הרכבת מת"א לב"ש

מצב
הנושא נעול.

singera

New member
הרכבת מת"א לב"ש

הרכבת מת"א לב"ש
שמתי לב כי רכבת אשר נוסעת מת"א עזריאלי לב"ש צפון לוקח לה שעה ו10 דקות והיא נוסעת על יותר מ120 קמ"ש למכונית לוקח כשעה ורבע לנסוע במהירות 100 קמ"ש הכיצד?? האם כאשר יפתח הקו לדימונה יהיה עדיף לנסוע הרכבת עד לדימונה ומשם באוטובוס לאילת?
 

david80

Member
50 דקות מת"א לב"ש ברכבת טילטינג!

הרכבת מת"א לב"ש
שמתי לב כי רכבת אשר נוסעת מת"א עזריאלי לב"ש צפון לוקח לה שעה ו10 דקות והיא נוסעת על יותר מ120 קמ"ש למכונית לוקח כשעה ורבע לנסוע במהירות 100 קמ"ש הכיצד?? האם כאשר יפתח הקו לדימונה יהיה עדיף לנסוע הרכבת עד לדימונה ומשם באוטובוס לאילת?
50 דקות מת"א לב"ש ברכבת טילטינג!
בכל מערכת רכבת בעולם משך הנסיעה תלויה לא רק במהירות המירבית אלא גם בגורמים אחרים כמו התאוצה והתאוטה של הרכבת (גורם משתנה באופן משמעותי בין דגמי רכבות שונים), מספר תחנות הביניים בקו + מפגש בין רכבות (שמישהו אחר בפורום יוכל להסביר). גורם חשוב נוסף המשפיעה על המהירות הוא שרכבת נאלצת להאיט במהירות כשהיא נכנסת לעיקולים (ויש לא מעט כאלה בין לוד לב"ש). בנסיעת מבחן ברכבת עם טכנולוגית 'טילטינג' שנערכה במרץ 1998 הושגה זמן שיא של 50 דקות בין ב"ש לת"א, פרטים ניתן למצוא בכתבה שלמטה!
 

luckydude

Active member
נכון

50 דקות מת"א לב"ש ברכבת טילטינג!
בכל מערכת רכבת בעולם משך הנסיעה תלויה לא רק במהירות המירבית אלא גם בגורמים אחרים כמו התאוצה והתאוטה של הרכבת (גורם משתנה באופן משמעותי בין דגמי רכבות שונים), מספר תחנות הביניים בקו + מפגש בין רכבות (שמישהו אחר בפורום יוכל להסביר). גורם חשוב נוסף המשפיעה על המהירות הוא שרכבת נאלצת להאיט במהירות כשהיא נכנסת לעיקולים (ויש לא מעט כאלה בין לוד לב"ש). בנסיעת מבחן ברכבת עם טכנולוגית 'טילטינג' שנערכה במרץ 1998 הושגה זמן שיא של 50 דקות בין ב"ש לת"א, פרטים ניתן למצוא בכתבה שלמטה!
נכון
עכשיו עובדים על התכנון המפורט של הכפלת ויישור הקו, מה שיקצר את זמן הנסיעה מב"ש לת"א בעתיד (לצערנו הדי רחוק). זה גם ייאפשר מהירות מרבית בלי הצורך להשתמש ברכות טילטינג.
 

suprman1

New member
מאז עברו שש שנים

50 דקות מת"א לב"ש ברכבת טילטינג!
בכל מערכת רכבת בעולם משך הנסיעה תלויה לא רק במהירות המירבית אלא גם בגורמים אחרים כמו התאוצה והתאוטה של הרכבת (גורם משתנה באופן משמעותי בין דגמי רכבות שונים), מספר תחנות הביניים בקו + מפגש בין רכבות (שמישהו אחר בפורום יוכל להסביר). גורם חשוב נוסף המשפיעה על המהירות הוא שרכבת נאלצת להאיט במהירות כשהיא נכנסת לעיקולים (ויש לא מעט כאלה בין לוד לב"ש). בנסיעת מבחן ברכבת עם טכנולוגית 'טילטינג' שנערכה במרץ 1998 הושגה זמן שיא של 50 דקות בין ב"ש לת"א, פרטים ניתן למצוא בכתבה שלמטה!
מאז עברו שש שנים
איפה הרכבות האלו
יש למישהו תמונות של הרכבת הזו
 

