הרפורמה הרעה בתח"ץ

  • פותח הנושא K85
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

K85

New member
הרפורמה הרעה בתח"ץ

הרפורמה הרעה בתח"ץ
ברצוני להעלות שוב את נושא הרפורמה בתח"ץ והפרטת הקווים. רבים לא יסכימו איתי, אך לדעתי מדיניותה החדשה של הממשלה גרועה ותביא עם הזמן לירידה דראסטית ברמת השירות בתחבורה הציבורית. שני המפעילים הגדולים, אגד ודן (שאין לי שום קשר אליהם או אינטרס כלשהו להגן עליהם) יודעים לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר ומנוסים הרבה יותר מכל החברות החדשות שמפעילות את הקווים שקיבלו מהממשלה במסגרת הרפורמה החדשה. אותם קווים שהופעלו קודם לכן ע"י אגד ודן כמובן. באשר למחיר: כידוע מחירי הנסיעה שגובים אגד ודן, מוכתבים להם בעצם ע"י הממשלה ועם הזמן יעלו המחירים גם בחברות החדשות. ההפרטה אינה הפיתרון! רק שינוי בסדר העדיפויות של הממשלה והעלאת הסיבסוד לאחוז שמצוי ברוב המדינות המתקדמות בעולם, יביא להודרת המחירים גם באגד ובדן ולשיפור השירות בתחבורה הציבורית. לפי דעתי חייבים להפסיק ומיד את הפרטת הקווים שרק הורסת את התחבורה הציבורית בארץ ולהשאיר את הקווים בידיהם המנוסות של אגד ודן שנותנות שירות ברמה גבוהה משל החברות החדשות. (ואגב, אגד באמת מפעילים קווים מסויימים שלא משתלמים להם, בין היתר כדי להתחשב בתושבי מקום מסוים. בשבוע שעבר נסעתי באוטובוס אגד מתל אביב לביתי שבצפון הארץ, באוטובוס, שהיה מדגם "מאן" החדש והנוח, היו רק 15 נוסעים פחות או יותר והנהג היה אדיב.) התחרות בתח"ץ צריכה להיות לא בין חברות אוטובוסים שונות אלא בין אגד ודן לרכבת ישראל, שגם בה השירות מצויין לדעתי, פשוט כיף לנסוע ברכבת.
 
כל הכבוד ! אתה תותח !

הרפורמה הרעה בתח"ץ
ברצוני להעלות שוב את נושא הרפורמה בתח"ץ והפרטת הקווים. רבים לא יסכימו איתי, אך לדעתי מדיניותה החדשה של הממשלה גרועה ותביא עם הזמן לירידה דראסטית ברמת השירות בתחבורה הציבורית. שני המפעילים הגדולים, אגד ודן (שאין לי שום קשר אליהם או אינטרס כלשהו להגן עליהם) יודעים לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר ומנוסים הרבה יותר מכל החברות החדשות שמפעילות את הקווים שקיבלו מהממשלה במסגרת הרפורמה החדשה. אותם קווים שהופעלו קודם לכן ע"י אגד ודן כמובן. באשר למחיר: כידוע מחירי הנסיעה שגובים אגד ודן, מוכתבים להם בעצם ע"י הממשלה ועם הזמן יעלו המחירים גם בחברות החדשות. ההפרטה אינה הפיתרון! רק שינוי בסדר העדיפויות של הממשלה והעלאת הסיבסוד לאחוז שמצוי ברוב המדינות המתקדמות בעולם, יביא להודרת המחירים גם באגד ובדן ולשיפור השירות בתחבורה הציבורית. לפי דעתי חייבים להפסיק ומיד את הפרטת הקווים שרק הורסת את התחבורה הציבורית בארץ ולהשאיר את הקווים בידיהם המנוסות של אגד ודן שנותנות שירות ברמה גבוהה משל החברות החדשות. (ואגב, אגד באמת מפעילים קווים מסויימים שלא משתלמים להם, בין היתר כדי להתחשב בתושבי מקום מסוים. בשבוע שעבר נסעתי באוטובוס אגד מתל אביב לביתי שבצפון הארץ, באוטובוס, שהיה מדגם "מאן" החדש והנוח, היו רק 15 נוסעים פחות או יותר והנהג היה אדיב.) התחרות בתח"ץ צריכה להיות לא בין חברות אוטובוסים שונות אלא בין אגד ודן לרכבת ישראל, שגם בה השירות מצויין לדעתי, פשוט כיף לנסוע ברכבת.
כל הכבוד ! אתה תותח !
כל מה שכתבת נכון לחלוטין ומוכיח על הראיה הנכונה והצודקת של התח"צ בישראל !! אתה -
 

david80

New member
לא צריך להיות תחרות בין אף חברה!

הרפורמה הרעה בתח"ץ
ברצוני להעלות שוב את נושא הרפורמה בתח"ץ והפרטת הקווים. רבים לא יסכימו איתי, אך לדעתי מדיניותה החדשה של הממשלה גרועה ותביא עם הזמן לירידה דראסטית ברמת השירות בתחבורה הציבורית. שני המפעילים הגדולים, אגד ודן (שאין לי שום קשר אליהם או אינטרס כלשהו להגן עליהם) יודעים לעשות את עבודתם בצורה הטובה ביותר ומנוסים הרבה יותר מכל החברות החדשות שמפעילות את הקווים שקיבלו מהממשלה במסגרת הרפורמה החדשה. אותם קווים שהופעלו קודם לכן ע"י אגד ודן כמובן. באשר למחיר: כידוע מחירי הנסיעה שגובים אגד ודן, מוכתבים להם בעצם ע"י הממשלה ועם הזמן יעלו המחירים גם בחברות החדשות. ההפרטה אינה הפיתרון! רק שינוי בסדר העדיפויות של הממשלה והעלאת הסיבסוד לאחוז שמצוי ברוב המדינות המתקדמות בעולם, יביא להודרת המחירים גם באגד ובדן ולשיפור השירות בתחבורה הציבורית. לפי דעתי חייבים להפסיק ומיד את הפרטת הקווים שרק הורסת את התחבורה הציבורית בארץ ולהשאיר את הקווים בידיהם המנוסות של אגד ודן שנותנות שירות ברמה גבוהה משל החברות החדשות. (ואגב, אגד באמת מפעילים קווים מסויימים שלא משתלמים להם, בין היתר כדי להתחשב בתושבי מקום מסוים. בשבוע שעבר נסעתי באוטובוס אגד מתל אביב לביתי שבצפון הארץ, באוטובוס, שהיה מדגם "מאן" החדש והנוח, היו רק 15 נוסעים פחות או יותר והנהג היה אדיב.) התחרות בתח"ץ צריכה להיות לא בין חברות אוטובוסים שונות אלא בין אגד ודן לרכבת ישראל, שגם בה השירות מצויין לדעתי, פשוט כיף לנסוע ברכבת.
לא צריך להיות תחרות בין אף חברה!
ואפילו לא בין אגד, רכבת ישראל ודן, אלא שיהוו כגוף אחד שמתחרה עם השימוש ברכב הפרטי, כמו כן כל סוגי הכרטיסים צריכים להיות תקפים בכל האוטובוסים והרכבות (לא יתכן שאפילו נוסע מזדמן ישלם שלושה כרטיסים: שניים לאוטובוסים המזינים ואחת לרכבת עצמה)! (חייבים לשים
על התחרות בתח"ץ)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה