השגות ראשונות
אני תחת הרושם שיישום C יתן את הביצועים הטובים ביותר. אולי אפילו אסמבלר, בקטעים מסוימים. אני סבור שהרצה בסביבת חלונות תהיה איטית יותר מהפעלה בסביבת DOS, הלא כן ? מה עם יוניקס/לינוקס, למישהו יש ניסיון ? פרט לכך, אני לא חושב ש-VB הוא קנדידט. זמן הפיתוח הוא קצר יחסית, אך הביצועים...
אני תחת הרושם שיישום C יתן את הביצועים הטובים ביותר. אולי אפילו אסמבלר, בקטעים מסוימים. אני סבור שהרצה בסביבת חלונות תהיה איטית יותר מהפעלה בסביבת DOS, הלא כן ? מה עם יוניקס/לינוקס, למישהו יש ניסיון ? פרט לכך, אני לא חושב ש-VB הוא קנדידט. זמן הפיתוח הוא קצר יחסית, אך הביצועים...