zvir1

New member
להרוג את הטילטינג לבאר -שבע העובדות

הרכבת מת"א לב"ש
שמתי לב כי רכבת אשר נוסעת מת"א עזריאלי לב"ש צפון לוקח לה שעה ו10 דקות והיא נוסעת על יותר מ120 קמ"ש למכונית לוקח כשעה ורבע לנסוע במהירות 100 קמ"ש הכיצד?? האם כאשר יפתח הקו לדימונה יהיה עדיף לנסוע הרכבת עד לדימונה ומשם באוטובוס לאילת?
להרוג את הטילטינג לבאר -שבע העובדות
הקו לבאר שבע לא זקוק לטילטינג. זוהי אגדה רכבתית שמדי פעם צצה ועולה מחדש, וכדאי להרוג אותה כשהיא קטנה קטנה. אז ככה: הקו לבאר שבע הוא די ישר, למעט קטעים מסוימים מנען דרומה. חברת כביש חוצה ישראל כבר היום , במסגרת הכנת התשתית לכביש 6 כבר יוצרת תואי חלופי לרכבת. קטעים נוספים , שאותם יש לישר ליד קרית גת ייושרו בשנה שנתיים הקרובות במסגרת הכפלת הקו. כדאי לדעת שצריך למדוד את זמן הנסיעה מתחנת באר שבע צפון ועד תל אביב ההגנה ואז מגיעים לזמן של שעה פלוס מינוס- בא נראה איך אתה מגיע ביום א בבוקר לת"א באוטובוס בשעה. הישורים העתידיים יתנו עוד עשר דקות ואז מגיעים ל50 דקות של הטילטינג ועכשיו הטילטינג: רכבות טילטינג הם יקרות לרכישה בצורה פראית, ועלות אחזקתם הוא אדיר. אני לא יודע אם אתה יודע איך עובדת מערכת טילטינג, אבל זו מערכת הידראולית מאד מסובכת עם מערכות אינרציאליות , בדומה לזו הקיימת בטנק המרכבה ותפקידה לשמור זוייות נטיה במרחב. גם הרכבת שהיתה בישראל , לא הראתה אמינות מופלגת- המערכת ההידראולית קרסה בסיור ובנסיעה שאני הייתי היא לא עבדה. הדגם הזה לא היה מוצלח. אני חושב שכן צריך טילטינג- אבל לירושליםולא לבאר שבע. ליישר וזהו. צביקה רכניץ פבים.
 

אדיה

New member
תוואי חדש וחוצה ישראל

להרוג את הטילטינג לבאר -שבע העובדות
הקו לבאר שבע לא זקוק לטילטינג. זוהי אגדה רכבתית שמדי פעם צצה ועולה מחדש, וכדאי להרוג אותה כשהיא קטנה קטנה. אז ככה: הקו לבאר שבע הוא די ישר, למעט קטעים מסוימים מנען דרומה. חברת כביש חוצה ישראל כבר היום , במסגרת הכנת התשתית לכביש 6 כבר יוצרת תואי חלופי לרכבת. קטעים נוספים , שאותם יש לישר ליד קרית גת ייושרו בשנה שנתיים הקרובות במסגרת הכפלת הקו. כדאי לדעת שצריך למדוד את זמן הנסיעה מתחנת באר שבע צפון ועד תל אביב ההגנה ואז מגיעים לזמן של שעה פלוס מינוס- בא נראה איך אתה מגיע ביום א בבוקר לת"א באוטובוס בשעה. הישורים העתידיים יתנו עוד עשר דקות ואז מגיעים ל50 דקות של הטילטינג ועכשיו הטילטינג: רכבות טילטינג הם יקרות לרכישה בצורה פראית, ועלות אחזקתם הוא אדיר. אני לא יודע אם אתה יודע איך עובדת מערכת טילטינג, אבל זו מערכת הידראולית מאד מסובכת עם מערכות אינרציאליות , בדומה לזו הקיימת בטנק המרכבה ותפקידה לשמור זוייות נטיה במרחב. גם הרכבת שהיתה בישראל , לא הראתה אמינות מופלגת- המערכת ההידראולית קרסה בסיור ובנסיעה שאני הייתי היא לא עבדה. הדגם הזה לא היה מוצלח. אני חושב שכן צריך טילטינג- אבל לירושליםולא לבאר שבע. ליישר וזהו. צביקה רכניץ פבים.
תוואי חדש וחוצה ישראל
צבי, האם תוכל להרחיב מעט על התוואי החלופי במסגרת תשתית כביש 6? באיזה קטע מדובר? האם הדבר יבוצע על ידי חברת דרך ארץ? האם יש מחשבות נוספות להכשרת קטעי מסילה במקביל להקמת חוצה ישראל? תודה, יובל
 
ישור הקו לבאר שבע

תוואי חדש וחוצה ישראל
צבי, האם תוכל להרחיב מעט על התוואי החלופי במסגרת תשתית כביש 6? באיזה קטע מדובר? האם הדבר יבוצע על ידי חברת דרך ארץ? האם יש מחשבות נוספות להכשרת קטעי מסילה במקביל להקמת חוצה ישראל? תודה, יובל
ישור הקו לבאר שבע
מדובר על הקו בין רמלה לאזור בית קמה מאחר ובחלקים אלה הקו יעבור בין מסלולי כביש 6,(ראה מפה באתר כביש חוצה ישראל) הוא יעבור ישור עקומות. צריך לעקוב אחרי התוואי ולראות כרגע מתבצע הקטע בין מחלף נשרים למחלף שורק (מפגש עם כביש 3)
 

luckydude

Active member
קרית גת???

