והרעיון לפניה שמאלה (לת"צ בלבד) ממוזס לבגין?לגביי סעיפים 1 ו2
יש הגיון בחוסר הסימטריה של 63. כך הוא נותן את השרות הטוב ביותר לתושבי נחלת יצחק. כל הזזה לכיוונים שהצעת תפגע בהם ובנוסעים הממשיכים לגבעתיים, כאשר אני לא רואה מי ירוויח מזה.
והרעיון לפניה שמאלה (לת"צ בלבד) ממוזס לבגין?לגביי סעיפים 1 ו2
יש הגיון בחוסר הסימטריה של 63. כך הוא נותן את השרות הטוב ביותר לתושבי נחלת יצחק. כל הזזה לכיוונים שהצעת תפגע בהם ובנוסעים הממשיכים לגבעתיים, כאשר אני לא רואה מי ירוויח מזה.
מסובך מבחינה גיאומטרית, וכמובן שיהיו עודוהרעיון לפניה שמאלה (לת"צ בלבד) ממוזס לבגין?
הצעתי להפוך את מוזס לרת"צ (בכיוון מערב)מסובך מבחינה גיאומטרית, וכמובן שיהיו עוד
נהגים שיתפסו טרמפ על הפניה בטיעון הכמה-מפתיע "לא ידעתי" או ש- "אני לא מהאזור ולא מכיר"
יכול להיות, אבל אני מתלבט אם זה עדיףוהרעיון לפניה שמאלה (לת"צ בלבד) ממוזס לבגין?
קו 66הרהורים על סימטריות
בעודי מנסה להרכיב פאזל שקוראים לו מפת קווים תדירים במרכז גוש דן, התחוור לי ש-"הודות" להתקפלות של נתיבי איילון מרבים מהשינויים הטובים שנעשו, חזרנו למערכת מסואבת ומסובכת. מערכת כזו קשה למיפוי וקשה להבנה בגלל סבך הספגטי. אחד המפגעים הראשיים הוא מפגע הא-סימטריות. לעיתים פשוט אין ברירה: כשרחוב הוא חד סטרי, צריך להעביר את הכיוון השני ברחוב אחר. אבל מה הטעם להעביר קו ברחוב חד סטרי כשהכיוון השני עובר מרחק רב משם? מה הטעם בכלל להשתמש ברחוב חד סטרי כשיש רחוב דו-סטרי במרחק 50 מטר משם, וכאילו במפגיע הכיוון השני ממילא משתמש ברחוב דו-סטרי? בשרשור הבא אגיש מספר הצעות לפישוט הקווים הא-סימטריים. תרגישו חופשיים להגיב בהצעות נגד, כולל הטלת ספק בחוסנו הנפשי של מי שכתב שורות אלו. רק אבקש אם תוכלו, שתגיבו לכל הצעה בתת-שרשור שלו ולא כתגובה לשרשור הראשי.
כתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמהקו 66
כאן כבר מדובר בהיסטוריה. כבר שנים שקו 66 נוסע ברחוב ריינס החד-סטרי לכיוון צפון, אבל בכיוון השני אין לו ברירה אלא לנסוע בדיזנגוף. כמו כן הוא עובר בטרומפלדור הקטן לכיוון מערב ובוגרשוב לכיוון מזרח. מה ניתן לעשות? 1) השאלה היא מדוע קו חשוב זה אינו עובר בדיזנגוף בשני הכיוונים. עתה כשקווים 61 ו-161 (62 לשעבר) הוסטו לבן יהודה, התפנה מקום לקו 66. 2) כנ"ל, האם לא היה עדיף שיעבור בבוגרשוב, שהוא כביש ראשי, בשני הכיוונים?
אפרופו פעימה שלישית ורביעיתכתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
ביום שזה יקרה אני קונה אוטוכתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
ביום שזה יקרה אני קונה אוטו
אם אכן תרחיש האימים הזה יתממש, לא יהיה כלל חיבור בין ציר ז'בוטינסקי למערב ת"א. אנשים ייאלצו לעלות על 61/161 שגם ככה נמצאים בקריסה.
יש לך מקום סודי לשים אוטו במערב/מרכז ת"א?ביום שזה יקרה אני קונה אוטו
אם אכן תרחיש האימים הזה יתממש, לא יהיה כלל חיבור בין ציר ז'בוטינסקי למערב ת"א. אנשים ייאלצו לעלות על 61/161 שגם ככה נמצאים בקריסה.
