הקרנבל חוזר לדולפינריום ! !

Baiano

New member
הקרנבל חוזר לדולפינריום ! ! ../images/Emo124.gif

é vai rolar a festa, vai ROLAR!!! הנה זה מגיע... הרגע שכולם חיכו לו אך לא ידעו שהוא בכלל מתקרב... אני שמח, לא, לא - מאושר! להודיע לכם על תחילתו של עידן חדש בתחום המוזיקה והריקודים הברזילאים: הפעם הלכנו בגדול - צוות ברזילוקה בשיתוף מועדון הפאצ'ה מביאים לכם בכל יום שישי החל מתאריך 7.5.2004 קרנבל ברזילאי סוער! * על עמדת התקליטן - D.J. Gilad, המוכר לכולנו כחבר בפורום וכתקליטן שהרקיד את חוף פלמחים בקצב הסמבה וה- Axé * ברחבת הריקודים נלמד פזית ואני ריקודי שורות ברזילאים - הריקודים הישנים והאהובים בנוסף לחדשים שהובאו טריים טריים מבאהייה... * הינכם מוזמנים להכנס ולהתרשם מהאתר החדש של צוות ברזילוקה בכתובת המצורפת וכמו כן גם להרשם כחברים באתר כדי לקבל עדכונים והטבות השמורים במיוחד לחברים רשומים. הכתובת היא:
 

giba70

New member
תתחדשו... בעצם נתחדש ! ../images/Emo6.gif

שיהיה במזל טוב ומקווה שכולם יהנו
לפזית, גלעד ובאיאנו
 

shellyland

New member
איזה כיף! ../images/Emo50.gif

אני רואה שלא תהיה לי ברירה אלא לעשות את מסלול ירושלים-ת"א לעיתים הרבה יותר קרובות. שאלה יהיו הצרות שלי. מקווה שתהיה לכם הצלחה גדולה, באיאנו, גלעד ופזית.
 

marisam

New member
OBA איזה יופי !

מזלטוב לכם על פתיחת המועדון ואיזה כיף לנו שיש עוד מקום לרקוד !
 
תודה רבה לכל המברכים...../images/Emo23.gif

עוד בפלמחים הבטחתי שזה יקרה ללא מעט אנשים שהיו ורקדו שם, פשוט חיכינו לזמן הנכון (אביב-קיץ) ולמקום הנכון (פאצ'ה). הרבה אנשים כבר הספיקו להתקשר אליי (בעיקר לברך ולשאול אם זה אמיתי) אז חבר'ה להתעורר ולצאת מההלם כי - ה ק ר נ ב ל ח ו ז ר ל ד ו ל פ י נ ר י ו ם ! וזה לא חלום זה מציאות. אז מספיק לחשוב שהמוסיקה והריקודים הנ"ל לא נועדו לגדולות כי הם כן ויש עדיין כאלו שמאמינים... בקרוב (בשבועיים) הקרובים יהיו עדכונים לגבי פרטים נוספים שקשורים למקום ולארוע את העדכונים נפרסם באתר הרשמי שלנו (והחדש דרך אגב) בכתובת למטה וגם כאן בפורום תרבות ומוסיקה ברזילאית.
 

doribal

New member
סחתיין עליכום../images/Emo45.gif

הפאצה הוא ממש אחלה מועדון - שיהיה במזל טוב!
 
למעלה