הרגע לקחתי...

אל תדאגי...../images/Emo3.gif

עם האף המנוזל נונ-סטופ שלי אז יש לי בכל פינה מוקרצת בבית חפיסות טישו..
 

aniviel

New member
../images/Emo6.gif חח... ד"א בא לכם להגיד לי...

בהצלחה? יש לי בדיוק עוד שבוע טסט ראשון
אימא'לההההההההה
 

T u r n e r 1

New member
../images/Emo50.gif.............

הלוואי שתעברי! אבל תזכרי- הטסטרים הם מניאקים אז תשתדלי להזיז את העיניים לכל הכיוונים ולהראות לטסטר שאת זהירה ומסתכלת! והכי חשוב תהיי רגועה!
 

pookacha1

New member
בהצלחה בובה!!! ../images/Emo70.gif !!!

מקווה שתעברי!!! קחי נשיקה למזל...:
 

pookacha1

New member
דרך אגב.....

"השיר שלנו" במקום השני!!!!! (ברור..) אז כל הכבוד לכל הבנות שהצביעו!!! אבל.... הם דיי מתקרבים.. אני בכל זאת ממשיכה להצביע.. כי אם הם יעקפו אותנוווו אז יהיה להם עסק איתי!!!!!!! (חחח ממש מפחיד..)
 

T u r n e r 1

New member
שששששש../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

חן- מדברים על הסקר במסרים! לח'ברה מהשיר שלנו יש מרגלים לכן החלטנו לדבר על הנושא בפרטיות דרך המסרים!
 

pookacha1

New member
אממ... הייתי צריכה לדבר על זה? ../images/Emo12.gif

כי.. רק עכשיו שמתי לב שלא לדבר על הסקר... אופסי... מצטערת..
 
למעלה