הקליפ של Thousend Pepole

Benn Is Kane

New member
זה לא הקליפ וזה לא שום דבר.

זה סה"כ וידאו שאיזה מישהו שאוהב את התוכניות המצוירות האסיתיות ובמקרה אוהב גם את בלאקפילד הכין. למה שלבלאקפילד יהיה קליפ שכזה...?
 

handlessman

New member
נכון...

יש הרבה מעריצים חובבנים שעושים קליפים בדיוק בקונספט הזה עם סדרות עם ציורי מנגה (כל הסדרות האסיאתיות), בעיקר עבור להקות פאוור מטאל (שרוב הליריקה שלהם עוסקת באגדות וזה מתאים), כמו סונטה ארקטיקה... אני מכיר לפחות איזה 10 שירים שלהם שמעריצים עשו להם קליפים עם קטעים מסדרות מנגה.
 

LightbuIb sun

New member
היי נעמן תודה../images/Emo13.gif

לדעתך זה "הקליפ הרשמי" של השיר, או שסתם מישהו בעולם החליט לעשות את הקליפ הזה, ורונן קולר מצא אותו ב-YouTube ושם אותו בארכיון?
 
אני לא יודע, אני מעריך שיש מידה מסויימת של

רשמיות בארכיון ובגלל זה שמתי את זה כאן תחת הכותרת "הקליפ של". בגלל זה לא צריך לשאול אותי "למה שזה יהיה הקליפ של", אני רק השליח
 

Benn Is Kane

New member
לא שואלים אותך אבל.

פשוט אומרים שזה לא הקליפ של בלאקפילד. אף אחד לא תקף אותך, ולא חשב על זה בכלל. זה שהאתרים של אביב גפן מזבלים לנו במוח, זה ממש לא אשמתנו ולא אשמתך.
 

Benn Is Kane

New member
כי אם זה היה רשמי...

זה היה כתוב בעוד מקומות, ולא רק באתר העלוב של אביב גפן.
 

עדן גפן

New member
בחיים לא ראיתי פרסום על קליפים..../images/Emo190.gif|פיס|

נגיד, אני זוכרת שהקליפ האחרון של אביב צולם היה אזכור לזה רק בארכיון..
 

Benn Is Kane

New member
את בכוח רוצה להלחם על כבודו של אביב?

אם זה היה הקליפ הרשמי, היה אזכור באתר של פורקיופיין טרי. כי ככה סטיבן עובד. ואין אזכור. ואם את רוצה הוכחה אחרונה וברורה, הינה הלינק לעמוד של הקליפ הזה ביוטיוב: http://youtube.com/watch?v=iDBEFsIa2O4 ותרשי לי בבקשה להדגיש שורה אחת מהinfo של הקובץ הזה: This video is fan-made and is not associated with the musical artist or anime in any way או בעברית, הוידאו הזה נערך ע"י מעריץ, ואין לו קשר לאומן או לסדרת האנימה בשום אופן. אז האתר של אביב גפן פרסם משהו שמעריץ הכין, וזה לא הקליפ הרשמי של השיר. והאתר של אביב הטעה את המעריצים.
 

עדן גפן

New member
אוקי../images/Emo190.gif|פיס|

לא נלחמתי על כבודו של אביב, בכל זאת, האתר הוא לא אביב.. אבל הוא מאוד רשמי ובד"כ שם דברים רשמיים. לא הקליפ? סבבה. תודה שהארת את עיני.
 
למעלה