הרבה שאלות
שלום. אני לא יודעת אם זה המקום המתאים לשאלות שלי, אבל אנסה בכל זאת. עד לפני זמן מה עבדתי כשכירה. התפטרתי מעבודתי לצורך טיפול בבני התינוק. בביטוח לאומי אמרו לי שכעבור שלושה חודשים מההתפטרות אהיה זכאית לדמי אבטלה. וכאן שאלתי הראשונה: אני מנסה כעת לעבוד מהבית. לעת עתה התוצאות מינוריות, יש לי קצת עבודה והרווחים מועטים. האם במידה וישולם לי שכר לפני שאחתום בלשכה - תישלל ממני הזכאות לדמי אבטלה? העבודה מהבית היא כפרי לאנסרית והשכר עליה יסתכם בכ 4000 ש"ח. זה כל השכר שארוויח בשלושת החודשים שחלפו מאז שהתפטרתי. לא מספיק כמובן. האם עדיף לי לבקש מהמעסיק שלי (של העבודה מהבית) לדחות את התשלום עד אחרי שאמצה את זכאותי לדמי אבטלה? שאלה שניה: אני עובדת מהבית - האם יש טעם בייעוץ של רואה חשבון או מנהל חשבונות? איך אני מסתדרת עם מס הכנסה? מדובר בסכומים נמוכים שמן הסתם לא יגיעו לתקרת המס, אבל בעתיד אני מקווה להרוויח יותר . אני לא מתמצאת - האם להיות עוסקת זעירה? עוסקת מורשית? להוציא פטורים ממס הכנסה בכל פעם?
שלום. אני לא יודעת אם זה המקום המתאים לשאלות שלי, אבל אנסה בכל זאת. עד לפני זמן מה עבדתי כשכירה. התפטרתי מעבודתי לצורך טיפול בבני התינוק. בביטוח לאומי אמרו לי שכעבור שלושה חודשים מההתפטרות אהיה זכאית לדמי אבטלה. וכאן שאלתי הראשונה: אני מנסה כעת לעבוד מהבית. לעת עתה התוצאות מינוריות, יש לי קצת עבודה והרווחים מועטים. האם במידה וישולם לי שכר לפני שאחתום בלשכה - תישלל ממני הזכאות לדמי אבטלה? העבודה מהבית היא כפרי לאנסרית והשכר עליה יסתכם בכ 4000 ש"ח. זה כל השכר שארוויח בשלושת החודשים שחלפו מאז שהתפטרתי. לא מספיק כמובן. האם עדיף לי לבקש מהמעסיק שלי (של העבודה מהבית) לדחות את התשלום עד אחרי שאמצה את זכאותי לדמי אבטלה? שאלה שניה: אני עובדת מהבית - האם יש טעם בייעוץ של רואה חשבון או מנהל חשבונות? איך אני מסתדרת עם מס הכנסה? מדובר בסכומים נמוכים שמן הסתם לא יגיעו לתקרת המס, אבל בעתיד אני מקווה להרוויח יותר . אני לא מתמצאת - האם להיות עוסקת זעירה? עוסקת מורשית? להוציא פטורים ממס הכנסה בכל פעם?