הרמתי ידיים

OrEl74

Well-known member
מנהל
הבולס לא יהיו בפליי אין 😥

עדיין חושב שהטרייד על ווצביץ היה מעולה והוא ולאבין זה אחלה בסיס לקבוצה.
עכשיו להתרכז בהתאמות ובצוות הנכון והבולס אמורים להיות קבוצת פלייאוף לגיטימים בשנים הקרובות
 
הבולס לא יהיו בפליי אין 😥

עדיין חושב שהטרייד על ווצביץ היה מעולה והוא ולאבין זה אחלה בסיס לקבוצה.
עכשיו להתרכז בהתאמות ובצוות הנכון והבולס אמורים להיות קבוצת פלייאוף לגיטימים בשנים הקרובות
אני הייתי ממתין שבוע. אתם משחקים נגד טורונטו, וטורונטו נגדנו. מוקדם להספיד.
 
אפרופו בוסטון, שיקאגו וטריידים - מו ואגנר הלך 0 מ-7 מהשדה הלילה במדי אורלנדו, שקלעה 75 נק' כקבוצה. אני מאמין בשיקאגו לעונה הבאה. מחנה אימונים, יכניסו את ווצ'ביץ' לעניינים, לאבין יצטרך להתאים את המשחק שלו, יוסיפו מהדראפט שחקן איכותי, פטריק וויליאמס טוב בהגנה בדרך כלל, המאמן שלהם טוב, יכין אותם טוב יותר. הם פשוט נשחקו. העונה לא היתה קטסטרופה בעיניי.
 

Krit123

Well-known member
No lead is safe - בוסטון חזרו מפיגור 32 ברבע השני מול הספרס. 32... וזה לא שהם מחקו אותו על הבאזר או משהו, הם השוו את התוצאה עוד לפני אמצע הרבע הרביעי. את הניצחון הם השיגו בהארכה.
לא ראיתי הכל, מה שבעיקר צריך לספר זה שטייטום קלע 60 פאקינג נקודות בדרך לשיא קריירה אדיר. הספרס היו lights out במחצית הראשונה מיותר לציין, מורי/KJ/פולטל היו מושלמים בדרך ל- 17-17 משותף מהשדה, הרוב של דז'ונטה עם 9-9. הבעיה היא שהוא סיים 10-18, ובכלל כולם יישרו את האחוזים בזמן אמת.

גם בתור צופה כבר ניתן להרגיש ניצנים של קאמבק, אפילו כשהיתרון מפצלתי. היה רפיון מסוים בהגנה (בעיקר בחזרה להגנה), הספרס אפשרו 32 נקודות ברבע השני (הם קלעו 38), וניכר היה שאין מי שישמור על טייטום, גם כשהם נתנו בראש, he got his. ההפרש טפח ונשמר בין השאר כתוצאה מכך שהסלטיקס החטיאו לא מעט צ'יפיז בטבעת, וג'יילן בראון לא פגע בכלום (5-24 מהשדה, בכל זאת קלע את אחד הסלים הגדולים במשחק). ברבע האחרון/הארכה סטיבנס הציב את סמארט על דרוזן, עשה עליו עבודה מצוינת. דרוזן עדיין made plays, בכלל היה פינג פונג אדיר של סלי קלאץ' בסיום, אבל ההתקפה של הספרס הלכה ונתקעה לה. אני לא חסיד של להוריד את הצעירים, הפעם tho, הספרס היו צריכים מחליף ל-KJ שלא הצליח לרווח את הרצפה בזמן שההתקפה קרטעה. בדיוק מהבחינה הזאת, של ריווח וכתובת נוספת בקלאץ', החיסרון של דריק ווייט מתבטא. עוד נציין שניסמית' רשם הופעת שיא עם מחצית שנייה גדולה של 16 נקודות, היה אקטיבי בקרשים, בוסטון רמסו אותם בריבאונד התקפה. סטיבנס השכיל להחליף את תומפסון (במשחק טוב) ברוברט וויליאמס לקראת הסיום, מכיוון שהספרס די התעלמו מהראשון הגנתית, לכן איום הלוב הקנה עוד ריווח רצוי להתקפה.

זה הפסד שיכול לשבור לך את העונה, מכיוון שניצחון היה משווה את המאזן של הספרס לממפיס במקום השמיני ומפיח תקווה. ניו אורלינס עדיין בתמונה, יש להם מפגשים ישירים עם היריבות על הפליי אין אם אני זוכר נכון.
 

Rapgamer

Well-known member
משחק משוגע ששילב קאמבק מ-32 הפרש (הכי גבוה שזכור לי) והופעת 60 נקודות של טייטום. כמו שאמרת ההפרשים של היום הרבה יותר נזילים מפעם, קאמבקים מ-25 הפרש במיוחד בשלב מוקדם של המשחק זה דבר שבשגרה.

יוטה בהרכב חסר הפסידה לפיניקס ועל הדרך הפסידה גם את המקום הראשון בליגה. הן יהיו צמודות במקומות 1-2 עד הסוף, הקליפרס שפוגשים הלילה את דנבר יהיו צמודים בקרב של 3-4 בזמן שלא ברור איזה מהם עדיף. גם בהנחה שרוצים להימנע מהלייקרס בסיבוב הראשון ולפגוש את פיניקס בסיבוב השני, הכל עדיין דינמי ופתוח.

לגבי הטרייד של שיקאגו- לדעתי לא מעולה ואולי אפילו לא מוצלח, זה די תלוי בבחירת הדראפט של שיקאגו (שצפויה להיות בטופ 10) ובציוות של לאבין וווצ'ביץ' בהמשך, האם יהיה מספיק טוב כדי להיכנס לפלייאוף או שימשיכו להיות קבוצה של מאזן שלילי שנלחמת על מקום בפליי-אין, תרחיש שגם נשמע לי סביר.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
פער של 4 משחקים מוושינגטון(שנראית מעולה אגב)
עכשיו אפשר לומר שזה סופי, מה גם שהבולס מושיבים את ווצביץ והולכים על טאנקינג לא ממש מוסווה.

שונא את הגישה הזאת.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לצערי, אכן. הנפתם דגל.
לא סובל את הגישה הזאת.
אני רוצה לדעת שהקבוצה שלי עשתה הכל כדי להגיע ולא שהרימה ידיים(כבר לפני שבועיים כשעוד היה סיכוי אמיתי)

הפגרה אמורה להיות מעניינת בשיקגו כשמרקנן ואולי גם קובי וויט יכולים לעבור בטרייד.
 
למעלה