ישור הקו לבאר שבע
מדובר על הקו בין רמלה לאזור בית קמה מאחר ובחלקים אלה הקו יעבור בין מסלולי כביש 6,(ראה מפה באתר כביש חוצה ישראל) הוא יעבור ישור עקומות. צריך לעקוב אחרי התוואי ולראות כרגע מתבצע הקטע בין מחלף נשרים למחלף שורק (מפגש עם כביש 3)
קרית גת???
אם אני לא טועה, כביש 6 עוקף את קרית גת ממזרח לעיר. האם אתה מתכוון שהמסילה תעבור בין הנתיבים באזור זה? אם כן ז"א הוצאת התחנה מתוך העיר ומיקומה במרחק די רב מהעיר. האם זה מה שמתכוונים לעשות שם? אם כן, זה חבל.
 
צודק...

קרית גת???
אם אני לא טועה, כביש 6 עוקף את קרית גת ממזרח לעיר. האם אתה מתכוון שהמסילה תעבור בין הנתיבים באזור זה? אם כן ז"א הוצאת התחנה מתוך העיר ומיקומה במרחק די רב מהעיר. האם זה מה שמתכוונים לעשות שם? אם כן, זה חבל.
צודק...
בקטע הזה אין חפיפה כי הרכבת נכנסת לקרית גת- אבל לפני ואחרי עד בערך בית קמה. מי שעושה את הישור זו חברת חוצה ישראל באמצעות דרך ארץ= המפעיל. ניתן לראות זאת באזור מחלף כביש 6 עם כביש 3
 

david80

Member
../images/Emo2.gifחייבים לעצור ולקחת את גורלה...

צודק...
בקטע הזה אין חפיפה כי הרכבת נכנסת לקרית גת- אבל לפני ואחרי עד בערך בית קמה. מי שעושה את הישור זו חברת חוצה ישראל באמצעות דרך ארץ= המפעיל. ניתן לראות זאת באזור מחלף כביש 6 עם כביש 3
חייבים לעצור ולקחת את גורלה...
העתידי של הרכבת (תוואי לוד - באר שבע) מידי חברת חוצה ישראל!
 

zvir1

New member
להרוג את הטילטינג לבאר -שבע העובדות

הרכבת מת"א לב"ש
שמתי לב כי רכבת אשר נוסעת מת"א עזריאלי לב"ש צפון לוקח לה שעה ו10 דקות והיא נוסעת על יותר מ120 קמ"ש למכונית לוקח כשעה ורבע לנסוע במהירות 100 קמ"ש הכיצד?? האם כאשר יפתח הקו לדימונה יהיה עדיף לנסוע הרכבת עד לדימונה ומשם באוטובוס לאילת?
להרוג את הטילטינג לבאר -שבע העובדות
הקו לבאר שבע לא זקוק לטילטינג. זוהי אגדה רכבתית שמדי פעם צצה ועולה מחדש, וכדאי להרוג אותה כשהיא קטנה קטנה. אז ככה: הקו לבאר שבע הוא די ישר, למעט קטעים מסוימים מנען דרומה. חברת כביש חוצה ישראל כבר היום , במסגרת הכנת התשתית לכביש 6 כבר יוצרת תואי חלופי לרכבת. קטעים נוספים , שאותם יש לישר ליד קרית גת ייושרו בשנה שנתיים הקרובות במסגרת הכפלת הקו. כדאי לדעת שצריך למדוד את זמן הנסיעה מתחנת באר שבע צפון ועד תל אביב ההגנה ואז מגיעים לזמן של שעה פלוס מינוס- בא נראה איך אתה מגיע ביום א בבוקר לת"א באוטובוס בשעה. הישורים העתידיים יתנו עוד עשר דקות ואז מגיעים ל50 דקות של הטילטינג ועכשיו הטילטינג: רכבות טילטינג הם יקרות לרכישה בצורה פראית, ועלות אחזקתם הוא אדיר. אני לא יודע אם אתה יודע איך עובדת מערכת טילטינג, אבל זו מערכת הידראולית מאד מסובכת עם מערכות אינרציאליות , בדומה לזו הקיימת בטנק המרכבה ותפקידה לשמור זוייות נטיה במרחב. גם הרכבת שהיתה בישראל , לא הראתה אמינות מופלגת- המערכת ההידראולית קרסה בסיור ובנסיעה שאני הייתי היא לא עבדה. הדגם הזה לא היה מוצלח. אני חושב שכן צריך טילטינג- אבל לירושליםולא לבאר שבע. ליישר וזהו. צביקה רכניץ פבים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה