הקשיבו הקשיבו!

הקשיבו הקשיבו!

הגור שלי שבן חודש שהוא בוקסר מעורב לברדור אין לו המון פרווה ואמא שלי לא מרשה שהוא יכנס לבית אלא רק בחוץ ואנחנו צריכים למצוא לו מקום לחורף האם מלונה מרווחת מספיק בנוסף הוא מתעורר כל שעה וזה מעצבן כל שעה בלילה להתעורר ולבוא אליו!! א. איך לשכנע את הורי להכניס אותו לחדרי בלבד? ב. האם בחורף מלונה מרווחת אם כריות ושמיחות יספיקו?
 

be_roo

New member
גור בן חודש לא יכול לחיות בחוץ

גם במלונה. הוא כמו תינוק, היכולת שלו לשמור על חום גופו אינה יעילה, עד שיתבגר במספר חודשים אין להשאירו בחוץ. זה חלק מהאחריות שבגידול כלב בכלל וגור בפרט, כשהוא צעיר הוא צריך יפול כמעט 24 שעות ביממה. אם אין לך אפשרות או הוריך אינם מאפשרים זאת, שקול למצוא לו בית חלופי כי לצערי נשמע שתאלץ לעשות זאת בשלב מסויים בכל מקרה.
 

bilbolim

New member
גם הכלב שלי חי בחצר ../images/Emo4.gif

מלונה עם שמיכות לדעתי יספיקו, אני מצמידה אם את הפתח של המלונה לקיר ככה שאין רוח לפתח של המלונה.
 
רק עוד משהו...

גם אם הוא בן חודש וקצת יש מצב שאם נשים אותו במלונה אם שמיחות הוא ישרוד? הכלב שלך בכלל גור??? ומסתומרת אתה שם את הפתח לקיר כך הוא לא יכול לצאת!
 

bilbolim

New member
הוא בן 3 הכלב שלי

שהוא היה גור אז הוא היה במרפסת בבית הקודם, אבל גם שם היה קר ובהתחלה עוד לא הייתה לו מלונה כי הגשם הראשון אז בא בפתאומיות, אני זוכרת בבוקר מצאתי אותו קפוא ורטוב אז ומיד באותו יום קנינו לו מלונה. הכלב, ישרוד עם מלונה ושמיכות בפנים לדעתי והכוונה היא שהפתח לא ממש צמוד לקיר, יש רווח שהוא יוכל להינס ולצאת ובערך מרחק של 30 ס"מ מהקיר בהערכה גסה... הכוונה היא שאם הפנים כלפי הקיר הרוח לא תוכל להיכנס
 
מה? מה זה הטלפון הזה???

שמעו הוא ממש כל הלילה מילל!!! ושמנו אותו בתוך ביתן כזה שיש לנו בחצר שיש שם המווון חום ונעים שם! אבל הוא בכל זאת מילל ורוצה לצאת משם אף על פי שיש לו אוכל ומים ומשחקים וקצת אור וגם אנו דואגים שעד הלילה הוא יאכל כמות מוצרכת ומותאמת אליו להזכיר הוא בן חודש!!! מתי זה הולך להיפסק שבוע שבועיים לפחות תגידו בערך זמן...
 
למעלה