הקפצה לצורך תיקון טעות.

dadon1

New member
בקשה מאוד מאוד מיוחדת !

חברה שרוקדת איתנו חוגגת יובל 50 החברים רוצים להכין לה ריקוד ולשיר שיר לכבודה שמה של העלמה - 'רחל' ואנחנו יודעים שיש ריקוד שניקרא "מחול רחל" אשר במקום מושר על ידי בועז שרעבי, השיר מתחיל ב- 'תודה על ---" מי שיוכל לכוון אותי למקור טוב בו אוכל למצוא את מלות השיר או שמו של השיר במקור - אודה לו מאוד.
 

revgola

New member
מחול רחל - הר הבנות

הריקוד הוא במעגל של גדי ביטון משנת 1996. שם השיר הוא לא כשם הריקוד. שם השיר הוא "הר הבנות", מילים: רחל שפירא, לחן: בעז שרעבי, ביצוע: בעז שרעבי, מתוך תקליטו "בדרך כלל רומנטי".
 
האם מישהו מוכן לרשום את המילים ../images/Emo35.gif

(שימי לב רויטל- ביקשתי רק מילים ולא מנגינה). "מחול רחל"- הוא אחד הריקודים האהובים עליי. לצערי, גדי כבר לא משמיע אותו יותר (רק במקרים נדירים בלבד). הריקוד נרקד לפי הביצוע האינסטרומנטלי בלבד. גדי רק מוסיף כמה מילים לפיזמון. הפיזמון מתחיל ב:"הללויה, הללויה...". חיפשתי נואשות בכמה אתרים של מילות שירים עבריים ולא מצאתי. אודה למי שיועיל לרשום את המילים.
 

revgola

New member
תיקון - ירון אנא תקן גם אצלך

לחן השיר "הר הבנות" מושמע בריקוד "צליל רועים" ולא "מחול רחל" כפי שרשמתי. ירון תקן גם בנתונים שלך. מצטערת מאוד על הטעות שבלבלה אותך. ע"פ אתר אקו"ם "מחול רחל" הוא לחן של מלחין "בלתי ידוע" וזוהי "מוסיקה קלה וקלאסית קלה לתזמורת (ללא מילים)" למרות שישנו גם ביצוע של בועז שרעבי, ואני גם זוכרת ששמעתי פעם שירה בנוסף למנגינה (תודה על...). מנגינה זו, "מחול רחל", מופיעה בדיסק של גדי ביטון "הילולה" - "אוסף מריקודי גדי ביטון". את העיבודים לדיסק עשו ארתור גורביץ' ורפי גריידי, שהם היו גם הנגנים בנוסף לאורי כהן ז"ל וגבי מנופלה. צריך לנסות לשאול את גדי ביטון, ארתור גורביץ' (שמגיע לפעמים להרקדות באוניברסיטה), רפי גריידי, או את בועז שרעבי לפשר העניין. אפשרות אחרת - תחברו מילים מתאימות לכלת היום הולדת על אותו בסיס של "תודה על..." שיתאימו למנגינה.
 

mosbar2

New member
מחול רחל - בועז שרעבי

הביצוע המושר של מחול רחל מופיע באחד התקליטים הראשונים של בעז שרעבי בעז (71)בהוצאת הד ארצי. פעם היה לי את הדיסק הנ"ל ונתתי אותו לאחד המדריכים כדי שישמיע את הגירסה המושרת למחול רחל. אך הדיסק לא חזר אלי. לפי מה שאני זוכר (בעזרת אתר מומה) מדובר באחד מהשירים הבאים בדיסק: 4. כן אני אוהב - חנה בן ארי/בעז שרעבי 5. געגועים - שרה שובל/נחמיה שרעבי 6. בוקר טוב - אליזבט אלן/ בעז שרעבי
 
הללויה

היי אני סקרן לדעת אם השיר "הללויה" ששלחתי הוא זה שחיפשת סופשבוע נעים
 

dadon1

New member
ממש ממש לא! אבל בכל מקרה תודה

- תודה לכל המנסים והמחפשים, תודה תודה !! לרוני רום, לרבגולה ולאורבך- תודה
 
למעלה