הרבה? אם כן - חפש משהו קל משקל, אם לא - תוכל להגדיל ביצועים על חשבון המשקל. 11. אני ממליץ בתקציב שלך על IBM R50E UR0J8IM או FUJITSO AMILO PRO V2020. 12. המחירים במכירות הפומביות הם הכי זולים שתצליח להשיג.
 
למעלה