הרווק - פרק 5

ויוה 2009

New member
הרווק - פרק 5

ידעתי שנטלי תקבל את הוורד בדייט הכפול ואני מאושר.נטלי הכי מהממת,הן חיצונית והן פנימית.טוב שקטיה (מלכת הקרח שלא אוהבת עודף רגישות,כמה צפוי לטמפרמנט הרוסי) עפה ומקווה שאחריה תעופנה ולרי,הילה,מעיין וליאת השחצנית ברמות קשות.דפנה גם פייבוריטית שלי ויפה.
 

lentik

New member
אני רואה שאתה אוהב את כל המפגרות

נטלי - היא כל כך נמאסה עליי, עם הבכי שלה, עם ההתרגשויות שלה.. איך אפשר להיות מאוהבת אחרי יום וחצי שאת מכירה מישהו?.. דפנה.... שפשוט תשתוק וזהו. הקול שלה כל כך מעצבן אותי.
 

ויוה 2009

New member
כנראה שאת אוהבת את כל המגעילות..

דפנה מקסימה ואני מת על הקול שלה.להזכיר לך שנטלי הצהירה על אהבתה לאחר חמישה שבועות ולא יום וחצי לדברייך.זה כל היופי באישה,להיות רגישה וגם לבכות כשצריך ולא להיות בלוק קרח כמו קטיה,ואלרי,הילה ומעיין הפרינססה הדוחה.אושר שליאת השחצנית עפה.אושר כביר!!!!!!!
 

ספרייט 7

New member
אוי מעין הממושקפת הזאת מה יש בה?

לדעתי, עכשיו קרין הולכת הביתה, היא לא מתאימה לגיא בכלל, הדיבור שלה גם מעצבן.. נטלי חמודה! עדינה, רגשנית, וממש בובה..
 

alonaski

New member
מעיין הכי צעירה והכי אינטיליגנטית מכולן שם!

היא מותק! אבל נראה לי - צעירה מדי עבורו...
 

ספרייט 7

New member
איזה כייף שליאת עפה!

מהתחלה לא סבלתי אותה! שחצנית, מתלהבת, אין בה טיפת עדינות, בכלל לא נשית! גיא שיחק אותה הפעם שהעיף אותה!
 

ויוה 2009

New member
מסכים איתך בכל מילה על ליאת המגעילה

איזה גבר יסבול בחורה כמו ליאת.לא פלא שכולם נפרדו ממנה.בחורה כמוה לא תדע אהבה אמיתית,אם לא תשנה גישה ומהר מאוד.אפילו משפחתי אומרת שזה עינוי לשבת ולראות דוגמנית משתחצנת,מרוכזת בעצמה טוטאלית וחושבת שהיא מינימום בר רפאלי,שצריכה לזכות ברווק ושכולן תעופנה.
 

ספרייט 7

New member
ממש ככה! אין דברים כאלה!

היא מרגישה יפהיפיהת העולם, לא הבנתי עד עכשיו מה כזה יפה בה?! איך גיא זרק אותה, היא ממש נפגעה.. ואם שמת לב היא הלכה בלי להסתכל עליו בכלל.. אולי זה ילמד אותה לקח בחיים.. האף שלה מידי למעלה!
 

shaked2010

New member
../images/Emo45.gif אושר ענק

"גברים מתים עלי!!" "אני הולכת בלי חציה יש לי ציצי עומד ואני מתגאה בזה" (
כן היא אמרה משהו כזה) ויופי שצריכים לדעת "גיא רוצה להכיר אותי הוא מת להזמין ראותי לדייט" (למרות שזה לא קרה) "אני חושבת שאין ביסמין כלום היא לא יפה היא לא מושכת לי מגיע הוורד! אני יפה אני חכמה יש לי אישיות" (כמה קשקושים!!! בלתי נסבלת החיה בסרט הזאת! מה נראלה?? היא הראשונה שגיא יעיף היא הכי לא הטיפוס שלו
 
אני ממש לא מסכים

נכון שהיא קצת שחצנית אבל היא לקחה את העסק במידה הראויה וידעה להנות
 
../images/Emo13.gif ../images/Emo45.gif

ליאת היא היתגלמות הכיעור של הבנות הישראליות . לא יפה בכלל וגם מכוערת מבפנים וגם מכוערת מבחוץ . חיכתה להגיע לגמר בשביל לקחת את הכסף
 

זוזה2

New member
יש!! ליאת עפה סוף סוף!!

לא סבלתי אותה מההתחלה.. שחצנית סנובית. בטוחה שאף אחת "לא ברמה שלה". היא כל כך מתה על עצמה, ולא רואה שכולם לא מתייחסים אליה בכלל מסביב.. איך גיא ירד עליה שהיא אוהבת להתבלט והיא בכלל לא שמה לב.. הכי קטע היה שהיא ירדה על יעל ושאלה אותה למה היא חושבת שהיא תישאר..
 

shaked2010

New member
והינה רואים את גיא!

זה שאוהב בנות חמודות זה שאוהב קודם כל אישיות ולא מראה חיצוני ושחצנות (כמו של ליאת) ושל עוד הרבה ידעתי שליאת תודח! בעצם כל הבנות שהיו כמוה ידעתי שהם הודחו.. אני יודעת על גיא שהוא אוהב בחורות שקטות וחמודות כמו יסמין כמו (זאת שנראת כמו דנה ממפרץ האהבה
שחכתי את שמה) וכו' זה היה ברור שליאת תעוף הוא לא יצא עם בחורה כזאת בסופו של דבר אפילו היא דעה שאם זה לא היה קורה עכשיו זה היה קורה אח"כ ועכשיו נשארו (כמעט כמעט) כל הנורמאליות אלה שגיא אוהב ותודה לאל..
 
והנה עכשיו הילה עפה ../images/Emo70.gif

לא אהבתי לראות את העקיצה שלה כלפי גיא בסוף הפרק . ממש לא לעניין . על מי את באה להיתגאות בעצמך ? ................ אחת כמוך יש עוד 1000 ויותר טובות מימך .
 
למעלה