הרכבת שלא עצרה

מצב
הנושא נעול.

tzvika pick

New member
הרכבת שלא עצרה

הרכבת שלא עצרה
כנראה שהחום משפיע גם על נהגי הרכבת.. היום בצהריים הגעתי לתחנת הרכבת בהרצליה, וחיכיתי לרכבת שתקח אותי לתל-אביב ההגנה. הרכבת (בינימינה 12:17 - אשדוד) הייתה אמורה להגיעה לתחנה בשעה 12:50, אבל איחרה בכמה דקות. באיחור של שבע דקות, הגיעה הרכבת (שהורכבה ממערך קומתיים וקטר 732 בראש) לתחנה, והמשיכה, להפתעת הנוסעים שחיכו בתחנה, במהירות ללא עצירה בתחנה. לאחר כ500 מטר עצרה הרכבת, הנהג יצא מהקטר, רץ אל קרון הניהוג שמאחור והחזיר את הרכבת לתחנה. עד כמה שאני זוכר, ולפי מה ששמעתי מהמאבטחים בתחנה, זאת לא הפעם הראשונה (וגם לא השניה) שהרכבת "ששוכחת" לעצור בהרצליה. מעניין למה...
 
בכלל לא חדש....

הרכבת שלא עצרה
כנראה שהחום משפיע גם על נהגי הרכבת.. היום בצהריים הגעתי לתחנת הרכבת בהרצליה, וחיכיתי לרכבת שתקח אותי לתל-אביב ההגנה. הרכבת (בינימינה 12:17 - אשדוד) הייתה אמורה להגיעה לתחנה בשעה 12:50, אבל איחרה בכמה דקות. באיחור של שבע דקות, הגיעה הרכבת (שהורכבה ממערך קומתיים וקטר 732 בראש) לתחנה, והמשיכה, להפתעת הנוסעים שחיכו בתחנה, במהירות ללא עצירה בתחנה. לאחר כ500 מטר עצרה הרכבת, הנהג יצא מהקטר, רץ אל קרון הניהוג שמאחור והחזיר את הרכבת לתחנה. עד כמה שאני זוכר, ולפי מה ששמעתי מהמאבטחים בתחנה, זאת לא הפעם הראשונה (וגם לא השניה) שהרכבת "ששוכחת" לעצור בהרצליה. מעניין למה...
בכלל לא חדש....
גם כשסבא שלי עמד על הרציף בסגולה לפני מספר שנים, חלף על פניו מערך IC3 במהירות 160, ולאחר מספר מטרים, הנהג עבר לקרון האחורי, והחזיר את הרכבת....
 

david80

Member
160 קמ"ש??? התוכל להוכיח זאת?

בכלל לא חדש....
גם כשסבא שלי עמד על הרציף בסגולה לפני מספר שנים, חלף על פניו מערך IC3 במהירות 160, ולאחר מספר מטרים, הנהג עבר לקרון האחורי, והחזיר את הרכבת....
160 קמ"ש??? התוכל להוכיח זאת?
עומרי יקר, האם סבך מודד מהירויות עם סטופר כמוני
ומה זה 'מספר שנים'
תחנת סגולה בקושי בת 3 שנים
גם לי, רכבת שהורכבה משני IC3 לא עצרה לי לפני כמה מאות שנים בתחנת יבנה והמשיכה לטוס במהירות על-קולית לכיוון אשדוד, הערתי לכרטיסן והרכבת עצרה לבסוף במרחק של 2 ק"מ מהתחנה, הרכבת חזרה ליבנה והורידה את הנוסעים ההמומים.
 
שיא מהירות של IC-3 בישראל הינו 172

160 קמ"ש??? התוכל להוכיח זאת?
עומרי יקר, האם סבך מודד מהירויות עם סטופר כמוני
ומה זה 'מספר שנים'
תחנת סגולה בקושי בת 3 שנים
גם לי, רכבת שהורכבה משני IC3 לא עצרה לי לפני כמה מאות שנים בתחנת יבנה והמשיכה לטוס במהירות על-קולית לכיוון אשדוד, הערתי לכרטיסן והרכבת עצרה לבסוף במרחק של 2 ק"מ מהתחנה, הרכבת חזרה ליבנה והורידה את הנוסעים ההמומים.
שיא מהירות של IC-3 בישראל הינו 172
קמ"ש ! הקרונוע מסוגל להגיע למהירות של 180 קמ"ש והשיא האמור בן 172 קמ"ש נמדד ע"י הדנים כאן בארץ ביום 31.12.2001. ידוע גם על מקרה בו נסע קטר מס' 125 במהירות של 143 קמ"ש ! (הגבלת מהירותו של קטר זה מסוג G-12 הינה 140 קמ"ש). קטר 125 הינו היחיד מבין הקטרים הישנים המסוגל לנוע במהירות זו בעקבות שינוי ביחס גלגלי השיניים ושינויים נוספים שעבר. אבל, יש לזכור שמהירות באה על חשבון כח ולכן הוא חלש יותר מקטר מס' 126 למשל. כמו-כן ידוע על... מהירות של 147 קמ"ש לקטר בו-בו. במהירות של 141 קמ"ש מופעל הפעמון והקטר נעצר אך יש נהג אחד שפתר גם בעיה זו וברור שלא אוסיף כל פרט ! לילה טוב, אביתר.
 
