השאלה אם זה טבעי?!

השאלה אם זה טבעי?!

אני נשואה כבר 3 שנים. אבל קורה לי משהו. הייתי רווקה מתפרפרת, כל שבועיים שלושה- גז לקודם, ומקבלת בחור חדש לחיקי. היה לי נוח עם זה , חוסר המחויבות, אי הידיעה ממה שיהיה התאים לי. מאז שנישאתי אני כבוייה. לא יודעת למה- אך עולה בי הרצון לשוב ולהשתולל. אני בחורה נאה( מאוד) ולא עובר יום בלי שאני מקבלת הצעות ( די יפות האמת) השאלה שלי היא לכם- האם זה טבעי? האם יש לי תקנה?! למה זה קורה? בעלי אד םטוב- ואני חוששת מלעשות את הצעד הבא, קדימה. מה אתם אומרים?!
 

Natasha Baby

New member
מה הבעיה שלך?

מנסים לעזור לך כאן..או שאת סתם טרולית
תבדקי קודם במה מדובר לפני שאת מתנפלת. את שואלת שאלה שאנשים נשואים יכולים לענות לך עליה...והנשואים המחפשים <כמו בכרטיס שלך> נמצאים בפורום השכן.
 

sh53

New member
נסי לברר עם עצמך - למה התחתנת

האם התחתנת כי חשבת מבחינתך שהגיע הזמן? (מי קובע לנו מתי הגיע הזמן?). האם התחתנת כי כולם מסביבך התחתנו? (עדיין זו לא סיבה להתחתן). האם התחתנת כי כולם לחצו עלייך להתחתן? (לחץ לא עובד טוב במקרה כזה). האם התחתנת כי רצית לברר עם עצמך איך זה להיות נשואה? (עדיין זו לא סיבה מספקת להתחתן). רק את יודעת את הסיבה למה הגעת למקום בו את נמצאת היום, מה חסר לך היום, למה עשית את הצעד שעשית, מה קסם לך במצב הזה ומקווה שתגיעי לתשובה הנכונה כמה שיותר מהר.
 

nescafe

New member
מזה כמה שאלות? ../images/Emo13.gif

וחג פורים שמח גם לך
 

אה חייב

New member
../images/Emo3.gifאחלה ../images/Emo3.gifניק ניים יש../images/Emo3.gif לך

מזדהה
עם כל
מילה
 

shellush

New member
גם לך זה מזכיר את...

סטלהההההההה מ-"סיינפלד"? באחד הפרקים הקלאסיים שלו, כשאיליין שיכורה ממשככי כאבים (אה, למה באמת פונים לאלכוהול אם זה מה שעושה OVERDOSE של משככי כאבים
)
 
למעלה