אשתמש במקומות הגלוייםיש לך מקום סודי לשים אוטו במערב/מרכז ת"א?
ולא צריך להיות כאלו דרמטיים. מרכבת מרכז אין קווים למערב/מרכז ת"א? אז אנשים יחליפו, מה רע בזה? אני אף פעם לא מחכה לקו ספציפי בז'בוטינסקי, עולה על מה שבא בידיעה ומגיע לרכבת מרכז. למה? כי משם יש לי אוטובוס כמעט לכל חור בגוש דן ובתדירות גבוהה ביותר.
תוסיף את ביטול 64,את הפיכת 82 לקו יוממים בלבדביום שזה יקרה אני קונה אוטו
אם אכן תרחיש האימים הזה יתממש, לא יהיה כלל חיבור בין ציר ז'בוטינסקי למערב ת"א. אנשים ייאלצו לעלות על 61/161 שגם ככה נמצאים בקריסה.
הפעלת קו 70 במוצ"ש היא במקום 64, שפעל קודםתוסיף את ביטול 64,את הפיכת 82 לקו יוממים בלבד
בפעימה הבאה. אבל יפה שיש חיבור סוף סוף במוצ"ש בין ז'בוטינסקי לשאול המלך בדמות קו 70.
הכול לא בטוח ועוד ראשוניהפעלת קו 70 במוצ"ש היא במקום 64, שפעל קודם
אילו שינויים נוספים מתוכננים בקווי פתח תקווה-תל אביב? הכוונה לשינויים בקווים הנוכחיים. לצד זה האם צפויים להיפתח קווים חדש?
ומה עם 350?הכול לא בטוח ועוד ראשוני
אבל 66 כבר נאמר פה מה יקרה לו 166 כנראה לבית רבקה במקום 82 (אך 166 יישאר באותה תדירות) 82- יוממים 38- לא ידוע, יש כאלה שאומרים שיתבטל 50- יישאר יוממים, יסע דרך יגאל אלון ל-66 יהיה מזלג- אחד ייסע דרך אבן גבירול לת.מ. כפי שנאמר, והשני מכיוון פ"ת יפנה ימינה לדרך נמיר לכיוון צפון ומשם לרידינג. 49- לא ידוע, נהג ותיק של הקו אמר לי שצפוי להתבטל. 51- יישאר. השערה שלי שתדירותו תגבר מאוד. 150- הגיוני שיתבטל, וכך גם בטח החלופה של 49 בבוקר לקרית חניוך. הרפורמה לא אוהבת חלופות.
הכול לא בטוח ועוד ראשוני
אבל 66 כבר נאמר פה מה יקרה לו 166 כנראה לבית רבקה במקום 82 (אך 166 יישאר באותה תדירות) 82- יוממים 38- לא ידוע, יש כאלה שאומרים שיתבטל 50- יישאר יוממים, יסע דרך יגאל אלון ל-66 יהיה מזלג- אחד ייסע דרך אבן גבירול לת.מ. כפי שנאמר, והשני מכיוון פ"ת יפנה ימינה לדרך נמיר לכיוון צפון ומשם לרידינג. 49- לא ידוע, נהג ותיק של הקו אמר לי שצפוי להתבטל. 51- יישאר. השערה שלי שתדירותו תגבר מאוד. 150- הגיוני שיתבטל, וכך גם בטח החלופה של 49 בבוקר לקרית חניוך. הרפורמה לא אוהבת חלופות.
זכור לי (ממה שנרשם בפורום) כי הקו ייסע לאורךכתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
זה נאמר על קו 50, לא על 66זכור לי (ממה שנרשם בפורום) כי הקו ייסע לאורך
יגאל אלון עד לה גארדיה ומשם לתחנה מרכזית כדי למנוע כניסה לתוך מרכז תל אביב
אני ממש מקווה שזה לא יקרה בסוףכתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
איזה טימטוםכתבו כאן בעבר שבפעימה השלישית של הרפורמה
קו 66 לא יסע יותר בכלל דרך דיזנגוף ולא יגיע למסוף כרמלית, אלא דרך אבן גבירול לתחנה המרכזית.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.