הרשו לי לפנטז מעט

Siren

New member
הרשו לי לפנטז מעט

הימים הם ימי מרץ הגשומים, לאור הצלחת הסינגל CIMW קיילי מחליטה להוציא סינגל נוסף מתוך האלבום. עכשיו תורכם לבחור, איזה מכל השירים שטרם היא שיחררה לרדיו ולתחנות הטלויזיה הייתם רוצים לראות...?
 

גלעד יא

New member
אם הכוונה היא מהאלבום האחרון

אז your love. אם בכלל - automatic love למרות שהוא לא כל כך מסחרי ולא קשור לשום דבר
 

MrMinogue

New member
אז זהו ש..

זאת תהיה התאבדות מסחרית להוציא סינגל נוסף מפיבר בחודש מרץ.. כי בסביבות ספטמבר אנחנו צפויים לקבל אלבום חדש מבית היוצר קיילי מינוג ושות´, אלבום חדש שאין לנו שמץ מה הכיוון היצירתי\אומנותי\מוזיקלי שלו, על כן - פיבר עלול : א. לפגוע בשינוי התדמית (אם בכלל יהיה אחד) לקראת האלבום הבא (ויהיה שינוי תדמית. הוכחה : העטיפה של Come.. והוידאו שלו, קיילי הולכת ברחובות פאריז - אין יותר סיגנון רובוטי\מכני..) ב. למכור יותר עותקים על חשבון האלבום הבא. ג. לערער את האמינות של קיילי כי עלולים לחשוב שהיא פשוט מנסה להכניס כמה שיותר כסף. בגלל כל אלה וגם כי פיבר כבר מתחיל להיות נדוש (לדעתי בכל אופן) לא יעשו כזה דבר. בכל אופן, לאב אפייר או פיבר עצמו יהיו אחלה סינגלים!
 

לימבו

New member
התדמית לא ממש משתנה

היא מתפתחת, ולדעתי סוגרת איזשהו מעגל עם impossible princess . סימו לב שהצבעים של העטיפה הם אותם צבעים כמו ב- did it again (פחות או יותר), וגם הקליפ עם "4 הקייליות", הכיוון הברור הוא יותר אלקטרוני, והטשטוש שלה בעטיפה יכול אולי להיות סוג של בקשה לא להתעסק כל כך בגוף שלה ובאיך שהיא נראית, ויותר במוסיקה (כמו שהיא רצתה שיעשו ב"אימפוסיבל פרינסס")
 

Salem

New member
קיילי לא טיפשה

היא לא תעשה שינוי גדול - השינוי יהיה. אבל לא משהו משמעותי. היא משחזרת את שיאי הקריירה שלה (אולי לא כמו האלבום הראשון או השני אבל עדיין...). שינוי יכול לעשות לה אפקט מריה קארי (אני מת עליה - השינוי הרס אותה)... או אפרט IP מוכר....
 

MrMinogue

New member
השינוי יהיה..

לדעתי היא מנסה לצאת מהסטטוס של זאתי שקונים את הדיסקים שלה תודות לתחת היפה שלה (מה לעשות, לאישה יש תחת עם חיים משלו!). העטיפה של "קאם" מראה את זה, לדעתי גם מה שהיא לובשת בוידאו (למרות שזה רומני להפליא, ולא אין לי בעיה עם רומנים) מראה שהיא מנסה לשבור את ה "סקס-קיטן אימאג´". לדעתי קיילי מתקרבת יותר ויותר לסגנון של נסיכה, שירי דאנס אפלים סגנון סיי-היי מעורבב עם לאב אפייר. לדעתי השינוי מפיבר לאלבום הבא יהיה אותו השינוי שהיה מלייט יירז לפיבר כלומר משהו שאני בהחלט הולך לאהוב :) הכי חשוב זה שהיא תכתוב מלל נורמלי לשירים שלה! אם היא רוצה שאנשים יתפסו אותה ברצינות כזמרת ולא כ.. איך נגדיר את זה - תחת - אז היא צריכה לשבת על התחת (אוי, ההומור השנון שלי.. פשוט קורע! את הלב) ולכתוב משהו קצת יותר נורמלי מ Give it, Give it to, Give it to me like I want it! מה זה? נח.. נחמ...נחמן...נחמן מאומן?! למרות שאני מאמין שמהבחינה הזאתי, האלבום הבא יהיה עדיין דביק להפליא ככה שאני לא מחזיק ממנו יותר ממה שאני מחזיק מפיבר.
 
למעלה