הרפס מעל השפה../images/Emo4.gif
לפני כמה שנים סבלתי מהרפס בשפתיים או מעליהן בעיקר אחרי אנטיביוטיקה חזקה או חום גבוה והשבוע שוב הופיע החצוף
מעל הפה בצד ימין אין חום, אין תרופות , אין מתח. ממה זה יכול להיות ואיך אפשר למנוע או לטפל חוץ ממשחת "זובירקס". ועוד שאלונת -על מה "מצביע" ההרפס כאשר הוא מופיע (מבחינה "מיסטית"
) שיהיה לכם יום נפלא
לפני כמה שנים סבלתי מהרפס בשפתיים או מעליהן בעיקר אחרי אנטיביוטיקה חזקה או חום גבוה והשבוע שוב הופיע החצוף