הריון?!

רונה125

New member
הריון?!

שלום לכן בנות יקרות יש לי שאלה...סוריאנו המליץ לי להכנס להריון משום שכידוע לנו ההריון טוב לאנדו. אני בת 25 ולא חשבתי לעצמי בדמיוני הפרוע ביותר שבגיל זה ובמצבי הזוגי והכלכלי (לא פחות חשוב) אקבל המלצה חמה להיות אמא... עברתי את ניתוח הלפרוסקופיה בספטמבר וכעת נראה כי מצבי טוב ותקין (הכל נקי). אני די מבולבלת- מצד אחד "הכל בסדר" ומצד שני לא ידוע מה יהיה העתיד-כי הרי זו מחלה כרונית וכדאי מאוד כעת ל"נצל את פריוני". האם יש מישהי במצבי שרוצה לעשות את הדבר הנכון בריאותית אך נפשית לא נמצאת במקום הזה? הרי הריון זה דבר כ"כ רציני זה לא משהו שעושים רק כי הגוף שלי מוכן לזה כעת... גם די נבהלתי מהידיעה שכעת זה הזמן ואח."כ אין לדעת (כאילו שאם השעון הביולגי של כל אישה בממוצע מתחיל לתקתק בגיל 30 בקצב רב אז שלי כבר עכשיו בגלל האנדו?)
 

זואילי

New member
הי רונה

אם הריון הוא לא אישיו עבורך היום, אז השאלה היא איך את "מתחזקת" את תוצאות הניתוח. או במילים אחרות - אם את על דיכוי רצוף, אז את יכולה לחכות כמה שאת רוצה.
 
למעלה