השאלון

m i c h a l i

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo142.gif../images/Emo20.gif../images/Emo142.gif שאלון חדש

בעקבות כל המצטרפים החדשים חיברתי שאלון חדש ( עם שאלות לא קלות
) כדי שנכיר טוב יותר
1. שם ותאריך לידה 2. אזור מגורים 3. האם יש ספר שהשפיע על חייך? מהו? 4. מתי היו לך לאחרונה רגשות אשמה ובאיזו סיטואציה? 5. שני דברים שלא תעשו בחופש הגדול 6. אם היית יכול לחזור לעבר, לאיזו תקופה היית חוזר ולמה? 7. ברגע זה ממש, עם מי היית רוצה להיות ואיפה? 8. מה הדבר האחרון שעשית למען עצמך? 9. מה הדבר הראשון שהיית קונה אם היית זוכה בלוטו? 10. מה הציפיות שלך מהפורום שלנו? קדימה לענות
תשובותיי בהמשך
 

רווקה2

New member
מה, אני ראשונה?

טוב, אבל יש שאלות שדילגתי או שעניתי חלקית במכוון. נתחיל: 1) 7/10/1972 2) אזור השרון 4) הפעם האחרונה שהיו לי רגשות אשמה היתה, כשבאתי להחליף מישהי בעבודה שיצאה לחופשה של 3 שבועות ואז החליטו לפטר אותה ומישהי נוספת (שתיהן מעל גיל 50 ואחרי כ- 20 שנות עבודה) ולהשאיר אותי. 5) א. לא אתחיל קשר רומנטי עם אף גבר (לצערי...) ב. לא אסע לחו"ל (שוב לצערי) 6) לא הייתי חוזרת לאף תקופה בעבר. אני עם הפנים קדימה. מבחינתי, כל יום שעובר - טוב יותר מקודמו. 7) במיטה שלי, עם אבטיח ועיתון (ומזגן, ברור!). 8) נכנסתי להריון. 9) מחליפה את האוטו המקרטע שלי. 10) אני מצפה למצוא כאן תמיכה ועידוד, אותם אני שואבת בעיקר כשאני קוראת על צרות של אחרים ויודעת לברך על כך שאצלי זה שונה.
 

jesie12

New member
הנה שלי..../images/Emo13.gif

1. שם ותאריך לידה
דנה, ילידת 66 2. אזור מגורים
איזור השרון 3. האם יש ספר שהשפיע על חייך? מהו?
הספר "אל עצמי" גלילה רון פדר.. 4. מתי היו לך לאחרונה רגשות אשמה ובאיזו סיטואציה?
רגשות אשמה יש לי מהיום שהתגרשתי 5. שני דברים שלא תעשו בחופש הגדול
מוכנה לעשות כל דבר שיוציא אותי מהבית מעבר לשעות העבודה 6. אם היית יכול לחזור לעבר, לאיזו תקופה היית חוזר ולמה?
לתקופת הינקות של הילדים שלי
7. ברגע זה ממש, עם מי היית רוצה להיות ואיפה?
בג'קוזי ולבד לבד לבד. 8. מה הדבר האחרון שעשית למען עצמך?
צבעתי את השיער 9. מה הדבר הראשון שהיית קונה אם היית זוכה בלוטו?
בית 10. מה הציפיות שלך מהפורום שלנו?
להשתלב בחברה של אנשים במצבי.. לא שחסרים לי חברים בפורום השכן..אבל תמיד כיף להרחיב את מעגל החברים.
 
טוב אז ככה

1.שם:קוקי(בשלב זה)24.9.79 2.ראשל"צ 3.ספרים שהשפיעו יש המון,אחד שקראתי לאחרונה נקרא להצליח נולדת,לא זוכרת מי כתב 4.רגשות אשמה:כשהקטנה בקשה שאבא יחזור לגור איתנו 5.שני דברים שאני לא אעשה בחופש1.לא ניסע לחו"ל2.לא נצא לשופינג 6.לאן הייתי חוזרת?וואלה לא יודעת,טוב לי בעכשיו. 7.עם החבר ליד הנחל. 8.משקפיים 9.אם הייתי זוכה בלוטו קודם כל הייתי קונה לונה פארק. 10.צפיות?מקווה למצוא הבנה לפעמים קצת עזרה ואולי קצת חברה לעצמי ולילדה.
 

MAORBIKE26

New member
טוב אז גם אני..

