הריון ופסוריאזיס

הריון ופסוריאזיס

שלום לכולם, רציתי לשאול אולי מישהו יודע לגבי תרופות לפסוריאזיס שמותרות בהריון? אני גרה בחו"ל אבל יש לי תרופות מהארץ (משחות ותכשירים חיצוניים בלבד) האם מישהו יודע איך ממבררים אם הם מותרות לשימוש בהריון? יש לי דייבונקס משחה , טופיסלן, בטאקורטן לקרקפת, דייבונקס טיפות לקרקפת מישהו יודע לאן צריך לפנות בשביל לברר לגבי זה? פה, בחו"ל הרופא אמר שלא כדאי להשתמש בכלום גם אם זה מוגדר "מותר", אבל המצב שלי נעשה יותר גרוע, ולמרות שאני לא רוצה לפגוע בעובר אני ממש מרגישה רע ממה שקורה לעור שלי... אמנם אצלי מוגדר פסוריזיס במצב קל... אבל בגלל שאני לא מטפלת בזה בכלל אני מאוד מפחדת מההזנחה. ועוד שאלה קטנה... מישהו יודע אם יש דרך למנוע את מעבר המחלה בתורשה? האם זה שאני אשתמש בתרופות יגביר את הסיכוי להוריש את זה? תודה מראש על כל התיחסות .
 
שלום רב../images/Emo24.gif

באופן עקרוני התרופות שציינת לא עברו ניסוי בנשים בהריון ולכן לשם הביטחון לא מומלץ להשתמש בהם. באתר הפסוריאזיס הישראלי יש מספר התיחסויות של הרופא שמלווה את הפורום רצ"ב קישור. יש באתר גם קישור לאגודה של ארה"ב, אני מניח שגם שם תוכלי לשאול.
 

b2erez1

New member
אין תרופה למניעה תורשה/גנטיקה

אים היתה תרופה,לא היינו פה....מצחיקה... בכל אופן אל תחשבי על"מעבר תורשה"...
 

אדוה19

New member
תרופות

למיטב ידעתי אסור להשתמש בסטרואידים ובדייבונקס בשליש הראשון, זה מה שהרופא נשים אמר לי. (כרגע אני בשליש השני ולי לפחות די עברו הנגעים עד לשליש השני והם חזרו בגלל לחץ לא בגלל ההריון)
 
את יכולה לפנות בכתב

או בטלפון למחלקה הטרטולוגית בירושלים של משרד הבריאות והם יכולים לתת לך את חוות הדעת הרשמית שלהם לגבי כל תרופה בהקשר להריון
 
למעלה