השאלות של אחרי...

  • פותח הנושא touti
  • פורסם בתאריך

touti

New member
השאלות של אחרי...

למה התגרשת? זו שאלה שמעצבנת אותי. האמת שלפני 5 שנים כששאלו אותי ידעתי לענות עליה ברהיטות. היום, 5 שנים אחרי כששואלים אותי זה נראה לי מה זה רחוק ושאלה שכבר לא קשורה לחיי הנוכחיים. זו היתה החלטה שהיתה נכונה לעת ההיא והייתי חוזרת עליה שוב ושוב. את חושבת לחזור אליו? לא. למה לא? למה כן? איך את מצליחה לגדל ילדים לבד? זו גם שאלה שעולה כמעט בנשימה אחת עם השאלות שלפני...האמת אני חושבת, שדווקא בגלל שאין בעל בבית יותר קל לי לגדל את הילדים נכון. דעה אחת בבית ולא 2דעות סותרות. נתקלתם בזה או שרק אני נשאלת ככה? רק שהיום 5 שנים מוזר לי לענות על השאלות האלה בכלל...
 

touti

New member
איך יכולתי לשכוח..../images/Emo13.gif../images/Emo6.gif

השאלה שהכי הכי חשובה... איך את מסתדרת בלי גבר????(לא יודעת אם יש כאן ילדים קוראים אז לא מפרטת) המבין יבין! זו השאלה שהכי מעניינת אותם. הכי מצחיק בשיחה עם שכנות על מקוואות....יש לי שכנות חברהמניות:) או כשמדברים על הבעלים שלהם..קיטורי נשים בשיחת נשים...אז אני לפעמים מרגישה שמקנאים בי , הן אוהבות לבוא אליי הביתה כי יש אווירה טובה , ארוחת בוקר משותפת ולפעמים ארוחה לילית ושיחת נשים..נראה לי דווקא בגלל שאין בעל בבית:) מאידך כשידיד שעובד במדא קפץ לקפה...לא הספקתי להתעטש וכבר נקישה בדלת..מה קרה? הכל בסדר? ראינוט חובש עולה... חחחחח או כששמרתי על ילד והלול היה פתוח בסלון, ומישו שאל אם ילדתי ועניתי שאלה ימות משיח בועלים ויולדים באותו יום... טוב קצת נסחפתי בחלק המשעשע החברתי:)
 

משאלה3

New member
תותי, מסכימה עם כל מילה שלך

ואני, למרות שזה היה מזמן ,זוכרת היטב למה התגרשתי אבל לשמחתי לא מרגישה את תחושת "שילך כבר" אבל בהחלט מבינה איך אפשר להסתדר לבד. ובטח לא מבזבזת אנרגיות על הסברים זה כ"כ רחוק ממני.
 

touti

New member
אז מה את עונה? אם בכלל...

הרי פטור בלא כלום אי"א... במיוחד כשיוצאים לדייטים. חשוב לי לדעת למה האדם שעומד מולי התגרש?
 
כדי לדעת למה הוא התגרש

צריך לשאול את גרושתו. הנחתום לעולם לא יעיד על עיסה כזו... את התשובה שלהם אני לוקחת הערבון מוגבל ביותר. הרי גם אותי שואלים למה התגרשת. אין לי תשובה מנצחת.
 

touti

New member
אבל התשובה יכולה ללמד הרבה.

כי פה ושם קולטים משהו מתחת למילים. :) פעם אמר לי טכנאי שהוא חבר משותף, למה התגרשתם? הוא אמר לי את בטח תספרי לי את הצד שלך..אמרתי לו אני דווקא אספר לך את הצד שלו...הוא אמרלי אין צורך אני כבר מבין לבד ופרט את הדברים בדיוק. :)
 
אין אמת מוחלטת

גם אני נוהגת למנות את החסרונות שלי... זה יותר אמיתי מלהרעיף על עצמי סופרלטיבים. ולהיפך. אחד שיגיד לי כמה הוא נפלא והיא מררה לו את החיים - לא קונה.
 

lahadam

New member
"שני צדדים למטבע" זה לא רק קלישאה

ובאמת, אפילו שנראה לנו שצד אחד צודק/צדיק ב-100% והשני טועה או סתם חמור לגמרי - זה נראה לנו. דווקא בענייני יחסים בין אנשים, ובגלל שכל בנאדם כ"כ שונה מחברו, הדברים נראים אחרת מתוך כל זוג עיניים. אפשר לשאול ולהתעניין, אבל ברור שזה לא חד משמעי. בכל מקרה, נראה לי שיש כאן קצת יתר-חטטנות.
 

touti

New member
אמת לחלוטין.

גם לא שהיא חולת נפש ומה עוד את לא קונה?
 
יותר קל לי להגיד מה אני כן קונה

אחד שמספר שהם פשוט לא הסתדרו - קונה שנגמרה האהבה ובמקום לחיות אחד עם השני חיים אחד ליד השני - קונה אחד שמסוגל למנות גם את "תרומתו" לסיום הנישואין - גם קונה
 
חחח ../images/Emo67.gif

לא נראה לי שיש כאן ילדים.... אני יכולה להגיד לך שמה שחסר זה בעיקר החיבוק. שמישהו יעטוף ויגיד לי שהוא אוהב אותי. הצורך הכי אנושי ובסיסי שיש. למקווה שנאתי ללכת טוב שאני פטורה... הקטע של החברות שבאות אלי ויותר נוח להם זה ממש נכון רק שפעם אחת קרה לי שהיתה לי שכנה ממש טובה וכשהתגרשתי בעלה דרש ממנה לנתק איתי קשר. הוא פחד שאני אכניס לה שטויות לראש... אידיוט. יתרון נוסף, חברות של הבנות שלי באות לישון הרבה ולהורים אין בעיה כי אין גבר בבית... והבן הגדול בד"כ בישיבה. תוספת לחלק החברתי שלך... לפני כמה זמן היה אצלי טכנאי מחשבים לביקור SOS (חילוץ מסמך). הוא הגיע ב- 11 בלילה וסיים קרוב לארבע לפנות בוקר. עכשיו, תדמייני את הסיטואציה... בחור חרדי יוצא מהבית שלי לפנות בוקר... לפני שהוא פתח את הדלת אמרתי פרק תהילים שאף שכנה לא תחליט להציץ פתאום בעינית של הדלת או מישהו יקום לנץ... לכי תוכיחי אח"כ שאין לך אחות...
 

touti

New member
יקירתי רוצה להגיד לך ש....

גם כשנדמה שכולן ישנות, החיישנים תמיד ערים
אחת האכזבות שלי זה משכנות שניתקו איתי קשרים. ועל מה? והיום להפתעתי מחזירים קשרים..פתאום מקבלת הזמנות לשמחות..אומרים לי שלום ברחוב..מתעניינים... אפילו כמעט ואין חקירות שתי וערב של הבנות... :)
 
למעלה