אני מאור מחיפה יליד 77 ,הספר שהשפיע: זבנג,רגשות אשמה שהתקנתי מחדש את הוינדוס ובחרתי בטעות FORMAT ג€ (מחיקה כללית של הכונן) דברים שלא אעשה בחופש??,היתי רוצה לחזור 24 שנה אחורה ולא לנסות להגיע לגדר המחיצה בבריכה (בגלל זה טבעתי והשמיעה שלי ירדה),ברגע זה הייתי רוצה להיות עם חבר שלי בטיול לחו"ל,הדבר האחרון שעשיתי כמה סידורים לקראת הטיול בחו"ל,אם הייתי זוכה היתי לוקח את כל המשפחה לפילדלפיה אצל דודתי,והציפיות שהפורום יגדל עם הרבה גולשים
 

m i c h a l i

New member
תשובות ../images/Emo13.gif

1. שם ותאריך לידה - מיכל, 15/12/74 2. אזור מגורים - ראשל"צ 3. האם יש ספר שהשפיע על חייך? מהו? האחרון שהשפיע: כמעיין המתגבר 4. מתי היו לך לאחרונה רגשות אשמה ובאיזו סיטואציה? אתמול, ראיתי את הקטנה בקושי שעה. ( בד"כ רגשות האשמה קשורות אליה). 5. שני דברים שלא תעשו בחופש הגדול - לא אסע לחו"ל, לא אכין שיעורים
6. אם היית יכול לחזור לעבר, לאיזו תקופה היית חוזר ולמה?- 15 שנה אחורה.. לפני שסבא שלי נפטר... יש לי עוד כמה דברים לומר לו. 7. ברגע זה ממש, עם מי היית רוצה להיות ואיפה? במיטה עם ספר ולישון. 8. מה הדבר האחרון שעשית למען עצמך? ממממ משתדלת לעשות משהו אחד בשבוע לפחות. 9. מה הדבר הראשון שהיית קונה אם היית זוכה בלוטו? - מסע קניות מטורף 10. מה הציפיות שלך מהפורום שלנו? שהבית הזה ישאר חמים ואינטימי עם השתתפות גדולה יותר של הקוראים הפאסיביים שבו.
 
מממ קשה אבל בסדרררר

1. רחלי 26.7.64 - ששבוע שעבר מלאו לי 40 ואני ממש מאושרת 2. אשקלון= צפון עזה. 3. אני קוראת המון ספר שממש השפיע על חיי אין כזה אני נהנית לקרוא ולהחכים . 4. רגשות אשמה רק הקטנה יכולה לעשות לי ומיכלי כמוך כשאני מרגישה שלא מעניקה לה מספקי. 5. כמו שאמרתי לך לא נוסעת לבית שאן חי חי חי בטח לא לחו"ל גם לא עובדת בחופש. 6. הייתי חוזרת לגיל 16 ומתחילה הכל מחדש (כמובן עם הידע והנסיון שצברתי עד היום) אבל לא הייתי מוותרת להוליד את ארבעת ילדיי. 7. במיטה ולא עם ספר 8. לאחרונה השתדלתי לעשות למען עצמי וזה כייף והכי גדול שעשיתי זה שהורדתי את העלוקה שהייתה עליי בחודשים האחרונים.. 9. הייתי קונה רכב חדש 10. טוב לי בפורום איך שהוא, שישאר חמים ונעים וכייפי ואני יודעת שלאחרונה אני לא כאן הרבה מבטיחה שאחזור.
 
טוב גם אני

שמי אסתי ונולדתי ב19.7.50 גרה בצפון מי הזיז את הגבינה שלי וספרי אסרטיביות היו המזון שלי לתקופת הגירושין ואחריה ועזרו מאד רגשי אשמה יכולים להיות לי אם לרגע חשבתי שלא נתתי לאחד מהילדים מספיק תשומי בחופש הגדול לא אצא יותר מדי כדי להיות עם הילדים. בחופש הגדול לא אחשוף עצמי לשמש כשלא צרריך הייתי חוזרת לשנות השלושים לא צעיר מדי לא זקן מדי ברגע זה הייתי רוצה להיות לבד על שפת הים עם השמש השוקעת אם הייתי זוכה בלוטו אחרי כל יקירי הייתי פותחת קרן לנשים החד הוריות המרגיזות כל כך את החברה שלנו יפת הנפש הצפיות שלי הן לקרב את המפגשים לצפון
 