מהירויות מירביות של רכבות

שיא מהירות של IC-3 בישראל הינו 172
קמ"ש ! הקרונוע מסוגל להגיע למהירות של 180 קמ"ש והשיא האמור בן 172 קמ"ש נמדד ע"י הדנים כאן בארץ ביום 31.12.2001. ידוע גם על מקרה בו נסע קטר מס' 125 במהירות של 143 קמ"ש ! (הגבלת מהירותו של קטר זה מסוג G-12 הינה 140 קמ"ש). קטר 125 הינו היחיד מבין הקטרים הישנים המסוגל לנוע במהירות זו בעקבות שינוי ביחס גלגלי השיניים ושינויים נוספים שעבר. אבל, יש לזכור שמהירות באה על חשבון כח ולכן הוא חלש יותר מקטר מס' 126 למשל. כמו-כן ידוע על... מהירות של 147 קמ"ש לקטר בו-בו. במהירות של 141 קמ"ש מופעל הפעמון והקטר נעצר אך יש נהג אחד שפתר גם בעיה זו וברור שלא אוסיף כל פרט ! לילה טוב, אביתר.
מהירויות מירביות של רכבות
כזכור, בדנמרק מפעילים את קרונועי ה-IC3 עד למהירות של 180 קמ"ש (אצלם זה פחות בעייתי גם מכיוון שהמסילה כנראה מותאמת לזה וגם מכיוון שאין להם את העומס של המזגנים). דרך אגב, בקטרי JT42BW מהסדרה הראשונה (שמותר להם עד 140 קמ"ש) הקטר נעצר אוטומטית במהירות 145 קמ"ש, ולא 141 - יצא לי לנכוח אישית במצב בו מחשב הקטר הראה בטעות כזו מהירות וגרם לקטר לעצור.
 
הקטר בו מדובר: קטר מס' 755.

מהירויות מירביות של רכבות
כזכור, בדנמרק מפעילים את קרונועי ה-IC3 עד למהירות של 180 קמ"ש (אצלם זה פחות בעייתי גם מכיוון שהמסילה כנראה מותאמת לזה וגם מכיוון שאין להם את העומס של המזגנים). דרך אגב, בקטרי JT42BW מהסדרה הראשונה (שמותר להם עד 140 קמ"ש) הקטר נעצר אוטומטית במהירות 145 קמ"ש, ולא 141 - יצא לי לנכוח אישית במצב בו מחשב הקטר הראה בטעות כזו מהירות וגרם לקטר לעצור.
הקטר בו מדובר: קטר מס' 755.
 

oren*

New member
מחרימים את הרצליה ../images/Emo6.gif

הרכבת שלא עצרה
כנראה שהחום משפיע גם על נהגי הרכבת.. היום בצהריים הגעתי לתחנת הרכבת בהרצליה, וחיכיתי לרכבת שתקח אותי לתל-אביב ההגנה. הרכבת (בינימינה 12:17 - אשדוד) הייתה אמורה להגיעה לתחנה בשעה 12:50, אבל איחרה בכמה דקות. באיחור של שבע דקות, הגיעה הרכבת (שהורכבה ממערך קומתיים וקטר 732 בראש) לתחנה, והמשיכה, להפתעת הנוסעים שחיכו בתחנה, במהירות ללא עצירה בתחנה. לאחר כ500 מטר עצרה הרכבת, הנהג יצא מהקטר, רץ אל קרון הניהוג שמאחור והחזיר את הרכבת לתחנה. עד כמה שאני זוכר, ולפי מה ששמעתי מהמאבטחים בתחנה, זאת לא הפעם הראשונה (וגם לא השניה) שהרכבת "ששוכחת" לעצור בהרצליה. מעניין למה...
מחרימים את הרצליה

יכול להיות שיש בעיה עם הסמנורים לפני התחנה?
 

tzvika pick

New member
אולי יש בעיה.. אבל היה ממש מצחיק

מחרימים את הרצליה

יכול להיות שיש בעיה עם הסמנורים לפני התחנה?
אולי יש בעיה.. אבל היה ממש מצחיק
לראות את הנהג רץ בבהלה לצד השני של הרכבת :) מצד שאני, אני יכול לתאר לעצמי שאם הייתי ממהר זה לא היה מצחיק בכלל.
 

ofer3333niv

New member
לא חדש

הרכבת שלא עצרה
כנראה שהחום משפיע גם על נהגי הרכבת.. היום בצהריים הגעתי לתחנת הרכבת בהרצליה, וחיכיתי לרכבת שתקח אותי לתל-אביב ההגנה. הרכבת (בינימינה 12:17 - אשדוד) הייתה אמורה להגיעה לתחנה בשעה 12:50, אבל איחרה בכמה דקות. באיחור של שבע דקות, הגיעה הרכבת (שהורכבה ממערך קומתיים וקטר 732 בראש) לתחנה, והמשיכה, להפתעת הנוסעים שחיכו בתחנה, במהירות ללא עצירה בתחנה. לאחר כ500 מטר עצרה הרכבת, הנהג יצא מהקטר, רץ אל קרון הניהוג שמאחור והחזיר את הרכבת לתחנה. עד כמה שאני זוכר, ולפי מה ששמעתי מהמאבטחים בתחנה, זאת לא הפעם הראשונה (וגם לא השניה) שהרכבת "ששוכחת" לעצור בהרצליה. מעניין למה...
לא חדש
לי זה קרה כבר בבית יהושוע ולא פעם אחת והיה עוד קטע שבגלל העומס הורידו אנשים מהרכבת מכול קרון שלושים ורק אז הוא הסכים להמשיך לתל אביב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה