הריביות שאושרו
שנה טובה וחתימה טובה לכולם. עבור אחוז מימון של 71% משכנתא של 755K הכנסות של ~18K זוג +1 (ועוד 1 בדרך...) אושרו הריביות הנ"ל: 250K ל 17 שנה - קרן שווה 2.55% 200K ל20 שנה - משתנה כל 5 שנים (עוגן גיוסים) 1.65% 230K ל25 שנה - פריים P-0.85 היום 2.4% 75K ל25 שנה -דולר 1.99% סה"כ החזר היום 4200 ש"ח עבור אחוז מימון כזה ריבית הפריים היא הטובה ביותר שמצאתי. האם ניתן לשפר לדעתכם? האם הייתם משנים את התמהיל? האם הייתם לוקחים קרן שווה? תודה. ושוב שנה טובה
שנה טובה וחתימה טובה לכולם. עבור אחוז מימון של 71% משכנתא של 755K הכנסות של ~18K זוג +1 (ועוד 1 בדרך...) אושרו הריביות הנ"ל: 250K ל 17 שנה - קרן שווה 2.55% 200K ל20 שנה - משתנה כל 5 שנים (עוגן גיוסים) 1.65% 230K ל25 שנה - פריים P-0.85 היום 2.4% 75K ל25 שנה -דולר 1.99% סה"כ החזר היום 4200 ש"ח עבור אחוז מימון כזה ריבית הפריים היא הטובה ביותר שמצאתי. האם ניתן לשפר לדעתכם? האם הייתם משנים את התמהיל? האם הייתם לוקחים קרן שווה? תודה. ושוב שנה טובה