מה מה

זה שיעורי בית לחופש הגדול? 1. 12.3.63 2.(אנחנו בשפלה מיכלי? אפ פעם לא זוכרת) 3. כוחו של התת מודע, ספר חובה בכל בית. 4. רגשות אשמה כל פעם שלא נתתי מספיק תצומי לקרובים אלי. 5. לא מסתכלת אל העבר. מה שהיה היה, פניי תמיד אל העתיד. 6. ברגע זה ממש, אני נמצאת איפה שאני אוהבת, בבית, עם המשפחה. 7. ת'אמת, לא זוכרת
8. יש הרבה דברים "ראשונים"....קונה לילדים דירות, לוקחת את כולם ל"מסביב לעולם באין ספור זמן", יוצאת לפנסיה מאד מוקדמת, וכו. 9. שימשיך להיות
"מדאר לבגר תעבי תבן"
 

purple heart

New member
הנה שלי....

1. אורה (עדיין כינוי אבל מאוד קרוב מקור, 14/06/75. 2. מושב מגשימים (ליד פ"ת). 3. הספר "קח אחריות על חייך/איך לא להיות קורבן" של לואיס שכחתי מה.. 4. יום שבת בערב כשהבן שלי אמר מתוך המגבת שניה אחרי האמבטיה "אני רוצה אבא"... (אבל יש לזה יתרון, הוא רק בן 3 ויודע מה הוא רוצה, למד להביע), זה לא משנה ת'עובדה שהרגשתי נוראאא... 5. לא אסע לאילת, לא אפסיק להתגעגע לחורף. 6. הייתי חוזרת בכיף ובצורך עז ליום ההופעה של דיוויד בואי בארץ ה03.07.95 כי הלכתי להופעה במקום לחתונה של חברה טובה ויקרה היא אומנם סלחה והחיים נתנו בריתות וימי הולדת לפצות אבל על זה אנ'לא סולחת.מה גם שהלכתי רק כי הייתי עיוורת מאהבה וזה היה רעיון של מושא אהבתי הדפוק דאז. 7. עם הבן,בבית, למלא לו בריכה בחצר ולשבת עם כוס קולה לידו ולהסתכל בו... 8. הלכתי לראות את שרק 2 בקולנוע לבד ובכיף באנגלית כי ידעתי שעם הבן נוכל לראות רק את המדובב ורציתי קודם את המקור. 9. הייתי קונה לנו
. 10. אין לי ממש ציפיות שגורל מימושן יהיה כ"כ משמעותי(כגודלן....)אני מצפה מעצמי אבל להשתלב,לפרוק, לדסקס, לתת ולקבל הכל ברמה של עיצות כמובן, להעלות חיוכים אבל בעיקר לזרום (זה קצת דבילי מצידי להצהיר על לא לקחת ללב או להפנים כי אני מאוד רגישה)אז נחצה כשנגיע וריספקט לכל אורך הדרך חוצ מזה שאני כולה בת שעתיים פה...
 

m i c h a l i

New member
יה גם אני רוצה לשרק באנגלית ../images/Emo7.gif

הבת שלי הלכה עם הדודה ועכשיו אין לי עם מי ללכת... חבל שלא אמרת לי...
חחח
 

purple heart

New member
אויש...באמת חבל.היה גם מפדח לבד

איכשהו תוך כדי שאני רואה את הסרט גם אכלתי סרט כי כל הדרך לשם הייתי כ"כ שמחה ודרוכה (יש דברים שההנאה מובטחת אז מומלץ להתרגש לפני)אבל בפנים הרגשתי דפוקה שבאתי לבד שרציתי להתקשר לחבר שלי סתם בשביל שידעו שגם אני מכירה אנשים
היה שווה הסרט! לכי לראות...
 

m i c h a l i

New member
השאלון ../images/Emo176.gif

הקפצה חוזרת למי שפיספס
ולכל החדשים/חדשות ברוכים הבאים
 

ripeness

New member
תורי. אני מניח...

דוד, 71'. חיפה. אהבתי המון, אף אחד לא "באמת" השפיע. לפני חודש, כשהייתי צריך לשלם 1500 שקל קנסות שצברתי. להשתעמם, לישון עד מאוחר. לגיל 20, ולא מתחתן כל כך מהר. ממש עכשיו? עם חברה שלי לשעבר בסיני. ביד. עוד כרטיס. הכל ולא כלום.
 
למעלה