הרהורים על הוראה...
אז מכיוון שראיתי שהדיון הזה מתחיל להיות ארוך ואם לא שמתם לב... פטישון הוא האשם!!
אז הנה אני מנסה להתחיל את זה מחדש אך בכיוון יותר חיובי... אולי ננסה להגדיר כיצד היינו רוצים לראות את המורים! לא משנה מה אנו יודעים על המורים.... לא משנה מה הם עושים בימינו אנו! בואו פשוט ננסה ליצור את ``המורה`` שלנו! שלכם דניאל..
אז מכיוון שראיתי שהדיון הזה מתחיל להיות ארוך ואם לא שמתם לב... פטישון הוא האשם!!