הרפס

אמהלה

New member
הרפס

יש לי הרפס על הסנטר. התופעה מוכרת לי וקיימת כבר שנים לעתים בתדירות נמוכה (אחת לשנה.. שנתיים) ולעתים בתדירות גבוהה יותר. (במצבים של לחץ למשל או כשאיני חשה בטוב) אני מנסה להכנס להריון. רציתי לשאול האם יש סיכונים שעלי לדעת מהם ואם עלי לפנות לרופא. (נשים? עור?) תודה!
 
למעלה