candy can do it
New member
הרגע הזה..
כקונטרה לקיטורים שלי, אני רוצה לחלוק אתכן את הרגע הזה: ברגע הזה, אני יושבת בבית הקטנטן שלי, עם רגליים כואבות, כי הייתי בעבודה, אספתי ילדים, האכלתי, ניקיתי, שיחקתי, עם חתך די שורף ביד, כי התעקשתי לנסות לחתוך לחמניה שטרם הפשירה לחלוטין, עם עיניים עייפות, עייפות, בדרך למקלחת השלישית שלי היום - כי בבוקר, הייתי חייבת משהו שיעזור לי להתעורר, כשחזרתי מהעבודה, הייתי חייבת משהו שירענן אותי ועכשיו.. כולי ג'יפה ואין מצב שאני נכנסת ככה למיטה, ברגע הזה, כולי מאושרת, בגלל כל הנ"ל, והכי בגלל, שברגע הזה ממש - גם אם בעוד 2 דקות זה לא יהיה ככה, כי אחד מהם יזכר שהוא רוצה את המים שלו קפואים, ואחד מהם יזכר שהוא רוצה מוצץ ואחד מהם ירצה לינוק, או פשוט יחס, או שתכאב הבטן, או.. ואו... - ברגע הזה ממש, הם במיטות שלהם, בבית שלנו, שבעים, נקיים, מותשים אחרי יום עמוס ואני מקווה שטוב..
אחחחח והם שלי
רק בריאות אני מאחלת כל הזמן, עם כל השאר אפשר להסתדר..
כקונטרה לקיטורים שלי, אני רוצה לחלוק אתכן את הרגע הזה: ברגע הזה, אני יושבת בבית הקטנטן שלי, עם רגליים כואבות, כי הייתי בעבודה, אספתי ילדים, האכלתי, ניקיתי, שיחקתי, עם חתך די שורף ביד, כי התעקשתי לנסות לחתוך לחמניה שטרם הפשירה לחלוטין, עם עיניים עייפות, עייפות, בדרך למקלחת השלישית שלי היום - כי בבוקר, הייתי חייבת משהו שיעזור לי להתעורר, כשחזרתי מהעבודה, הייתי חייבת משהו שירענן אותי ועכשיו.. כולי ג'יפה ואין מצב שאני נכנסת ככה למיטה, ברגע הזה, כולי מאושרת, בגלל כל הנ"ל, והכי בגלל, שברגע הזה ממש - גם אם בעוד 2 דקות זה לא יהיה ככה, כי אחד מהם יזכר שהוא רוצה את המים שלו קפואים, ואחד מהם יזכר שהוא רוצה מוצץ ואחד מהם ירצה לינוק, או פשוט יחס, או שתכאב הבטן, או.. ואו... - ברגע הזה ממש, הם במיטות שלהם, בבית שלנו, שבעים, נקיים, מותשים אחרי יום עמוס ואני מקווה שטוב..