הרב שלמה אבינר

רינהא

New member
הרב שלמה אבינר

האם למישהו ידועים פרטים על הרב שלמה אבינר מבית אל? נתבקשתי לברר קצת על דמותו, אפיו, דעותיו, התחביבים שלו ועוד כל מה שידוע, אשמח אם מישהו יכול לעזור. תודה
 

avidadon

New member
פעם הייתי מאזין לו בערוץ 7,

שהייתי ילד הייתי מאזין לרצועת שידור היומית שלו בהלכה, עד כמה שאני זוכר אותו הוא רב ציוני ועם זאת אורטודכסי אדוק מאוד.הוא מחשובי רבני יהודה ושומרון. יש לו דעות קיצוניות ביותר, למשל כשפסק שמותר להרוג סרבני שרות, והוא מאותם הרבנים שמתנגדים להכניס טלויזיה הביתה, בכל אופן פה תוכלי למצוא שיעורים ומאמרים שלו..
 
מקים ארגון ´עצת נפש´

ארגון המעניק שירות ייעוץ טלפוני לאנשים שלא עלינו נכנסו ונסחפו לתוך כת ההומוסקסואלים היל"ת.
 

avidadon

New member
שרשור בלי אבא

משהו מוזר קורה לאחרונה במערכת הפורומים של תפוז(בכל הפורומים). הודעות לא נכנסות, נמחקות, שרשורים זזים למקומות מוזרים, בקיצור סמלתוכא שלמה. שמישהוא יעשה משהו
..
 

avidadon

New member
ועכשיו שוב פעם לא../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif../images/Emo46.gif

תגידו זה רק אצלי או גם אצלכם?
 
מה בדיוק את רוצה לדעת?

אני קצת מכיר אותו, צרי קשר ואשתדל לעזור. אגב, ממקורות יודעי דבר, יש לו גם בת חוזרת בשאלה.
 

טוב

New member
אדם מאד מאד אינטליגנטי

אותי הוא תמיד מעניין. אני חושבת שיש לו דוקטורט בפיזיקה, אבל אולי טועה. נולד בצרפת. יש לו קול של אשה. זה מה שיש לי לומר, בשעה מחורבנת כזאת כשאני עדיין בעבודה.
 
יש לו קול של אשה?

האם כששומעים את קולו לא נכנסים לחשש של האיסור החמור "קול באשה ערוה"?
 
אני מקווה

שעכשיו את כבר בבית!
>ספל חמאה כבר מזמן לא עוקבת אחרי שלל הרבנים<
 

MAYA20

New member
אני שמעתי גם

שיש לו תואר בפיזיקה ומתמטיקה. והוא מצחיק.
 

MAYA20

New member
אני בטוחה שאת יכולה ליצור איתו קשר

ולשאול אותו ישירות.
 

אלעד2

New member
דמות ייחודית-

אינטלקטואל אך מדבר בפשטות וכנות. לא מכביר במילים. תיאטרלי. פסיכולוג לא קטן, בטוח יותר טוב מכמה דוקטורים ל- שמקשקשים בתוכניות הפסיכולוגיה ברשת ב´. יודע כיצד לתקשר עם כל מיני מוזרים. שמעתי אותו בתוכניתו בערוץ 7 בחישוב משוער 500-400 שעות ועדיין לא נמאס לי. (שיעורו מאמש ניתן להאזנה באתר שלהם כעת) תלמיד מובהק של הרב צבי יהודה קוק. בהקדמתו לספרו המונומנטלי טל חרמון כותב שאיננו אפילו בדרגת אפיגון המחקה את רבו, אולם יחד עם זאת הוא מקורי. בעל חוש הומור דק. פרסם ים ספרים. מתנגד בחריפות לכל נושא המיסטיקה. בעל סבלנות אינסופית- עונה כל יום למיליון המתקשרים אליו עד השעות הקטנות, וכן למכתבים אינספור. לא קורא לעצמו רב. פוסק הלכה ואיש הגות כאחד. הבת שלו יצאה בשאלה? אז הוא הולך בדרכי אבותינו אברהם ויצחק. זה מה שעולה בראשי.
 

אלעד2

New member
אה ושכחתי -

כמי שמתיימר להיות תלמידו הרגתי כבר 8 סרבנים. אשתדל עוד שניים כדי שיהיה מניין ואקיים את המצווה בשלמותה. אולי יש פה סרבן שמוכן להתנדב???
 
יש לך טעות איומה.

הוא טען שכוונתו הייתה שצה"ל יוציא להורג את הסרבנים. לא סתם אנשים. (אלא אם כן שירתת ביחידת תלסר"ב?)
 
מה קרה לכולכם ??? הבנאדם פסיכי!

קודם כל, יש לו אובססיה מטורפת לעסוק בעניינים שבינו לבינה. אני לא אגזים אם אני אומר שההתחרדות של בנ"ע היא מאוד מאוד ב"זכותו". לפחות בסניף שבו אני הייתי, תומכי ההפרדה בין בעלי פין לבין בעלות פות ציטטו את עמדתו. בתחום הפוליטי, הבנאדם קיצוני בצורה מטורפת. כמו שלייזר כתב, הוא הקים ארגון שעוסק בהומוסקסואלים, שאפשר להתקשר ולהתייעץ איתם. ח"ו לא מדובר בפסיכולוגים או משהו בסגנון שעונים מהצד השני. באחד העיתונים לפני כמה חודשים ציטטו שיחת טלפון של מישהו שהתקשר וסיפור שהוא נמשך לגברים - הבנאדם מהארגון אמר לו שוב ושוב שהוא לא הומו, ושייצא מזה. אינבציליות לשמה.
 
למעלה