השבוע: מיקושה במראה

השבוע: מיקושה במראה

לרגל המלחמה עבר הפורום למתכונת שידורים מיוחדת: מבזקים של חש"ק ודיווחי תנועה של קסם :) עם זאת, אף אוייב לא ישבית לנו את השעשועים ומשחק המראה נמשך כמתוכנן והפעם תוך כבוד לאגף הצפוני הלוחם: כתבו קטע משלכם בסגנון הכתיבה של מיקושה. ביום א' הבא תבחר מיקושה את הזוכים. תלושי קניה של 200 ש"ח בסטימצקי,מתנת תפוז אנשים, יוענקו לזוכה בתחרות המראה!
 

sahr12

New member
"מיקושה ,חב"ק,קסם במראה"

מיקוש:יואייייייייייייייייייייייייייייייי.. חב"ק:אפשר להרגע טילים על קריית אתא!!!! קסם:אלוהים!!אני נוסעת בכיכר..פתאום אין כיכר!!אז אני בנתיים מסתובבת.. עד שיבנו ואדע לאן לפנות..חחחחחחחח מיקוש:וויי..ובויי...........יואיייייייי.. חב"ק: תהיו רגועים טילים על עכו!!!!
קסם:נסעתי..פתאוםםםם בוםםםםםםם!!!!!!! רצתי למקלט..ואחד רדף אחריי.. שאלתי אותו לאן אתה רץ??????? אז הוא אמר שדפקתי לו את האוטו..והבום זה הטמבון של הרכב....והוא רוצה להחליף פרטים...אז נתתי לו פרטים חלקיים..ת"ז רק 5 ספרות..חחחחחחח מיקוש:נ'א מאמינ' מה 'ובר עליי...יואייייייייייייייי..כל הגברים שהזיעו בגופיות שבוע שעבר עם הטרקטורונים..כולם מזיעים גם במכנסיים.. יואיייייייייייייייייי...בוייי ובויייייייייי.... חב"ק: אפשר להרגע..טילים ברחוב הקישון דירה 10..גם ככה אין אפחד בבית..! קסם: 30 מטר מהבית שלי נפל עציץ.....איזה רעששששש... נסעתי לחמותי וכל הכבישים סגורים...אז אני הולכת הרגל..מזל שהמדרכות פתוחות..חחחחחח מיקוש:יואיייייייייייי...וואיי ובוייייייי...איזה 'ומיםםםםםם.. מאמימא רוחמההההההההההה...יואיייייייי..אבוייי ובויייי.... חב"ק: אפשר להרגע טילים על תל אביב..אבל חוף צוק לא נפגע..חחחחחחח קסם: אני נוסעת הגעתי לרמזור..אור אדום... אני עומדת פה מהבקר... מלאן אמבולנסים עוברים באדום..רשמתי את כל המספרים שלהם אני אדווח למשטרה זה מסגן נהגים אחרים..תגידו??יכול להיות שכל האמבולנסים אותו מספר?? כולם 101.......חחחחחחחח מיקוש:אני בסדר אל 'דאגו..חחחחחחח אויייי ובויייייייייי..יואיייייייי.. תדאגו,תדאגו..חחח.. חב"ק: אפשר להרגע...טילים נופלים בכל הארץ...אבל לא אומרים באיזה ארץ.. חחחחחחחחחח... קסם:אוייש.....שמעתי בוםםםםםםםם 20 מטר לידי...מישהו פיצץ שקית שוקו מנופחת...סאמווווו..הוריד לי ת'לב.. מיקוש:יואיייייייייייייי...בויייייייי..ובוייייייייייי..יואיייייייששש.. שמעתי בוםםםםםםם..ואני במקלחת...מחכה לבוס..רק שלא קרה לו משהו...חחחחחח חב"ק:אפשר להרגע..טיל נפל על הבוס שלך..תתנגבי..:). קסם:ראיתי אוטו של חברא קדישא נוסע..אפשר למות פעמיים??חחחחחחחחחחח שיהיו בשורות טובות..ושקט על ישראל.
 

מיקושה

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

בוי ובוייייייייייייייי
אין לי אישיות!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

sahr12

New member
../images/Emo24.gif אל תפחדי..

שמתי דיאו של ממ..ריח סוף!!חחחחחחח..
 

sahr12

New member
נרשמתי לחילופי זוגות..אני הולכת לבד

אמרו בחורות רווקות בלי כסף...חחחחחחחח נשיקות ממ.
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חב"ק:אפשר להרגע..טיל נפל על הבוס שלך..תתנגבי..:). חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

aphanisis

New member
../images/Emo6.gif חחח תודה! צחוק אמיתי ראשון היום

אין עליך
 

sahr12

New member
אני שמח שאתם-ן מחייכים קצת...

זה נותן כח..שיהיה רק טוב. מה = הכסף אה נפסיסה??חחחחחחחחחח טיל אחד לא נשאר כלום..:). תחלקי לנו קצת..בליזזזזז..
 

aphanisis

New member
חחח ניש תרגיעי אותו ..הוא מתחיל שוב

אגב..טוב נו..תימני..
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אם לא היית קיים היו צריכים להמציא אותך נשמה חחחחחחחח
 

sahr12

New member
אהלן מאמי...תהיה חזק..:)

אם העסק שלך היה בלבנון...היית כבר שאפיק..חחחחחחחח
 
עזוב שאפיק ../images/Emo6.gif

תאמין לי שהייתי עושה ל"נס רעל לעעעע" את האנדרטה הכי מפוארת שרק אפשר וכל ההוצאות, חומר, עבודה, מע"מ, עליי! רק שיתפגר כבר..
 

aphanisis

New member
חחח אותיות זהב...אחת אחת

כן מונח כאבן שאין לה הופכין אחד מהשדים הכי רעים,נאלחים שטניים עלי אדמות!! ימח שמו ושם זכרו!!!
 
למעלה