הקפצה ל

Miss Kitty

New member
שרשור ../images/Emo32.gif

תרגישו חופשי לנצל את השירשור הזה לכל דבר שלא קשור לבקסטריט בויז
 

N i c k i T

New member
הזוג הכי יפה בהוליווד ../images/Emo59.gif

לפי דעתי.... בראד פיט וג'ניפר אניסטון
 

NarihS

New member
אויש נו ברור!!!!

זה הרי בראד פיט!!! וגם ג'ניפר אניסטון, אבל כשזה מגיע לבראד פיט לא משנה לי עם מי הוא יהיה כי אני במילא מסתכל רק עליו... :) והנה תמונה שאני הכנתי.. תגידו מה אתם חושבים:
 

NarihS

New member
והנה עוד זוג שלדעתי גם חמוד..

לא בדיוק זוג אבל הבנתם למה התכונתי..
 
תפוז בדרך הכורכר ../images/Emo145.gif../images/Emo147.gif../images/Emo144.gif

הערב ב-19:00 נארח Live בפורום מוזיקה עברית את אריק סיני, ממובילי הזמר העברי, שיענה לשאלותיכם. ניתן להשאיר שאלות כבר עכשיו בפורום. האירוח בהנחיית רועי יחזקאל.
שבוע המודעות לבריאות מינית מתקיים השבוע, ובמסגרתו מוזמן הציבור ליום פתוח במרפאה לייעוץ וטיפול מיני במרכז הרפואי על שי סוראסקי (איכילוב). כמו כן, יתקיים ביום ג' ערב מיוחד בנושא מיניות האישה במעגל החיים הכולל דברים של טובי המומחים בהיבטים השונים של מיניות נשית והשלכותיה. הציבור מוזמן. לפרטים נוספים
 
אם אכפת לך מאנשים ויש לך זמן להתנדב

לסה"ר דרושים מתנדבים. סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) הינו פרויקט אינטרנטי חינמי שייעודו להגיש עזרה נפשית דרך האינטרנט לאנשים שנמצאים במשבר או עוברים תקופה קשה בחייהם ואף מהרהרים בהתאבדות. המתנדבים שלנו נבחרים על פי יכולתם לתת אוזן קשבת לאדם אחר בצרה, ניסיונם בכל הקשור לעזרה לזולת ושליטתם בכלי התקשורת האינטרנטית. פעילות הסייע מתקיימת מהבית, פרט לקורס ההכשרה, מפגשים חברתיים והשתלמויות. הכשרת הסייעים הקרובה תפתח ב- 25 במרץ ותועבר על ידי אנשי מקצוע ומומחים- מהמובילים בתחומם בארץ. אם את/ה מעל גיל 21, ומעוניין/ת להצטרף לצוות שלנו ו/או להכיר אותנו יותר מקרוב, את/ה מוזמן/ת לבקר באתר סהר ולמלא את טופס ההרשמה למתנדבים חדשים. בברכה, צוות סהר אתר סהר טופס ההרשמה
 
הערב: קר בחוץ וחם בפנים../images/Emo184.gif../images/Emo188.gif

היום ב-19:00 הזמר אריק סיני מקיים את הבטחתו ומתארח בפורום מוזיקה עברית חדשה וישנה. במסגרת האירוח יענה LIVE על השאלות שלכם, אז אתם מוזמנים כבר עכשיו להזרים אותם לפורום...
אדיבה גפן, מחברת הספר "אהבה בסיבוב שני" המבוסס על תחקיר שעשתה במשך 3 שנים בנושא החיים שאחרי הגירושין, תתארח הערב ב-19:00 בפורום פרק שני ותענה לשאלותיכם.
העיתונאי חיים שדמי מ"העיר" יתארח הערב ב-20:00 בפורום מכבי תל אביב. שדמי אוהד שרוף של הקבוצה, תומך בהנהלת הקבוצה ומתנגד לדרך מחאת האוהדים. הוא חטף מכות לפני כמה שבועות מאוהדים לאחר שכתב משהו נגד אבי נמני. אתם מוזמנים לתפוס מקומכם בדיון.
האופרה הקלה בנגב הנה קבוצה של זמרים, שחקנים וזמרים חובבים המעלים מדי שנה מחזמר באנגלית ומופיעים איתו ברחבי הארץ. חבריה יתארחו הערב ב-19:00 בפורום אנגלית ויענו לשאלותיכם.
 
../images/Emo43.gifברגעים אלו ממש!../images/Emo43.gif

הזמר אריק סיני מקיים את הבטחתו ומתארח בפורום מוזיקה עברית חדשה וישנה. במסגרת האירוח יענה LIVE על השאלות שלכם, אז אתם מוזמנים כבר עכשיו להזרים אותם לפורום...
אדיבה גפן, מחברת הספר "אהבה בסיבוב שני" המבוסס על תחקיר שעשתה במשך 3 שנים בנושא החיים שאחרי הגירושין, מתארחת בפורום פרק שני ותענה לשאלותיכם.
האופרה הקלה בנגב הנה קבוצה של זמרים, שחקנים וזמרים חובבים המעלים מדי שנה מחזמר באנגלית ומופיעים איתו ברחבי הארץ. חבריה מתארחים בפורום אנגלית ויענו לשאלותיכם.
טריווית האוסקר הגדולה של תפוז אנשים ויס יוצאת לדרך. הפרס הגדול - הקרנה פרטית באולם משלכם, אליו תוכלו להזמין את כל החברים, של הקומדיה החדשה וההורסת עם ג'ניפר אניסטון ובן סטילר, "ואז הגיעה פולי". חוץ מזה, יקבל הזוכה המאושר מנוי שנתי זוגי לקולנוע (רשת גלובוס גרופ) הכולל בסה"כ 26 סרטים!!! (13 לכל אחד מבני הזוג). אז אם אתם מבינים משהו בסרטים כל מה שצריך לעשות זה לחייג ל- 068-203080 ולהתחיל לשחק!
 

N i c k i T

New member
חג שמח!!!!../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo39.gif../images/Emo142.gif

 

NarihS

New member
לי לא יצא אני אראה ביום שבת

אבל שמעתי על זה ואני מאוד שמחה שביונסה זכתה ב5 פרסים שלה ושגם כריסטינה זכתה בפרס כי לדעתי מאוד מגיע לה, אבל לא אהבתי שג'סטין זכה.. איך זה עיצבן אותי, אבל מה לעשות, הוא הזמר היחיד נדמה לי שעשה פופ בשנת 2003 אז למי עוד אפשר לתת את זה? וזהו בקיצור..
 
למעלה