הרבנים לא ממהרים להחרים את 'שפע שוק'.

השיסער

New member
הרבנים לא ממהרים להחרים את 'שפע שוק'.

בקיעים ראשונים בחרם: רבני בני ברק והרב עובדיה יוסף לא חתמו על מכתב הרבנים 10:38 | 06.4.2008 עדי דברת >> החרם על קבוצת אלון מתחיל לתת אותותיו: המכירות ברשת שפע שוק ירדו במארס בכ-42% לעומת התקופה המקבילה ב-2007 - כך אומר מקורב לחברה. עם זאת, יצויין כי חלק מהשינוי נובע מכך שליל הסדר יחול השנה במחצית השנייה של אפריל - בעוד שב-2007 הוא חל בתחילתו, כך שרבים מהצרכנים ביצעו את הקניות לקראתו כבר במארס. למרות הירידה במכירות, נראה כי קבוצת אלון יכולה לרשום לעצמה הצלחות לא קטנות במאבקה בחרם. כך לדוגמה, הרבנים של העיר בני ברק - בהם הרב אהרון ליב שטינמן, הרב חיים קנייבסקי והרב נסים קרליץ - וכן הרב עובדיה יוסף סירבו לחתום על המסמך הקורא לחרם כולל על עסקי הקבוצה. "בימים הקרובים תתבהר התמונה וגם הרבנים שכבר חתמו על החרם ימשכו את ידיהם ממנו", מספר מקורב למשא ומתן מצד קבוצת ויסמן. "יש רבנים שעדיין לא שמעו את הצד שלנו ולא יודעים מה ויסמן מוכן לעשות למען השבת. הציגו להם את ויסמן כאילו הוא טומי לפיד". אם רבנים נוספים לא יסכימו לחתום ואחרים יבטלו את חתימתם, לא תוכל ועדת הרבנים לפרסם את החרם. מקור העוצמה של הוועדה הוא אחידות השורות במגזר. מקורות בשוק הביעו תמיהה בנוגע לחוסר המעורבות של לב לבייב, המחזיק 26% ברשת AM:pM בנסיונות לפתור את הסכסוך. לבייב מצדו מפנה את העיתונאים שפנו אליו בעניין לוויסמן, בטענה שאחזקותיו ברשת הן אחזקת מיעוט. רשת אלון סירבה להגיב.
 

פיקצר

New member
למה לא מחרימים את בנק פאג``י?

בנק פאג``י הוא מקבוצת הבנלאומי. הבנלאומי תחת שליטתו של בינו צדוק. אותו אחד הוא בעל תחנות הדלק `פז` שמקיימות בתוכן את `yellow` שמחללת שבת. למה שם לא עושים כלום? למה זה צריך להראות עם כ``כ מלא אינטרסים?
 
אתה בעצמך אמרת כמה רחוק הקשר

בין פא"גי לבין תחנות הדלק וחוץ מזה נראה לי שאת התנאים שהם נותנים למשכנתאות לאברכים חסרי הכנסה אף בנק לא יתן כך שאי אפשר כ"כ להחרים אותם (ולא ,אני לא לקוחה שלהם)
 
ויסמםם אמר שהוא מוכן לסגור 20% הרגע

ואת השאר תוך שנה. למה לא לבוא לקראתו? אז אפשר להתמקח על 50% מהרשת, אבל לא הגיוני לדרוש שיסגור הכל בבום! בכל מקרה אחזקות לבייב במניות מבחנתי זה חידוש. והוא חצוף! או שהאחוזים שלו זה רק מה שמרוויחים מימות השבוע? מגוחך.
 
למעלה